Verhaal halen of niet?

Okee, heb ik weer. Mijn fitnessleraar waar ik nu al 2x mee heb gedate en waar ik een keertje samen mee op stap ben geweest en waar ik echt verliefd op aant worden ben, is vandaag jarig. Stuurt 1 meisje naar hem: gefeliciteerd liefje!

Ik wil helemaal niet jaloers doen, echt niet. Maar alle jongens waar ik mee bezig ben geweest hebben me uiteindelijk ontzettend gekwetst omdat ze tegelijkertijd met een ander meisje bezig waren. Ik ben nu doodsbenauwd dat ik nu wéér een jongen heb die tegelijk met mij ook met een ander meisje bezig is. Ik voel me nu al zwaar klote hierover, zo erg dat ik bijna moet janken.

Ik heb morgen met hem afsgesproken. Is het stom als ik hier dan over begin? Kan ik dit gewoon vragen, of kom ik dan over als een jaloerse bitch?

Ik heb ook een collega van mij gesmst hier over, zij kent hem via zijn zus. Dus ze gaat even voor mij uitzoeken wie dat meisje is en of zij misschien weet of er iets tussen hun speelt. Heel stom misschien ik weet het. Ik vind het gewoon moeilijk om jongens te vertrouwen omdat ik serieus bij iedere jongen waarmee ik heb gedate aan de kant ben gezet, omdat ze tegelijkertijd met een ander meisje bezig waren. Ik ben gewoon heel bang om weer gekwetst te worden, dus wil er nu voor mezelf gewoon op tijd bij zijn.

Als je op bijvoorbeeld de facebook van sommige jongens kijkt staan die vol met berichten van meisjes die afsluiten met een x of liefje of schat zeggen. Het is irritant en ik ben er geen fan van, maar betekend niet dat daar iets achter zit. Ik heb ook vriendinnen die jongens die ze kennen zo smssen, en die hebben er ook niks mee.

nou, misschien kun je morgen tijdens het kletsen, gewoon laten vallen van:
goh, we zijn nu al een aantal keer uitgeweest, hoe vind je dat en bla bla. en hoe denk je er over en heb je nog andere met wie je date?

Gewoon geïnteresseerd vragen, niet claimend :slightly_smiling_face:

Ik noem een goede vriend van me ook wel eens liefje of schatje, omdat ik weet dat hij dat heel irritant vindt en ik hem dan even wil pesten.

Als ik jou was zou ik het een beetje in de gaten houden en hem er pas mee confronteren als je meer redenen hebt om aan te nemen dat hij een ander meisje heeft. Stel namelijk dat het niet zo is en dat ze gewoon een goede vriendin is, dan heb je het misschien wel ‘verpest’ tussen jullie.

Ook een goede idd.

Hmm, ja weet je wat het is. Ik wil er gewoon “snel” bij zijn. Voordat ik hem zoo leuk vind, dat ik er echt helemaal kapot van ben. Ik heb hier al genoeg ervaring mee en wil het niet nog een keertje meemaken.

Die van MJ555 is misschien wel een goede inderdaad, om het op die manier proberen te vragen.

Ik denk dat hij me wel écht leuk vindt, we hadden het over Carnaval, dat hij mee op de wagen wilde met onze vriendengroep. Dus toen zei ik: dat zal ik even navragen, denk dat het wel mag.

Hij: En anders vraag je gewoon; mag mijn vriendje ook op de wagen.
Ik: Oooh, ben je mijn vriendje al dan :wink:!
Hij: In ieder geval meer dan hele goede vrienden :stuck_out_tongue: Maar we doen gewoon rustig aan etc etc blabla.

Dus het zit opzich ook wel goed tussen ons, elke keer als hij met mij gaat daten tagged hij mij ook op facebook. Bijv. Vanavond gezellig film kijken met *mijn naam*.

Dus aan de ene kant denk ik, als hij met meerdere meisjes bezig zou zijn, zou hij mij dan taggen in zijn berichten? Maar ik ben gewoon even snel wantrouwig omdat het al zoo ontzettend vaak fout is gegaan bij mij, dat ik gewoon niet meer goed durf om mezelf 100% te geven voor een jongen.

ik zou echt gewoon even vragen hoe het zit met jullie, zoals ik al zei niet claimend maar geintresseerd. Vertel des noods gewoon dat je onzeker bent met vertrouwen, en dat dit bij jezelf ligt en niet bij hem. Vooral omdat hij toch ook al verteld heeft over carnaval en zei: rustig aan doen.
Dan kun je toch zeggen: goh je zei laatst dat we het rustig aan doen, en dat we goede vrienden zijn.
Ben je dit alleen met mij, of met nog meer meiden?

Als hij je ook tagged enz op facebook zal hij vast niet aan het daten zijn met andere meiden, dan zouden die anderen het toch ook zien en het niet chill vinden lijkt mij? Ik denk dat als je er te duidelijk naar vraagt je hem kan afschrikken, want jullie zijn nog niet echt een stel, en als er dan jaloezie is, kan het iemand wegjagen (ook al snap ik heel goed waarom je je zo voelt, hij ziet dat misschien anders )

Je kunt idd wel keer vragen over hoe hij nu denkt over jullie en of hij met alleen jou date.

Het zal vast niks zijn maar als je het echt zeker wilt weten moet je het gewoon vragen en uitleggen waarom je dit vraagt.
Als er niks aan de hand is tussen hem en dat meisje zal hij het heus niet erg vinden.

denk echt dat je je voor niks zorgen loopt te maken

Ik heb een vriend en noem best wat anderen jongens schat en sluit al mijn smsjes standaard af met xx
Zelfs de huisgenoot van mijn vriend noemt we weleens schat. Lijkt me dat je echt een beetje overdrijft, volgens mij is het een hartstikke lieve jongen.

Ik zou hem sowieso niet daarover uithoren, als jongens iets irritant vinden is het wel als je (direct vanaf het begin al) wantrouwend en jaloers bent, al snap ik je wel hoor. :slightly_smiling_face: Waarschijnlijk stelt het niks voor. Ik zou de manier van MJ555 toepassen, die vind ik goed!

ik zou niet specifiek naar dat meisje vragen, denk dat dat een beetje controlerend overkomt, zeg maar. en als hij zulke opmerkingen maakt en jou tagt in facebook updates denk ik niet dat hij met anderen date. maar, zoals anderen zeggen, vraag: hoe zit het nu tussen ons? oid. (:

Ik denk dat ik me misschien ook niet druk moet maken inderdaad. Hij is echt super lief, maar ik ben gewoon zo bang dat het weer fout gaat. Echt alle dates die ik voor hem heb gehad het afgelopen jaar, echt iedere jongen, was tegelijkertijd met een ander meisje bezig. En ik wil ze echt niet allemaal over 1 kam scheren hoor. Maar ik ben 3x binnen een jaar heel vaak gekwetst geweest, en ben gewoon bang dat dit weer gaat gebeuren.

Hij stuurde net wel een super lief smsje, hij heeft nu feest, al z’n vrienden zijn er, ik kon vanavond niet komen want heb dansles etc. Stuurt hij dat hij me mist, maar me gelukkig morgen weer ziet :slightly_smiling_face:

ik weet wat je bedoelt hoor, zo voel ik me ook soms. maar gewoon proberen niet te doen (:

Ik zeg ook zovaak liefje tegen een jongen maar dat betekent niet gelijk dat we wat hebben ofzo? =S