[Verhaal] Het Vuurkind.

Verwijdert!

Verwijdert

Verwijdert

Verwijdert

Verwijdert

dankje :grinning:

moet ik verder gaan?

Je schrijft het een beetje raar, zoals deze zin bijv.:

“Maya…!”
moet zo zijn:
“Maya…” of “Maya!”
en het leest een beetje vervelend dat je de zinnen dikgedrukt doet, zo staat het ook niet in een boek en het is fijner als de hele tekst hetzelfde is. Maar je kan bijv. wel doen als ze een e-mail stuurt of op msn zit of smst dikgedrukt doen of als ze een briefje schrijft/leest schuingedrukt. (:

oke, sorry, ik dacht dat het misshien makkelijker zou zijn, aangezien je dan wist dat het dikgedrukte gesproke tekst is, en dat het ‘gewone’ dus het verhaal zelf is…

maar dan bewerk ik het wel weer even in gewoon 1 lettertype :wink:

bedankt voor je aanmerking:)

Under Construction

verder?

Een mooie titel, jammer van die vele spel en zinsopbouw- fouten :slightly_smiling_face:
En heel vaak… doe je dit… en dat is nergens voor nodig… dat leest niet fijn ^^…

Dankje:D ik zat juist eerst nog heel erg te twijfelen over de titel;) maar ben toch blij dat ik deze heb gekozen uiteindelijk,

Heb dislexy… dus kan best… heb het nog niet echt laten chekken door me ouders ofzo, of er veel spellingsfouten in zitten;) moet ik zeker nog even doen ja;).

oke! ik zal proberen minder … erin te doen;)

bedankt voor je critiek :grinning:

dyslexie oh oke geeft niks hoor, en het is kritiek :wink: komt van het engelse woord critical en checken
^^

haha :stuck_out_tongue: dankje

man, ze moeten op girlscene eigenlijk ook Spellingscontrole hebben :stuck_out_tongue:

Je kunt ook in Word schrijven he :wink: + Hoe ouder je wordt hoe meer je het ziet?

haha, ja ik schrijf ook in word :stuck_out_tongue:
maar sommige dingen zijn allebij goed, zoals: Zei of zij, of Word met dt of zonder… hangt er net af in wat voor zin het staad :stuck_out_tongue:

en, ja… ik ben nu 15… maar denk dat als ik 25 ben, ik vast nogsteeds fouten maak :stuck_out_tongue:
haha, maarja;)
ik zal er op letten (A)

verder?

Under Construction

beter zo?:stuck_out_tongue:
heb nu maar 1 keertje … erin gezet :wink:

danku :stuck_out_tongue: