[verhaal] If I where a girl...

yoo :headbang2
Ik heb een nieuw verhaal bedacht :grinning_face_with_smiling_eyes: ik heb het niet echt uitgewerkt enzo, maar ik kreeg zomaar inspiratie dus ik dacht ik plaats het hier, mss wordt het wel wat :grinning:
Ja, de titel is idd van het ene liedje van Beyonce van If I were a boy, maar de rollen zijn omgedraaid en mijn verhaal gaat over het leven van een JONGEN!!
Hij heet Nigel, populair en enorm sexy :grinning: ja verder lezen jullie in het verhaal, btw, hij is 18, zit in 6 VWO, wiseguy xD
nja, hier het eerste stukje :grinning: enjoyyy xxxxxxxxxxxx
ps, hij is de ik-persoon :grinning:

‘‘Nigel er staat eten op tafel!’’ roept mijn moeder van beneden. ‘‘Ik kom!’’ schreeuw ik terug. Ik meld me af van msn, sluit mijn laptop en loop naar beneden.
‘‘Hehe, ben je eindelijk van dat ding af.’’ zucht mijn moeder als ze me ziet.
Ik kijk haar lachend aan en ga zitten, mijn moeder is erg lief, ze werkt op de redactie van een tijdschrift, maar ze weet nog steeds niet wat een laptop is, ze werken waarschijnlijk nog op computers daar.
‘‘Hoe was het op school, Jasmine?’’ vraagt mijn moeder aan mijn zusje.
‘‘Geweldig! Er was een knappe-’’
‘‘Komt papa niet?’’ onderbreek ik haar.
Geergerd kijkt Jasmine me aan. ‘‘Ik was bezig met vertellen!’’ zegt ze.
‘‘Nee, papa moet overwerken.’’ zegt ze tegen mij, en tegen Jasmine:’‘Een k nappe wat?’’
‘‘Een knappe jongen! hij is nieuw en zit in de derde, een klas hoger, ik heb zijn msn!’’ vertelt ze opgewonden.
‘‘Zozo, hoezo weet ik niks?’’ vraag ik.
‘‘Tsss, doe maar rustig hoor, er is niks tussen ons, als er iets is, laat ik het wel weten broertjelief.’’ poeslief kijkt ze me aan en gaat weer door met eten.
Ze weet dat ik het niet prettig vindt als ze teveel met jongens omgaat, ookal weet ze dat ik het goed bedoel, vindt ze het niet echt leuk.
‘‘En jij Nigel?’’ vraagt mijn moeder.
‘‘Ja Nigel, was het roken lekker?’’ vraagt Jasmine opeens. KUT…

Is het niet ‘If I were a girl’… sorry, viel me op, maar het lijkt me wel een leuk verhaal, dus verder! :grinning:

Meer :slightly_smiling_face: Klinkt leuk :slightly_smiling_face:

en het is wise guy :wink:

maar, ga door.

verder!
het begint leuk :slightly_smiling_face:
xx.

oepsss, schrijffout ):
mja, nog stuk ff voor t slaapen gaan xD

Kut…
‘‘Eh… Ik heb niet gerookt.’’ wat een geweldige leugen, dit gaan ze ook echt geloven, niet dus!
‘‘Oja? Nou, ik ben de kerstman! Ik heb het toch zelf gezien? Je stond op het plein met Angelo en die andere jongens waar je mee omgaat!’’ zegt Jasmine.
Shit, ik wist wel dat het dom was om te roken, op het plein, om 5 over 12 als mijn zusje óók pauze heeft.
‘‘Nigel?’’ vragend kijkt mijn moeder me aan. Ik schaam me echt kapot, langzaam buig ik mijn hoofd omlaag en bestudeer mijn G-star spijkerbroek, waar een klein inktvlekje op zit.
‘‘Is het waar wat je zusje zei?’’ vraagt mijn moeder. Beschaamd knik ik van ‘ja’.
‘‘Sorry.’’
‘‘Ja, daar heb ik niks aan, het is tenslotte je eigen gezondheid, niet die van mij. Als jij met longkanker in het ziekenhuis wilt belanden, moet je vooral zo doorgaan, dan kom je lekker naast de overbuurman te liggen!’’ zegt mijn moeder.
‘‘Ik zei toch sorry!’’ roep ik.
‘‘Ik zei toch dat het mij geen bal uitmaakt of je rookt of niet, ik zei toch dat als je aan je dood wilt beginnen je vooral zo moet doorgaan?’’
Ik kijk mijn moeder aan en loop dan naar boven. Ik klap mijn laptop open en meld me weer aan op msn. meteen beginnen er mensen te praten, vooral meiden. Bij de meestte is het gewoon een 'hey-alles-goed-ja-met-jouw?-ja-met-mij-ook- gesprek. Dus ik typte mijn 3 standaard zinnen snel en er blijven weinig gesprekken over. Ik begin maar te praten tegen Rowena, een goede vriendin meer niet, althans dat dacht ik, volgens mijn ‘matties’ zag ze mij wel zitten.

Rowena PrinCessJ zegt:
Ha Nigel :slightly_smiling_face:
Nigel= Tha men.\ zegt:
Heee princessjee, hoe issut??’
Rowena PrinCessJ zegt:
goed!, jij?
Nigel= Tha men./ zegt:
niet zo lkkr… ):
Rowena PrinCessJ zegt:
Why not??
Nigel= Tha men./ zegt:
mn zusje heb me gezien, toen ik rookte met angelo enz… in de pauze, nu heb ze het tegen mijn moeder gelult tijdens t eten…
Rowena PrinCessJ zegt:
aaah… lullig… maar eig. is het ook dom, dat je zoiets doet, ten 1e je kan worden verlult, is net gebeurd
ten 2e roken=slecht!!!
Nigel= Tha men./ zegt:
lkkr advies geef jij ): mn moeder = niet boos, ze zei het kan me niet schelen dat je rookt maar als je later met longkanker in ziekenhuis wilt belanden , ga vooral zo door… maar ik wil mn ma niet boos hebbn snapje??
Rowena PrinCessJ zegt:
gwn niet meer doen, zeg tegen je ma dat je spijt heb, kusje geven klaar!
Nigel= Tha men./ zegt:
denkje??
Rowena PrinCessJ zegt:
ja dat denk ik, maar schat, ik ga wordt geroepen, ik zieje wel op school… XXXbyeeee (K)
Nigel= Tha men./ zegt:
laterss (L)
Rowena PrinCessJ heeft zich afgemeld…

Ik meld me ook maar af, ik kijk in mijn agenda en begin aan mijn wiskunde, een kwartiertje later kijk ik op de klok half 9…

–jha, ga nu slapen xD-- mrgn meer :grinning: als er meer schrijffouten in zitten srry, maar ik schrijf het op mn nieuwe laptop, en wordt zit er (Nog)niet op…

verderr (H)

‘‘Jasmine!’’ schreeuw ik. ‘‘Nigel help!’’ gilt mijn zusje. In paniek kijk ik om me heen, waar is Jasmine, waar kwam haar stem vandaan? Opeens staat Sander voor me. ‘‘Sander, waar is Jasmine!’’ schreeuw ik. Sander grijpt me bij mijn arm en trekt me mee, naar een kamer waar een hele grote berg met zand is. ‘‘Nigel!’’ klinkt een wanhopige stem. Dit is niet Jasmine maar Chayenne!
‘‘Nigel!’’ de stem wordt steeds zachter en verdwijnt uiteindelijk. Dan lopen Eloy en Angelo de kamer binnen en beginnen te graven. Kleine Chay’s lichaam wordt eruit gehaald.

[b] Bezweet schrik ik wakker, wanhopig kijk ik om me heen. O gelukkig, ik ben nog in mijn eigen kamer.
Ik sla het dekbed van me af en loop naar de badkamer op water te drinken. Op de terugweg loop ik langs Chayenne’s kamer en kan het niet laten om nog even te kijken. Zachtjes doe ik de deur open, ja hoor, ze ligt er.
Ik ga op haar bed zitten en strijk met mijn hand over haar lange lichtbruine haren. Ik geef haar een klein kusje en sta weer op, loop naar mijn kamer en kijk op mijn mobiel 05:45.

‘‘Nigel, het is kwart over zeven!’’ opeens floept het licht aan en kijkt Jasmene mij aan. ‘‘Wat the fuck! Kwart over zeven al!’’ ik spring snel mijn bed uit en loop naar mijn kledingkast. Wat moet ik aan? Ik pak willekeurig een vest, hij is wit en op de achterkant staat in grote zwarte letters D&G. Ik heb hem vorige zomer van Jasmine gekregen, omdat ik jarig was. Ik pak een zwart Bjorn-Borg shirt en een broer van G-star. Ja, ik heb alleen maar merkkleding in mijn kast. Ik loop naar de badkamer en kleed me om en begin aan mijn ochtendritueel. Handen en voeten wassen, tanden poetsten, gezicht wassen en haren doen.

Langzaam fiets ik naar de Super de Boer. Daar spreken mijn matties en ik altijd af.
‘‘Nigelaa!’’ schreeuwt Jaydden over het pleintje heen. Een oude vrouw kijkt hem afkeurend aan en stapt de supermarkt in. ‘‘Yo Nigel!’’ roepen ze. ‘Ze’ zijn dus mijn beste maten Jaydden, zijn tweeling Eloy, Angelo en Jorris.’
Langzaam fietsen we het schoolplein op. Als we de fietsen in de stalling hebben gezet en naar het gebouw willen lopen, komen Rowena en Aaliyah op ons afgerent. ‘‘Weet je wat er is gebeurd!’’ gillen ze als ze 20 meter van ons afstaan. ‘‘Nou?’’ vraagt Jaydden.
‘‘Sander heeft gelult dat Eloy op Jongens valt, om precies te zijn op Nigel. Nu zijn alle meiden op Eloy afgeknapt, en waarschijnlijk ook op jou Nigel, en weet je wat nog meer?’’ vertelt Aaliyah.
‘‘Hij heeft tegen de vertrouwens persoon gezegt dat jullie dat tegen hem zeiden!’’ vervolgt Rowena. [/b]

Leuk verhaal!, wel grappig dat je het vanuit
een jongen verteld!:stuck_out_tongue:

up?

Geen reactiess?? anders stop ik als niemand het leest :frowning_face:

[b] Zuchtend kijk ik om me heen. Ik zit nu al 3 kwartier in de aula niks te doen, dat krijg je als je techniek leraar van het eerste 2 uur over een tas struikelt en tegen de punt van een houten tafel aanknalt, 2 tussenuren.
Ik zucht nog een keer, de aula is verlaten, alleen wat nerds die een tussenuur hebben maar te bang zijn om school te verlaten zijn er. Iedereen uit mjn klas is naar de supermarkt, of naar huis, maar ik heb geen zin, ik wil effe denken over wat Sander heeft gezegd en hoe ik iedereen dat kan laten vergeten, die gozer verkloot echt mijn hele reputatie! Opeens gaat de klapdeur open en komen 3 meisjes vanuit de gang, luid giechelend lopen ze mij voorbij en gaan aan de tafel naast mij zitten. Ik bekijk ze één voor één dat middelste meisje is echt knap! Ze heeft lange donkerbruine haren, met blond-goude plukjes en een schuine pony die haar gezicht mooi laat uitkomen. Ze draagt een donkere broek, die heel strak zit, eh… hoe heet die ook al weer? Jasmine heeft er ook een heleboel. Het lijkt een beetje op een wortel maar haar kont ziet er wel lekkerder uit door. Haar gezicht is echt mooi, met weinig make-up. Niet zoals die andere 2 meiden, die er met ee oranje kop bijlopen. Maar ik moet toegeven, lelijk zijn ze niet.
Ze merken dat ik kijk en beginnen te giechelen. ‘‘Soumaya, hij kijkt naar je!’’ gilt een van de meisjes hysterisch. '‘Doe even normaal! Wat moet ‘ie nou niet van ons denken?’’ reageert het meisje dat Soumaya heet.
‘‘Nigel?’’ vraagt een vrouw die opeens naast me staat.
‘‘Ja?’’
‘‘Ik ben Denise de Jong en vertrouwenspersoon hier op school, zou ik je even kunnen spreken?’’
Lekker is dat, komt die wijf me ook nog opzoeken. Waarom is alles zo kut? Als ik een meisje was, ging het allemaal véél makkelijker, en dan kan je ook niet worden uitgemaakt voor homo. Als ik die kop van Sander ook maar te zien krijg, dat gaat zeker niet goed aflopen.
‘‘Nigel? Wil je meekomen?’’ dringt de vrouw aan.
‘‘Ja, ja is goede joh.’’ langzaam sta ik op en pak mijn tas, ik werp nog een laatste blik op Soumaya, ze ziet dat ik kijk en houdt mijn blik vast, ik knipoog en draai me dan om en loop de vrouw achterna.
We lopen naar de trap, net als ik de trap wil oplopen roept de vrouw me. ‘‘Nigel, we gaan me de lift.’’ ze houdt de liftdeur al open.
Ik glimlach, normaal mogen we nooit met de lift, behalve als je een liftpasje heb.

Nu zit ik al een kwartier in een biologie lokaal. Heeft die vrouw geen eigen kantoortje dan?
Ze houdt me een schaal met chocolade koekjes voor en een blikje cola. Ik pak een koekje en open het blikje.
‘‘Vertel eens Nigel, ehm… van Sander de Blauw heb ik gehoord dat jij en Eloy een eh… steletje vormen.’’ brengt ze uiteindelijk uit.
Het cola dat ik aan het doorslikken was komt door mijn neus naar buiten en ik begin keihard te lachen. ‘‘Waaah! Eloy en ik!’’ ik heb tranen in mijn ogen en de vrouw kijkt me verbaasd aan.
Na een tijdje is het lachen verdwenen en kijk ik weer serieus.
‘‘Dus Eloy en jij zijn niet…’’ probeert ze weer.
‘‘Nee sorry, ik zou wel willen, maar de meisjes zijn zoveel lekkerder. Ik kan me helaas niet voorstellen dat ik s’avonds in bed lig, en aan Eloy denk, en ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit geil van die gozer wordt. Sorry.’’
Ze kijkt me afkeurend aan bij het woordje geil maar knikt dan.
‘‘Dus Sander heeft gelogen?’’ vraagt ze voor de zekerheid.
‘‘Ja.’’
‘‘Dan heeft Sander de Blauw een groot probleem.’’ zegt ze, terwijl ze haar map dichtklap.
‘‘Ja, dat heeft hij zeker.’’ mompel ik.
‘‘Wat?’’
‘‘Nee, niks.’’
‘‘Oke, eh… je mag wel gaan hoor.’’
Ik knik en loop weg.

Ik loop de trap af, naar de aula. Soumaya en de 2 andere meiden zijn er nog steeds, ik loop eerst snel de wc in en kijk of mijn haar nog goed zit een loop dan naar ze toe. 1 Van de meisjes heeft een grote zak chips in haar handen. Goede reden om erbij te zitten, eten.
‘‘Hee Dames.’’ zeg ik terwijl ik ga zitten.
‘‘Hey, ehm… wat is je naam?’’ vraagt een meisje met blonde haren.
‘‘Nigel is de naam, jullie?’’ antwoordt ik, zo chill mogelijk.
‘‘Ik ben Charlotte, noem me Char, dat is Soumaya, wist je waarschijnlijk al. En dat is Dilaya.’’ glimlacht Charlotte.
‘‘Oke, chill.’’ ik pak wat chips uit de zak die Char me voor houdt.
‘‘Zit je in de derde?’’ vraag Dilaya.
‘‘Nee in de vierde, julllie?’’
‘‘Wij zitten in de dere, wat voor niveau doe jij? Wij doen HAVO.’’ zegt Soumaya.
‘‘VWO.’’ antwoordt ik.
‘‘Zozo, we hebben dus met een nerd te maken?’’ lacht Dilaya.
‘‘De nerd is anders wel enorm sexy.’’ zegt Charlotte. Ik glimlach, ik had liever gehad dat Soumaya dat zei. [/b]

Ik lees mee. Leuk verhaal :slightly_smiling_face:

Verder, niet stoppen hoor!!

Ik ben beetje vroeg uit, dus nog een stuukiee…

[b]
We zitteen een tijdje te praten als Jaydden, Eloy, Jorris en Angelo er bij komen. Ik stel ze voor aan de meiden.
Trriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing…
Langzaam sta ik op. ‘‘Waar gaan we heen?’’ vraag ik aan Eloy.
Hij kijkt op zijn hand, waar hij elke ochtend de lokaal nummers op volgorde opschrijft waar we die dag heen gaan.
‘‘136 Bio.’’ antwoordt hij. ‘‘Hoelaat ben jij uit?’’ vraag ik aan Soumaya.
‘‘Om tien over drie.’’ antwoordt ze.
‘‘Is goed, ik zie je hier wel om kwart over. Goed?’’ vraag ik.
‘‘Ja is goed.’’ dan loopt ze weg.

‘‘Dus, schrijf mee, want dit komt terug in je repetitie.’’ zegt mevrouw Hoogeveen.
Ze begint druk op het bord te schrijven.
‘‘Eey Nigel, kijk!’’ roept Jaydden achter me. Ik draai me om.
‘‘Wat?’’ vraag ik.
‘‘Er zit een scheur in de broek, van Hoogeveen!’’ vertelt hij.
Ik kijk naar de broek van Hoogeveen, en inderdaad, er zit een scheur, precies op haar kont.
‘‘Waah! Sexxy onderbroekje hoor, Anna!’’ roep ik.
Geschrokken draait mevrouw Hoogeveen zich om. ‘‘Wie zei dat?’’ vraagt ze met een rode hoofd.
‘‘Je hoeft niet rood te worden An, hij is echt sexy!’’ zeg ik.
'‘Pas op, nou wordt ‘ie geil!’’ giert Jaydden achter me.
‘‘Ophouden, nu!’’ roept ze Dat is voor Angelo het teken om mee te praten.
‘‘Maar waarom gunt u ons dit pleziertje niet? Niet doen alsof je van niks weet, zeg maar eerlijk dat je vanochtend die scheur erin hebt gemaakt om ons geil te krijgen!’’ roept Angelo.
‘‘Anders komen jullie om vier uur na!’’ roept ze.
‘‘Oo, laat u ons dan nóg meer zien? Dan kom ik met veel plezier terug hoor!’’ knipoog ik naar haar.
‘‘Oja? Dan kunnen jullie je nú melden, en zie ik jullie om vier uur!’’ ze schreeuwt het bijna.
‘‘Maar Anna! Hierdoor kan je je baan verliezen, dat wil je toch niet?’’ roep ik met een onschuldig gezicht. ‘‘Hoeveel tijdschriften en kranten gaan dat wel niet plaatsen? Pedo-Docente, dat is wel wat anders dan al die pedofiele mannen!’’ giert Eloy.
Verslagen kijkt mevrouw Hoogeveen ons aan. [/b]

i like it
meeeer dus=]

leuk verhaal! :grinning:

Niceeee:) verder :grinning:

Love It!<3
VerduUur!:smiley:

where met een H betekend waar

hahah wel leuk verhaal!
schrijf maar verder :stuck_out_tongue: