“Ik hou van je, Simone! Verdomme je bespeelt me!” Simone slaat haar helder blauwe ogen neer en schud zachtjes haar hoofd. “Nee ik bespeel je niet.” Brian trekt zijn wenkbrauw op, Simone haat het als hij dat doet. “Nou, hou je van me of niet?” Simone haalt haar schouders op.
“Je bent mijn beste vriend, Brian.”
Brian rolt met zijn bruine ogen.
“Je bent niet verliefd op me, hé?”
Simone kijkt hem aan met ogen vol ongeloof.
“Nee, tuurlijk niet!”
Het komt er feller uit dan ze bedoeld had en snel voegt ze er daarom aan toe:
“Ik heb een vriend.”
Brian kijkt op en knikt.
“Kan je vriend dit net zo goed?”
Terwijl Simone’s hersenen nog nadenken over wat Brian net vroeg, komt Brian steeds dichterbij. Hij drukt zijn lippen op de hare en hij overvalt haar. Even spant ze elke spier in haar lichaam aan maar als ze zijn hand op haar rug voelt ontspant ze zichzelf. Voorzichtig opent ze haar mond, ze zoenen lang en sensueel. Zachtjes duwt Brian haar achterover op het bed. Ze ruikt zijn parfum, ze ruikt zijn deodorant en ze ruikt zelfs zijn pas gewassen haar. De geur maakt haar opgewonden, zo opgewonden…
Stiekem opent ze haar ogen. Brians bruine ogen zijn gesloten en hij friemelt aan haar trui. De kus wordt afgebroken en Brian opent zijn ogen. Hij gaat over haar heen zitten en gefrustreerd trekt hij haar trui uit. Simone laat haar blik over zijn lichaam glijden. Hij draagt een witte blouse dat prachtig afsteekt tegen zijn gebruinde huid. De laatste drie knopen staan open. Een zilveren ketting met de Spaanse vlag valt prachtig op zijn borst. Zijn zwarte haar zit keurig in de gel. Behendig knipt hij de sluiting van Simone’s bh open, de bh gooit hij in een hoekje van zijn tweepersoons bed. Ruw en vol met zijn Spaanse temperament grijpt hij Simone’s borsten. Hij kreunt zachtjes en begint haar te kussen. Zijn lippen verplaatsen zich, zwoel kust hij haar in haar nek, richting haar borst, op haar borst. Simone’s slanke handen gaan naar zijn blouse en met een snelle maar gecontroleerde beweging springen de knoopjes een voor een open. Brian trekt aan haar rok en neemt in een keer haar string mee. Hij trapt zijn sneakers uit en friemelt aan zijn riem. Ongeduldig geeft hij een harde snok aan zijn broek en trekt hem uit. Hij buigt zich over Simone heen en zoent haar terwijl zijn hand de weg naar beneden zoekt. Simone bijt zachtjes in zijn oor. “Kom op, schatje.” Fluistert ze in zijn oor als ze zijn handen plagend stil voelt staan. Met zijn vingers komt hij naar binnen en hij grijnst.
“Je bent nat.”
Simone knikt heftig en pakt zijn heupen vast. Hij kijkt haar ondeugend aan terwijl hij langzaam maar in één keer naar binnen komt.
Simone zucht en opent haar ogen. Ze verdringt het beeld naar de achtergrond en kijkt de donkere kamer rond. Het is donker en stil, als je goed luisteren zou, zou je de langzame ademhalingen kunnen tellen. Simone kijkt naast zich en ziet het mooie, lieve en slapende gezicht van Tommy. Hij lijkt jonger als hij slaapt. Zijn donkerblonde haar zit warrig en zijn borst komt net boven het dekbed uit. Simone zucht en gaat met haar hand door haar donkerbruine haar. Ze gaat recht op zitten en zo voorzichtig mogelijk grist ze een pakje sigaretten uit het laatje van haar nachtkastje. Ze haalt een aansteker uit het pakje en steekt een sigaret op. Voorzichtig laat ze zich op het bed vallen en ze blaast kringetjes rook de kamer in. Aan haar rechterhand pronkt aan haar ringvinger een zilveren, simpele en elegante ring met een klein steentje erin. Ze bekijkt hem. Zelfs in het donker is het een pracht exemplaar. Tommy was zo romantisch, het was allemaal perfect geweest.
Simpel en cliché ging hij door zijn knieën op het balkon van hun hotel in Tenerife. De groene ogen die haar vragend aanstaarde, de ring die schitterde in de felle zon, het prachtige strand op de achtergrond en de aanwezigheid van dat verliefde gevoel dat na 8 jaar nog steeds niet weg is, maakte dat ze hem blij en snikkend om de hals viel. Natuurlijk zei ze ja. Hoe kon ze ook anders?
Naast haar draait Tommy zich zacht op zijn zij en zijn gespierde lichaam beweegt zachtjes op en neer. Simone maakt de sigaret uit in de witte asbak op het nachtkastje. Tommy heeft een hekel aan roken op de kamer, maar ach, hij slaapt toch. Simone zucht diep en kruipt dan met haar rug tegen Tommy’s buik aan. Zijn tegenreactie is een sterke arm die hij al slapend om haar heen slaat. Simone ligt heerlijk tegen zijn warme, prachtige lijf aan en ze voelt zich zo verdomd verliefd. Het lijkt alsof ze weer even een meisje van veertien is. Ze dacht dat ze nooit meer zo verliefd zou worden op een jongen, en dat klopt. Na al die jaren is het gevoel nog steeds niet weg. Haar vriendinnen zeggen dat ze leeft in een sprookje en die gedachte probeert ze vast te houden zodat ze vredig in slaap kan vallen. Maar de herinnering aan de pittige vrijpartij met Brian laat haar niet los. Ze was een meisje van 16, hield van een feestje en een drankje en was net als haar vriendinnen. Alleen waren haar vriendinnen vrijgezel en zij niet. Ze heeft het overspel weggestopt maar de nacht na zijn aanzoek drong de gedachte haar hersenen weer binnen. Waarom? Simone heeft geen idee. Een zenuwachtig buikpijn gevoel bevliegt haar, ze zucht diep. Is ze verdorie net ongesteld geweest, ligt ze weer wakker met buikpijn! Het leven voor een meisje is toch zo oneerlijk.