[Verhaal] I just killed my boyfriend [Afgerond!]

nou, nu ben ik nieuwsgierig :frowning_face:

supergoed, wil echt weten wat er nu gebeurd!

Je schrijft erg goed.
Upjee…

Verder!

Je hebt wel een leuke schrijfstijl, en tot nu toe nog niet echt ‘grote’ foutjes gezien. Maar ga zo door haha :grinning:

Wow, wat veel reacties! Bedankt!

‘Dat kan niet,’ zeg ik haastig en ik zet zijn mok op het aanrecht.
‘Waarom niet?’
Omdat jij degene bent die dood moet, is het antwoord, maar dat kan ik moeilijk zeggen. ‘Die met Mickey Mouse is, eh, schoner. Ik kan het niet maken om jou uit een vieze mok te laten drinken, lieverd.’ Ik glimlach naar hem. Aarzelend. Mijn stem klinkt overdreven kruiperig, overdreven geacteerd, en even ben ik ervan overtuigd dat hij me een klap gaat verkopen.
Dat doet hij niet. In plaats daarvan buigt hij zijn gezicht naar me toe tot onze neuzen elkaar raken. ‘Dat is lief van je,’ fluistert Nick.
Het is lang geleden dat hij zo zacht tegen me praatte. De laatste keer dat hij dat deed, was mijn moeder in de kamer. Hij fluisterde in mijn oor dat hij haar af zou maken als ik één woord over onze verknipte relatie tegen haar zei.
Nu is er geen spoortje dreiging in zijn stem te bekennen, dus houd ik mijn gezicht gevangen in die krampachtige glimlach.
‘Lief,’ herhaalt Nick en dan raken zijn lippen de mijne.
Zijn handen strijken door mijn haar. Heel even is zijn lichaam het enige wat nog bestaat – nee, niet alleen zijn lichaam, maar ook het mijne. Dat van ons.
Na een paar seconden laat hij me los en pakt zijn eigen mok. ‘Volgens mij is het koud geworden.’
‘Nee hoor, je kunt het nog best drinken.’ Als hij nog één keer de kans krijgt om me zo te kussen, kan ik het niet meer. Dit is de jongen waarop ik viel, niet degene die ik wil vermoorden.
‘Oké dan.’
Ik kijk met open mond toe hoe Nick de mok naar zijn lippen brengt en de eerste slok neemt.

haha zag nu een nieuw berichtje :grinning:, up!

Origineel plot. In je schrijfstijl valt nog wat winst te halen, maar je doet 't goed.

Bedankt voor je reactie! Hoe kan ik die winst halen? :slightly_smiling_face:

Aah, dit ga ik zeker volgen! Verder! :slightly_smiling_face:

ík ben benieuwd! verdeeeeer!

Nou, dat je meteen weet wat er aan de hand is zegmaar, niet wat vooraf over de relatie ofzo.
Maar ik las al dat dit nog niet het hoogtepunt is dussss
Ik ben benieuwd!
More more moreee. =D

Het is echt leuk om alle reacties te lezen!
@Largeonline: Haha, oké. (:

Hij slikt. Zet het glas op het aanrecht. Kijkt me aan. ‘Het smaakt raar.’
‘O,’ zeg ik. Iets anders weet ik niet te bedenken.
‘Is de chocomel nog wel houdbaar?’
Als ik nee zeg, zal hij geen tweede slok nemen. ‘Ja, natuurlijk, die hebben we pas sinds gisteren in huis.’ Om hem niet argwanend te maken, neem ik een slok uit mijn eigen mok. ‘Je hebt gelijk, hij is niet echt lekker,’ lieg ik. Eigenlijk heb ik niets geproefd. ‘Maar goed, hij is warm. Ik geloof niet dat het kwaad kan als we onze mokken leegdrinken.’
‘Je kunt ook niets goeddoen, hè?’ Nick kijkt me strak aan.
Dat is de blik die ik ken. De arrogantie, het afschuw. Hij pakt zijn mok en even ben ik bang dat hij hem op de grond gooit, maar hij brengt hem weer naar zijn lippen.
Na de tweede slok begint hij vreugdeloos, met kille ogen, te lachen. ‘Het is walgelijk.’
Ik zwijg, zoals ik normaal ook doe. Over enkele minuten is het allemaal voorbij.
‘Jij bent walgelijk,’ gaat hij door.
Beter walgelijk dan dood, denk ik.
‘Ik hoop dat je straks een ambulance voor me moet bellen, want ik voel al buikkrampen opkomen. Dat je mijn ouders mag uitleggen wat voor mislukkeling jij bent. Je kunt niet eens iets opwarmen!’
Derde slok.
Hoelang doet hij erover om de mok leeg te drinken?
‘Zelf durf je niet eens te drinken,’ snauwt Nick.
Dat is waar. Geschrokken neem ik een slok uit mijn eigen mok; door de spanning was ik helemaal vergeten dat ik normaal moet blijven doen.
Vier. Vijf. Zes. Zeven.
En hoewel ik erop voorbereid ben, schrik ik toch als hij in elkaar zakt.

verderrr !!
upje :slightly_smiling_face:

``

Super leuk verhaal!
Het spijt me, maar uit dit verhaal heb ik zelf opeens heel veel inspiratie opgedaan… Ik schrijf het nu op Word, maar het is heel anders dan dit verhaal hoor. (:
Lijkt er echt niet op, heb alleen door jou schrijfstijl te lezen wat gave ideeën gekregen.

Maar het is echt superleuk! Keertje wat anders. En je herkent jezelf er ook in, niet dat ík van plan ben een vriend te vermoorden hoor, maar ze is zo typisch en toch verlegen en een beetje bitchy.

Dát noem ik nog eens een compliment! Awesome dat je ideeën hebt gekregen. Plaats je je verhaal ook op het forum? (:

Ik vind het geweldig! Meeeeeer! :grinning:

Zou ik zeker doen! Ik ben nu bezig met de proloog te schrijven, en heb al een stukje van hoofdstuk een. Anders post ik een keer de proloog alvast voor je!

Verder! Echt super goed geschreven!!