[i]Hallo lieve meiden,
Zoals jullie misschien wel weten schrijf ik verhalen.
Mijn vorige verhaal is afgerond en vandaar dat ik een nieuw topic open, om mijn nieuwste verhaal in te plaatsen. Ik ben hier al een tijdje mee bezig en daarom ben ik heel benieuwd naar tips, reacties en kritiek. Dus laat wat van je horen!
Nina.[/i]
Intro: Robbin, een zestienjarige meid, is opzoek naar een vakantiebaantje. Als ze niets beters kan vinden dan het bezorgen van folders, neemt ze deze baan. Al sinds haar eerste dag wordt ze verliefd op de jongen, die woont op huisnummer 68. Robbin doet alles om aandacht te trekken, tot irritatie van medebewoners en de jongen zelf.
Proloog.
‘Perfect’ hoorde ik de hoge stem van Robbin in mijn oor tetteren. ‘Wat nou perfect? Doe even normaal gast’ antwoordde ik kwaad. Waarom moest ze zich toch altijd met mij bemoeien. Ik mocht haar gewoon niet en waarschijnlijk zou ik haar ook nooit mogen. Robbin was simpelweg het omgekeerde van mij, ze wist altijd alles beter. Irritant gewoon. Daarom mocht ik haar niet, nooit gemogen. Ik had haar al afgewezen, maar zelf had ze daar nog geen idee van. Mijn vrienden zagen Robbin daarentegen wel zitten. En ik zou waarschijnlijk een stuk populairder worden als ik en Robbin. Robbin en ik, nou ja je weet wel. Daarom was ik hier. Voor mijn vrienden.