Verhaal; het duivel meisje

I’ll hope you’ll enjoy it :]

Hoofdstuk 1

Dat ik zoveel van mijn oude leven zou missen,had ik nooit gedacht. Ik, Luna, stond nu te kijken naar mijn weerspiegeling in de oude gebroken spiegel.

Geruchten gingen dat iedereen zijn geweten erin zou zien iedereen behalve ik, ik had geen geweten meer. Ik was een crimineel, een moordenaar, en het ergste was dat het me niets meer kon schelen.
Aan het begin wel, toen was er een klein stemmetje diep in mijn hoofd die zei dat het niet goed ging zo, maar hoe meer ik doodde hoe zachter het stemmetje werd en hoe meer het vervaagde tot ik niets meer hoorde.
Ik had het niet in de gaten, want ik was al zo goed geworden met het negeren van dat stemmetje dat ik het me niet eens realiseerde dat het weg was. Toen wist ik dat er geen uitweg meer voor me was.

Het leest echt irritant. Probeer anders meer leestekens?

Hoofdstuk 1
Dat ik zoveel van mijn oude leven zou missen,had ik nooit gedacht. Ik, Luna, stond nu te kijken naar mijn weerspiegeling in de oude gebroken spiegel. Geruchten gingen dat iedereen zijn geweten erin zou zien iedereen behalve ik, ik had geen geweten meer. Ik was een crimineel, een moordenaar, en het ergste was dat het me niets meer kon schelen. Aan het begin wel, toen was er een klein stemmetje diep in mijn hoofd die zei dat het niet goed ging zo, maar hoe meer ik doode hoe zachter het stemmetje werd en hoe meer het vervaagde tot ik niets meer hoorde. Ik had het niet in de gaten, want ik was al zo goed geworden met het negeren van dat stemmetje dat ik het me niet eens realiseerde dat het weg was. Toen wist ik dat er geen uitweg meer voor me was.

Ik heb er wat leestekens tussen gezet, zo vind ik het zelf fijner lezen… Misschien kun je er iets mee? Het verhaal is wel origineel :]

, had ik nooit gedacht
altijd even een spatie na een komma of punt.
doodde met dubbel d, ik dood (tt) ik dood +de (vt)

mag wel iets uitgebreider, de opzet is goed en een keer een enter want alles achter elkaar leest inderdaad een beetje vervelend

:slightly_smiling_face: