[Verhaal] Idolater

Hallo iedereen! Zoals sommige misschien weten is mijn vorige verhaal met succes afgesloten en nu kreeg ik de afgelopen week de stille drang om een keer fantasie uit te proberen. Ik ben namelijk nog niet helemaal bekend met deze genre en ben stiekem een beetje bang dat het resoluut op bekende machtige films gaat lijken. Ik heb het hele verhaallijn in losse eindes op papier neergezet en de details zoals karaktereigenschappen van de personages moeten nog ingekleurd worden, we zien dus vanzelf wel hoe het schip strand. Dat is dus ook de reden waarom ik voorlopig nog even geen samenvatting plaats. Daarbij ben ik geen held in spelling - dyslexie - dus er kunnen mogelijk veel fouten voorkomen, dus alles wat jullie eruit kunnen pikken is gewenst. Ik hoop natuurlijk dat jullie het leuk gaan vinden en ik sta open voor kritiek, tips en advies.

Ik zal volgen :slightly_smiling_face:

Yay Lot!
Ik ben benieuwd :grinning:

Paar foutjes die ik er tussenuit gevist heb:
- De aders waren in het geheel gevuld met zuurstof bloedzuurstofrijk bloed, moet het zijn denk ik?
- zijn begin volwassen armen waren opgezwollen van het adrenaline en spierkrachtde adrenaline.
- steendraken stonden namelijk bekend onder hun onderdanigheidom.
- hoewel veel geloofde dat dit niet de goede optie was… velen geloofden.
- Een dienstmeisje van het kasteel bijvoorbeeld die hij met alle plezier om zijn vinger heen draaidendraaide zonder de ‘n’ op het eind.
- De welbekende mantel die om hem heen wed geworpenwerd.
- Kennelijk was zijn besmeurde mond zich luidkeels opengescheurdvolgens mij kan je dat woord beter weg laten omdat de zin nu niet zo lekker loopt.
- en de ogen draaide onheilspellend in zijn oogkassendraaiden.
- een spoor van bloeddruppels achterliet die opgenomen werden door het modderige bodemde modderige bodem.

Hoewel dit niet echt mijn genre is, vind ik wel dat je een mooie schrijfstijl hebt. En voor de eerste keer fantasy schrijven doe je het erg goed!
Nog een opmerking: ik vind dat je soms de zinnen iets te lang maakt. Soms staan er teveel komma’s en dan kun je beter gewoon een nieuwe zin beginnen.

Love it! :heart:
Snel verder c:

Heel graag gedaan! :slightly_smiling_face:

Wat beschrijf jij alles toch mooi. Echt heel veel respect. :slightly_smiling_face: Snel verder!

Gefeliciteerd en ik sluit me aan bij het citaat hierboven :slightly_smiling_face:

Je hebt een nieuwe volger erbij!:slight_smile:

Up, omdat ik zie dat hier niks meer in geschreven wordt helaas. :slightly_smiling_face:

Is goed! Ik hoop dat je dat verhaal plaatst, want het klinkt allemaal heel interessant :slightly_smiling_face: