(Verhaal) Het leven.. Als sprookje

Boos loop ik de wc uit ‘Ze denkt ook echt alleen aan der zelf’ eigenlijk best raar dat ik altijd hard op praat.
Ik loop over de gangen en hoor achter me: ‘Noah wacht nou, ik bedoelde het anders’ ik draai me met een ruk om.
Ze botst tegen me aan ‘anders? Hoe kan je nou anders bedoelen dan dat je mij gebruikte voor hem… HEM!’ Ik voel me rood worden…
‘Jah maar, ik… ik…’ Verder komt ze niet.
Want ik roep al keihard: ‘Weet je laat maar, laat maar gewoon’ door alle boosheid loop ik tegen een jongen aan.
‘Kijk uit man, je ziet toch dat ik hier loop’ boos loop ik verder.
Eenmaal in de klas
‘Hallo… nieuws flash. Je bent net tegen de knapste hunk van de school gelopen en je schelt hem uit?’
‘Hunk…’ Ik kijk Cindy aan ik zie ? verschijnen voor me ogen…
‘Jah schat, net toen je de wc’s uit liep’ ‘Nee…’ Ik stamelde. ‘Je wilt toch niet zeggen…’ ‘JA. Hij Ja… Yo ’ Wat had ik gedaan hoe kon ik zo stom zijn. Niet zien dat ik tegen Yo aanliep’ ‘Wat zei je Noah?’ ‘Sorry meneer, niks belangrijks’
ik praatte weer is te hard.

De volgende dag.
‘Hé, waar zijn die lenzen nou weer? Ik wil niet mijn bril op.’
Ik zuchte ‘heb ik dat ook weer, mag ik met mijn bril op naar school’
‘Hé Noah leuk zo’n bril, Sorry van gister nog’ ‘Droom ik of praat Yo tegen mij’
‘Wat zei je?’ Oeps weer te hard. Dacht ik.
‘Uhh… Maakt niet uit het was mijn schuld, ik was zo boos zag niks meer van woede’

Verder of Stoppen?

Ik vind het een beetje kinderlijk geschreven, je maakt ook fouten zoals ‘je schelt’ en ‘zuchte’. Ook irriteert dat Jah een beetje :’)

Voor mij hoef je niet door te schrijven, sorry :'x

Na de eerste 4 zinnen stopte ik al met lezen, omdat je manier van schrijven mij niet aanspreekt, het is zo typisch. Misschien vinden andere mensen het wel leuk/mooi. (:

ik snap der geen hol van?

Jah is geen woord
En is moet eens zijn.
En je moet aan de interpunctie werken.
En het is een standaard verhaal
Van mij hoef je niet verder te schrijven.

Ten eerste is je interpunctie fout. Je leestekens kloppen van geen kanten.
Ten tweede lopen je zinnen niet lekker.
Ten derde staan er veel (grammaticale) fouten in.
Ten vierde is er veel onduidelijk.
Werk aan de winkel meis (:

Ik snap er ook helemaal niks van. :blush:

misschien niet helemaal jouw ding :blush:

^Ik heb het 3 keer gelezen en ik snap het nu een beetje, tenminste, als Yo een naam is xD

MaYOnaise (oké flauw, flaaauw. Ik weet het.) :grinning_face_with_smiling_eyes:

hehehe. x’] ^