[Verhaal] IkWeetNogGeenTitel

Heey!
Ik heb weer een nieuw verhaal bedacht en ik wil dat graag met jullie delen. Ik zet hier wel alvast een proloog.

PROLOOG
Hier zit ik dan. Met een koffer in de bus richting Rotterdam. Dat terwijl ik 24 uur geleden nog lekker zat te feesten in de kroeg. Ik heb het echt verknalt. Mijn mascara is uitgelopen en een aantal mensen kijken me geschokt aan. Dit keer ben ik te ver gegaan, dat weet ik best. Ik voel de woede in me opborrelen. Ik bal mijn vuisten en knijp zo hard ik kan. Zo hard dat het haast pijn doet. Ik bekijk mezelf in het raam. Ik zie er niet uit. Mijn blonde haren die normaal golvend en mooi in model staan hangen nu slap als gordijntjes voor mijn ogen die er ook al niet uit zien. De bus mindert vaart en na een paar seconden komt de bus tot stilstand. De tv schermpjes geven aan dat ik in Rotterdam ben aangekomen. Ik sta op en sleep de koffer achter me aan. Als ik buiten sta sluiten de deuren en rijdt de bus weg. Hier sta ik dan. Helemaal alleen in Rotterdam. Er rollen nog meer tranen uit mijn ogen. Ik ben echt te ver gegaan.