[Verhaal] Hij is een beetje als de zon.

Hij is een beetje als de zon.

De eerste lichtstralen vallen door de lamellen en de ‘80’s & 90’s hits’ van Radio Veronica klinken zachtjes in mijn grote kamer. Mijn hoofd rust op zijn brede schouder en met mijn wijsvinger speel ik liefjes met zijn borsthaar. Hij past precies bij me, en god, wat haat ik borsthaar.

Hij is een beetje als de zon, en mij kun je zien als de regen. We zijn niet vaak samen op dezelfde plek, en mensen hebben liever hem dan mij. Nee, we zijn niet vaak samen, maar als we samen zijn maken we de mooiste kleurmuziek. Net als de zon die af en toe eens samen komt met de regen, en dat ze met z’n tweeën een regenboog breien. Alle kleuren spatten van ons af.

Ja, hij is een beetje als de zon, en mij kun je zien als de maan. We zijn niet vaak samen op dezelfde plek, en mensen hebben liever hem dan mij. Nee we zijn niet vaak samen, maar als we samen zijn veranderen we het evenwicht van dag en nacht. We gaan helemaal in elkaar op, hij is niet meer hij, en ik niet meer ik, wij zijn samen ons. Wij zijn een zonsverduistering bij daglicht.

De eerste lichtstralen vallen door de lamellen en de ‘80’s & 90’s hits’ van Radio Veronica klinken zachtjes in mijn grote kamer. Mijn hoofd rust op zijn brede schouder en met mijn wijsvinger speel ik liefjes met zijn borsthaar. Hij is totaal niet wat bij me hoort, en god, ik hou van borsthaar.

up

uhup.

mooooi!

Het is een een mooi stukje :relieved:
Ik vind de herhalingen mooi, het maakt het een geheel.

Dankjewel,allebei n_n

;3

upje

Mooi verhaal :slightly_smiling_face:

Goed. Heel goed! :slightly_smiling_face:
Fijne woorden, fijne zinnen, fijne herhaling.
Tof!

Zujlke fijne woordjes

Top!

Oh jullie zijn zo lief voor me.

up

erg mooi,

Ik wil onderwerpen om te schrijven :C

up

3

laatste up

up