Verhaal - Ik pak je terug!

Hoi, ik ben Rose, en ik ga een verhaal schrijven over Suze.
Het is nog niet af, dus ik weet zelf nog niet hoe het gaat verlopen.
Het gaat dus over Suze, die heeft ontdek dat haar man is vreemdgegaan.
Het wordt een romantisch verhaal!
Als jullie het leuk vinden blijf ik zeker posten!

Een.

Ik draaide mijn lange kastanjebruine haar rond mijn wijsvinger en trok mijn vinger langzaam onder mijn haar vandaan zodat er een pijpenkrul ontstond. Ik was boos op hem. Boos. Natuurlijk was ik boos op hem. Ik bedoel, ik was woedend. Ik trok een kwaad gezicht in de spiegel. Oké, laat maar. Als hij me zo zou zien zou hij absoluut niet geloven dat ik boos zou zijn. Hij zou eerder denken dat ik ineens gestoord geworden was, misschien zou hij… De voordeur klapte dicht. Shit, wat was hij vroeg. Snel, kwaad kijken, want dat was ik natuurlijk. Hij smeet zijn akte tas op de eikenhouten vloer naast de kapstok, zoals altijd. Hij liep naar de keuken en smeet met de deur, zoals altijd. Hij greep naar de koelkast en klokte een glas cola achterover, zoals altijd. Hij liep naar me toe en gaf me een kus, zoals… Nee, dat deed hij nooit. Sinds wanneer deed hij dat?

uhm je wijsvinger om je haar heen draaien en dan komt ereen krul ?;p
Net geprobeert maar het lukt niet echt.
maarokee xd.
daargaat het niet om.
Misschien wordt het verhal wel leuk, maar ikzou meer enteren, dat leest fijner.
Verder heb ik nog geen ideeee waar over dit verhaal gaat eerlijk gezegt.

Ik vind je schrijfwijze juist heel fijn.
Zonder enters.
Ik wordt er rustig van.
Ga snel verder !

Hahaha ja klopt, nu je het zegt van die krul :stuck_out_tongue:
Beetje fantasie!
Ja ik zal even in de beginpost schrijven waar het grootendeels over gaat!

Ik was een moment vergeten dat ik boos was, maar ik had mezelf snel in de hand. Ik keek hem kwaad aan en beantwoorde zijn kus niet. Vragend zette hij een stap naar achteren. Wat is er Suze?’
Ik hield mijn boze blik vast en vergat antwoord te geven. Oké, nu dacht hij vast en zeker dat ik een volslagen idioot was. ‘Suze?’ Heb ik iets verkeerd gedaan?’ Ik glimlachte, zijn ogen stonden zo lief, en de kuiltjes in zijn wangen waren nog leuker dan anders. Oeps. Waarom kon ik nooit boos op hem zijn? Ik sprak mezelf streng toe, als ik hem nu niet zou laten merken dat ik er genoeg van had, kwam het er nooit van.
‘Ja.’ Was mijn inhoudelijke antwoord. Zijn mond hing een stukje open, hij was vast en zeker verbaasd van mijn tegenspraak. ‘Ja, dat heb je.’ Ik voelde een warme gloed door mijn lichaam stromen. Ik liet altijd over me heen lopen, het voelde geweldig om hem eens tegen te spreken. Hij zuchtte diep. ‘Wat heb ik gedaan?’ ‘Ik…’ was het begin van mijn fantastische uitleg. ‘Ik, ik heb het gezien.’
Hij rolde met zijn ogen, hij vond mijn indirecte antwoorden vast en zeker irritant. ‘Wat heb je gezien?’ Ik kon het niet uitspreken. Als ik het zou uitspreken, dan zou het waar zijn. Ik had het nog nooit eerder hardop gezegd. Als ik dat wel zou doen, zou het echt zijn, het was geen fantasie meer. ‘Dat.’ Ik wist dat hij er niet tegen kon als ik zo deed, maar ik kon het niet, ik kon het gewoon niet.
‘Suze, wat schiet ik hier nu mee op? Vertel me wat je hebt gezien?’ Ik zag dat hij alle moeite deed om kalm te blijven. Oké, ik moest hem ermee confronteren. ‘Ik zag dat… Dat, ja…’ Verdomme, ik moest voor mezelf opkomen. Dat was wat Fi me telkens zei. Fi had altijd gelijk, ik moest haar advies opvolgen.

Je tweede stukje vind ik in iedergeval al een stuk beter, ik ga zeker volgen :grinning:

Gelukkig hihi!
Upje

^ Ik volg je ook!

Heb het tweede stukje nog niet gelezen (en heb nu geen tijd, want moet naar Ajax), maar het eerste stukje is leuk. Ik ga ook zeker volgen (’:

:grinning:

snel verder!!

Dankjewellll!
Vanavond zal ik een nieuw stukje plaatsen

leuk! :slightly_smiling_face:

Heel leuk!
Ik ga je ook volgen!

Ik volg :grinning:

Van mij mag je ook verder gaan.

Leeeeeeeeeeeeeeeeeuk zeker verder gaan!

Verder!!!

Had mij meegenomen naar Ajax? :frowning_face:
Zwaaaar jaloersheid.
en up & verder,

Nou, wees blij dat je niet mee bent gegaan, want het was best een vet saaie wedstrijd. x’) Gelukkig kon ik kwijlen over Gregory van der Wiel. :relieved: