Heyhey! Ja hier ben ik weer. En weer met een nieuw verhaal!
Mijn vorige verhaal: friends till the death, heb ik helaas afgekapt. Ik besefte mij later pas dat ik geen goede verhaallijn had en ik niet wist hoe ik het verhaal er goed uit kon brengen. Mijn verhaal had ook niet bepaald veel volgers, dus begin ik met een frisse start! Mijn excuses daarvoor ^^
Synopsis:
Sky is anders dan andere meiden. Ze sluit zichzelf constant op in haar kamer en heeft geen vrienden.
Maar dan leert ze Isis kennen. De twee worden beste vriendinnen en zijn onafscheidelijk. Wat Sky niet weet is dat Isis een kwade geest is uit 1936, die er alles aan doet om Sky’s enige eigendom te worden.
Sky:
Isis:
Niet echt hele bijpassende plaatjes, maar het gaat om het idee hahaha!
Tips of complimentjes zijn altijd welkom! En natuurlijk hoop ik dat jullie het verhaal gaan volgen
Proloog:
Ken je dat gevoel van eenzaamheid? Dat gevoel dat je niemand hebt? Zo voel ik me dus nu.
Ik heb niemand. Op school kijken ze mij niet eens aan. Alsof ik een enorme misdaad op mijn naam heb staan. Alsof ik het beest ben van de school.
Ik heb niemand om mee te praten. Ik word nooit gevraagd voor feestjes en niemand wil bij mij langs komen. Zelfs mijn ouders staan niet voor me klaar. Papa werkt de hele dag en mama brengt de dag door bij haar minnaar. Zielige papa. Hij heeft geen idee wat er gaande is tussen mam en die freak. Ik wou dat ik het iemand kon vertellen, maar ik heb niemand.
Ik heb er over na gedacht om terug te gaan naar Washington. Zodat ik dan kan logeren bij Caro en ik New York voor een tijdje achter mij kan laten. Al hoewel, ik weet dat dit geen optie is. Ik kan papa niet alleen laten met een vrouw die hem al vier maanden bedriegt.
Oh, had ik maar iemand. Ik sluit mezelf elke dag na school direct op in mijn kamer. Het voelt zo vertrouwd! Alsof er nog iemand in de kamer is, terwijl ik alleen ben. Ik krijg kippenvel en droom raar. Maar alsnog voelt het fijn. Het geeft me het gevoel dat ik niet alleen ben. Alsof ik iemand hier heb die er toch niet echt is.