[Verhaal] Hij.

zeg maar als jullie het leuk vinden of natuurlijk tips hebben, ik ben nog een beginner.

‘Kijk Luna op die foto!’ riep m’n beste vriendin Karin toen we de foto’s van deze middag bekeken. We waren naar een festival in de stad gegaan. Charlotte had veel foto’s gemaakt en nu wou ze ze gaan bewerken, maar eerst wilde Karin en ik ze zien.
‘Karin, we zien die foto’s dadelijk wel. Eerst bewerk ik ze leuk.’ Vond Charlotte, maar we wisten hoe dat ging, dan hadden we dadelijk allemaal foto’s zonder haar. Omdat ze er ‘slecht’ op zou staan…
Dan komt m’n irritante broer Dennis binnen. ‘Kunnen jullie wat stiller zijn? Anna en ik zijn druk bezig.’ M’n vriendinnen beginnen te giechelen terwijl ik een kussen naar hem gooi en roep: ‘Doe voortaan wat kleren aan sukkel!’
Ik klik op de volgende foto, een foto van ons drie en Dana, een meisje dat we daar hadden ontmoet. Links van mij staat nog een jongen, bruinere huid, zwarte haren, bruine ogen, sexy blik in zijn ogen… En geen t-shirt aan. Hij staart naar me op de foto, naar mij. Raar, ik had hem niet gezien daar.
‘Hij is zo sexy.’ zeg ik terwijl ik naar hem wijs zodat mijn vriendinnen weten wie ik bedoel. ‘Raar, ik hem heb daar helemaal niet gezien… En zo druk was het daar niet. Zo’n sexy figuur zou me toch moeten zijn opgevallen.’ zegt Charlotte. Karin knikt heel serieus en zegt dan: ‘Nou… Hij staart naar jou Luna, dus jij mag hem hebben. Het is een lekkertje.’
Ik wordt rood en Charlotte begint de foto’s op onze hyves te zetten. ‘Weetje wat we nog missen?’ zegt Karin, ‘Een super rare foto van ons drie!’ En meteen pakt ze haar fototoestel, stelt de timer in en zet 'm op mijn bureau neer. We trekken alledrie een raar gezicht en uploaden de foto op de computer voordat we er naar kijken. ‘Ik wil die foto als m’n profielfoto op hyves, want ik weet gewoon zeker dat dat de leukste foto is!’ zucht Charlotte en als we op haar profielfoto klikken, beginnen we alle drie te gillen.