Verhaal: hoog

Hallo meiden,

Ik liep al jaren met dit idee voor een verhaal in mijn hoofd.
Heel trots was ik toen ik het eindelijk op papier kreeg.
Het verhaal bestaat uit drie delen.
In ieder deel staat de verhaallijn van Madelief(hoofdpersoon) centraal. Hiernaast is er nog een kleinere verhaallijn, namelijk die van een van haar die vriendinnen. In deel 1 is dit de hooggeboren Elody.
Ik deel het eerste deel nu graag met jullie.

Synopsis:
Madelief is een jonge, intelligente meid die dol is op zingen.
Samen met haar vriendinnen, bestaande uit veel verschillende karakters, speelt ze in een band.
Haar moeder is na de dood van madeliefje vader zwaar aan de alcohol verslaafd geraakt. Er blijft weinig aandacht voor Madelief over. Ondertussen steekt Madelief haar aandacht in een zoektocht die haar leven weleens zou kunnen veranderen.

Elody komt uit een rijke familie maar is ondanks alle luxe en welvaart erg ongelukkig. Haar vader is vaak weg en ze ziet hem weinig. Van haar strenge moeder mag ze niet doen wat ze het liefste doet; muziek maken. Piano spelen is haar passie en van haar vader heeft ze een vleugel gekregen, maar hierop mag ze alleen klassieke muziek spelen van haar moeder.
Per toeval ontdekt Elody dat haar moeders verleden misschien niet zo rooskleurig is als ze altijd heeft beweert.

--------------------------
Kritiek en tips zijn zeer welkom!

Klinkt wel leuk. Ik ga dit proberen te volgen.

Alegria; ja als er interesse voor is wil ik dat wel. Maar die zijn allemaal al af, ik wil me nu eerst richten op deze

Ben benieuwd :wink: