[Verhaal] How can I get thinner?...

Sjeez, zeik niet zo zeg!

Het is gwn een super leuk verhaal!

[b]een appel heeft trouwens geen calorieën.

Nou ja, je raakt meer calorieën kwijt door de appel te verbranden dan dat er in de appel zit.

Niet dat dat interessant is ofzo, maar het viel me gewoon op:P[/b]

‘Triiiinnggg’, mijn wekker liet me realiseren dat mijn recht op slaap voor deze dag, of nacht, weer was afgelopen. Boos keek ik het ding recht in zijn beeldscherm aan, maar helaas kunnen blikken niet doden en ging het apparaat even vrolijk verder als hij daarnet de hele tijd had gedaan. Ik tilde mijn arm op, auch. Ik kon de oefeningen van gister nog goed in mijn bovenarm voelen. Misschien was 2 en een half uur sporten achter elkaar wel heel veel geweest. Moeizaam kwam ik overeind, o nee vandaag 8 uur. Dat ging ik nooit overleven. Snel trok ik wat kleren over mijn hoofd en liep van de trap af, mijn ogen staarde naar het plafond. ‘Mama… Mama…’, ik probeerde me stevig vast te houden aan de leuning, maar mijn lichaam gaf al niet meer mee. Ik voelde mijn benen de treden raken, en binnen een paar seconden lag ik met mijn hoofd tegen de gangkast aan. Ah, nee niet weer. Ik stond op, ik schrok ervan dat er iets in mijn hoofd zei dat ik me geen zorgen moest maken en dat dit toch niet de eerste keer was geweest. Ik wilde een weerstand, maar ik was bang, dat zelfs die teveel kracht vroeg om nog in mijn lijf aanwezig te kunnen zijn. Ik had geen zin meer in frustratie, dus ik liep maar meteen naar de woonkamer zonder de keuken te passeren. Want ik wist wel zeker, die keuken had ik toch niet nodig vandaag… Of morgen.

Up?

hallo sjattie, ga maar verder (a)

nice story, <3

verder:$

ik denk even; dit even melden
Ze kan een week niet schrijven want ze is op kamp ^^
en zaterdag is ze terug, rond de avond want ze komt eerst naar mij
en ja ik ken haar irl =D!
xxx

Je schrijft echt goed, meer!

Ik wil ook wel wat meer.