Verhaal : het bloed onder zijn nagels

hallo meiden!

Na lang twijfelen heb ik besloten toch mijn verhaal op GS te plaatsen.

Het heet “Het bloed onder zijn nagels”

Synopsis:
Cathy is in de bloei van haar leven. Al sinds ze studeert is ze samen met haar vriend, Jasper.
Haar vriendinnen zijn jaloers op haar relaxte leventje en haar beste vriendin Janne voorspelt al jaren een huwelijksaanzoek.
Ondanks haar romantische leven raakt Cathy verzeild in een leven vol passie, geweld en moet ze knokken voor haar leven.

Hierbij het eerste stukje! Ik hoor jullie meningen en kritiek of op-aanmerkingen graag!
Veel leesplezier.

[size=14pt]*** Proloog ***

Cathy loopt voorzichtig door de kleine logeerkamer in het flatje. Ze veegt zachtjes de gordijnen voor de deur naar het balkon weg. Het zonnetje schijnt en het is een heerlijke lentedag in de voordagen van april.
“Hé schatje.”
Cathy straalt als ze zijn lieve stem hoort. Zijn handen halen de deur van de knip en uitnodigend zwaait hij de deur voor haar open. Cathy lacht naar hem en drukt een kus op zijn wang. Het zonlicht laat haar goud blonde haar schitteren. Ze leunt met haar ellebogen op de balkonrand. Voorzichtig hoort Cathy hoe hij dichter bij schuifelt. Hij slaat zijn sterke armen om haar lichaam heen en hij ademt zachtjes uit in haar hals.
“Hoe vind je haar?”
Cathy lacht.
“Een oude, lieve oma.”
Hij knikt en grijnst.
“Gaat het wel?”
Cathy haalt haar schouders op en kijkt verlegen naar beneden.
“Kan je me vertellen wat er precies tussen jullie gebeurd is?”
Cathy haalt diep adem en draait zich naar hem om.
“Ik zal het proberen.”

Hmm, interessant.

De synopsis en proloog verraden niet veel, maar de titel maakt me zeker erg nieuwsgierig
Ik lees graag meer maar ik denk dat ik volg!