Gelukt, was even een klein afleiding:)
Sorry als er fouten in zitten! Ik heb wss dyslexie en nederlands is niet mijn best vak
…
Als ik wakker wordt zie ik dat mijn oortjes netjes om mijn mobiel zijn gerold en op mijn nachtkastje liggen. Vast mijn moeder geweest. Ik gooi het dekbed van me af en zwaai mijn benen over de rand. Acht uur, dat betekend dat iedereen weg is. In de badkamer kijk ik naar mijn spiegel beeld en zucht. Dikke rode ogen en een blauwe plek op mijn wang en slaap. Snel was ik mijn gezicht en bedek de blauwheid. Mijn haar doe ik in een hoge staart en kijk er bedenkelijk naar. Zou ik het weer verven? Ik schud mijn hoofd en loop naar de kast, ik trek mijn pyjama uit en verwissel die voor een kort sportbroekje, een sportbeha en een los hemdje. Voor dat ik de trap af loop gris ik mijn telefoon mee. Beneden pak ik een appel en eet die op, stap in mijn gympen en pak mijn huissleutel. Ik open de deur en draai die op slot, mijn sleutel verstop ik onder de deurmat. Mijn muziek gaat op zijn harst en ik begin te rennen richting het bos, 2 kilometer verder zie ik de eerste duinen al en ren die in. Ik ren door tot mijn vaste punt en loop dan de trap op in een snel tempo, boven aan gun ik mezelf niet veel rust en ga meteen weer door richting huis. Eenmaal daar open ik de deur en pak een flesje water, waar ik een paar grote slokken uit neem. Mijn telefoon begint te trillen en ik neem op zonder te kijken. “Hope Anderson.” Zeg ik automatisch. “Hé babe, met mij,” klinkt de zachte stem van Mason. “Ben je thuis?” Ik glimlach meteen. “Ja, geef me een halfuurtje.” En ik hang op. Ren de trap op en spring onder de douche, was mijn haar en mijn lichaam. Droog me snel af en prop mijn haar in een handdoek en wikkel een andere om mijn lichaam. Snel haal ik een kroptop en een high waisted broekje uit mijn kast en stap in mijn all stars. Terug naar de douche lopen droog ik mijn haar en in de douche borstel ik het snel door, schut het heen en weer en werk mijn make-up bij. Zodat het blauwe niet te zien is. Als de bel gaat ren ik de trap af en kijk kort om me heen. Wat een puinhoop. Ik stop wat geld achter mijn bh en pak mijn mobiel en open de deur en sluit die meteen achter me. “Mag ik niet naar binnen?” Lacht Mason. Ik schud ondeugend mijn hoofd en sla mijn armen om zijn nek. Ik voel zijn lippen op mijn wang. “Waar wil je heen?” Ik denk even na en zeg dan. “Het park? Ijsje eten?” “Een perfect idee van een perfect meisje.” Ik voel hoe ik begin te blozen en pak zijn hand.