{Verhaal} GG-BB?

GG-BB? (Good Girl- Bad Boy?)

Ik heb eerder een (kort) verhaal geschreven,
http://forum.girlscene.nl…st/list_messages/187908/0

ik kreeg veel complimentjes (dankjewel daarvoor :wink:) Maar ook tips. Ik heb een soort van de tips in dit nieuwe verhaal verwerkt.

Daar sta ik dan. Op het schoolplein, helemaal alleen. Opeens ben ik niet meer zo opgewonden. Ik had gedacht dat deze school het einde zou zijn, ik was zo enthousiast. Het lijkt wel een begraafplaats! Ik danste nog vrolijk door mijn kamer omdat ik aangenomen was op deze ‘fantastische’ school. Mijn oude school had veel te veel regels en ik ben nou eenmaal zo’n druk persoon. Omdat ik ook super goed kleding kan ontwerpen paste die school dus echt helemaal niet bij mij. Daar kan ik al mijn creativiteit kwijt, dacht ik. Ik heb zelfs mijn vriendje gedumpt! Het was één week geleden…

‘We kunnen het gewoon niet.’
‘Oh, dus je verkiest je school boven mij?’
‘Ik snap niet waarom je het niet snapt. Mijn studie is alles voor mij!’
‘Voor mij ben je veel belangrijker dan wat dan ook.’

Hij komt een paar stappen mijn kant op maar ik ga achteruit.

‘Ik kan het niet. Ik wil niet dat je tussen mijn studie in staat.’ Zei ik en liep zijn huis uit.

Zo namen we dus afscheid. Ik voel de pijn nog steeds in mijn hart, maar tijd geneest. Ik loop naar de ingang van de school. Een gloed nieuw begin, ik ben er klaar voor.

doorgaan of kappen? :open_mouth:

doorgaan, ben wel benieuwd!

trouwe volger van welk verhaal dan ook van jou hehe
je kan goed schrijven
en dat bevalt me!

verder :slightly_smiling_face:

‘Nou kinderen, we hebben er weer twee nieuwe gezichten bij! Stel je maar eens voor.’ Zegt de drama docent en kijkt mij aan. Ik sta op en word een beetje zenuwachtig. Ik had me hier al een beetje op voorbereid maar ik ben alles vergeten! ‘Uh… nou hoi ik ben Joyce en ben 15 jaar.’ Ik kijk hulpeloos naar de docent. ‘Vertel eens iets over je hobby’s.’ Ik krijg een kleine glimlach op m’n gezicht. ‘Nou mijn hobby’s zijn… Tekenen, naaien en ontwerpen.’ Ik zie aan de gezichten van een paar kinderen dat ze geïnteresseerd zijn. ‘Ik ontwerp al sinds kleins af aan en soms voer ik mijn ontwerpen ook uit. Ik ben ook hel handig met make-up wa…’ Ik word onderbroken door een jongen met blond haar tot aan zijn schouder. ‘Make-up? Ja is te zien aan je gezicht. Hoe zou ze eruit zien zonder make-up?’ Wat onaardig! Ik begin rood te worden. Sommige meisjes giechelen en kijken me spottend aan. Ik schaam me dood! ‘Sam zo is het wel weer genoeg. Ga maar verder Joyce.’ Ik kijk de leraar aan. ‘Dat was het eigenlijk wel.’ Zeg ik en ga weer zitten. Ik voel iemand op mijn schouder tikken en draai me om. ‘Niks van hem aantrekken, hij is heel erg irritant. Doet hij wel vaker!’ Ik lach en dan draai ik me weer om. ‘Dankjewel Joyce, en nu mag Bruno zich voorstellen.’ Een jongen met bruin har staat op. ‘Ik ben dus Bruno, maar noem me gewoon Benny. Ik ben dus 15 jaar en mijn hobby is drummen.’ Zonder afsluiting gaat hij weer op zijn plaats zitten. Nou dat was lekker kort.

Als de bel gaat ben ik zo blij! Drama was dus écht een drama. We moesten tweetallen vormen en ik ging met Brun… ik bedoel Benny. Ik vond het super eng. Ik dacht dat ik gekoppeld was aan een freak maar hij valt dus best wel mee! ‘Draag je echt veel make- up? Je ziet er haast niks van.’ Zei hij nog tijdens de les. Dat was best wel aardig. Het meisje dat me op mijn schouder tikte was ook heel vriendelijk. Doris heet ze. ‘Hee wacht!’ Hoor ik. Als ik me om
draai is het Doris. Als ze naast me komt lopen begint ze te praten ‘Beviel de eerste les je een beetje? Zag je toevallig iets LEUKS.’ Zegt ze nadrukkelijk en geeft me een knipoog. ‘Wat bedoel je?’ Zeg ik.

‘Nou… B…e…n…’
‘Oh hou maar weer op hoor! Ik heb één keer met hem in een groepje gezeten, en dat nog wel op de eerste dag. Daar is toch niks speciaals aan?’ Zeg ik.
‘Daar heb je gelijk in, maar het kan nog komen.’

Ik begin te lachen en dan denk ik weer aan Bern.

‘Is er iets?’ Vraagt Doris.
‘Oh, nee hoor.’
‘je keek opeens zo somber.’
‘Vertel ik je nog wel een keer.’ Zeg ik en neem een hap van mijn brood.

verder! :slightly_smiling_face:

Verder!
2 foutjes:
Er staat: Ik ben ook hel handig met make-up wa…’ ← dat moet heel zijn. dat moet ’ Een jongen met bruin har staat op. ← bruin haar

typfoutjes, zal ik op letten!!! :blush:

‘BABY, BABY, BABY, OOH, IM LIKE BABY BABY BABY OOOOHH.’ Zing ik door mijn kamer. Eigenlijk heb ik een stik hekel aan dit nummer maar nu maakt het me nog vrolijker dan ik al ben. De eerste schooldag ging supergoed! Ik heb al meteen nieuwe vrienden gemaakt. Doris en Benny, ze zijn echt super aardig! Plotseling gaat de deur open en komt Bern naar binnen. Ik zet de muziek zachter.

‘Waarom ben je hier?’ Zeg ik zachtjes en kijk naar de grond.
‘Voor mijn ‘werk’.’ Zegt Bern.
‘Ik hou er mee op! Desnoods geef ik mezelf aan, wat voor straf kan ik nou krijgen?’
‘Je studie, weetje nog?’ Zegt Bern arrogant. ‘Je hebt veel te verliezen. Je ouders gaan zo weg, je hebt de tijd.’
‘Ik doe het niet! Ik geef jou ook aan, jij doet het met mij zonder dat ik het wil!’
‘Zonder dat je het wilt? Heb je bewijs? Het gebeurd allemaal tenslotte hier in jou kamer. Je beslist er zelf voor, je bent een goedkope HOER!’

Bern komt dichterbij en streelt me over mijn wang. Ik kijk meteen de andere kant op.

‘Goed, als je het zo wilt spelen.’

Bern pakt me vast en gooit me op mijn bed. Ik hoor beneden de deur dichtklappen, mijn ouders zijn weg. Nee! Bern begint me uit te kleden. Ik probeer nog onder hem vandaan te komen maar het lukt niet. Er is geen uitgang… Ik geef me over aan Bern en laat hem zijn gang gaan.

Heb ik het beter gedaan deze keer? :blush:

De volgende dag op school loop ik rond als een zombie. Wat die Bern me heeft geflikt! Ik ben pas 15 en ik doe het al met hem sinds ik 14 ben. Hij heeft gelijk, ik ben een goedkope hoer.

‘Hallo!’ Zegt Doris en komt weer naast me lopen. ‘Ga je me nu vertellen waarom je zo somber bent? Viel de school je een beetje tegen?’

Ik pak Doris bij haar arm en trek haar mee naar buiten. Ik kijk om me heen en als ik denk dat niemand ons hoort begin in te praten.

‘Doris, ik heb dit nog nooit aan iemand verteld, jij bent de eerste en ik wil dat je het ook echt geheim houd.’
‘Je klinkt serieus, wat is er?’ Vraagt Doris.
‘Doris ik…’ Ik begin te snikken. Hoe ga ik dit vertellen? Straks weet de hele school het! Nee Joyce, vertrouw haar.
‘Hee, gaat alles goed?’ Vraagt Doris bezorgt. ‘Je hoeft het me niet te vertellen hoor.’
‘Doris ik word gedwongen het te doen.’
‘Het te doen? Wat bedoe… Wat!?’ Doris reageert heftiger dan ik dacht.
‘Ik heb ooit eens een gebouw onder dwang in brand gestoken, de gene die wilt dat ik het met hem doe heeft het gezien en en…’
‘Hij bedreigt je…’ Zegt Doris. ‘Maar waarom moest je dat gebouw nou in brand steken?’
‘De gene die me er toe dwong had iets met de eigenaar. Hij wou het vuile werk niet zelf doen natuurlijk. Hij hield een mes tegen mijn keel!’
‘Wat een heftig verhaal… Ga dan naar de politie? Jij hebt hier wel gelijk! Je kan onmogelijk een gevangenisstraf krijgen.’
‘Doris… als ik het vertel wordt ik vermoord. Er zijn 3 doden gevallen bij die brand. Die ene gast heeft een hele bende, als hij me niet vermoord doen de andere het wel.’
Ik begin harder te huilen.
‘Wat moet ik doen?’
‘Benny had volgens mij ook ooit zo iets gehad met zijn tante, maar dat was wel een ander verhaal.’
‘Hoe weet jij dat?’ Vraag ik.
‘Ik ken hem al veel langer, misschien moeten we het verhaal aan hem vertellen?’ Zegt Doris.
‘Nee… ik wil hem niet afschrikken. Beloof je me dat dit tussen ons blijft?’
‘Beloofd.’

Verder!

Verder :slightly_smiling_face:

verder :grin:

Ik zit op de fiets op Benny te wachten. Doris heeft alles aan hem uitgelegd… de brand… Bernd. Ik weet niet wat ik moet zeggen als hij er zo komt aanfietsen. Misschien moet ik gewoon mijn mond houden, en wachten tot hij iets zegt? Als ik me omdraai zie ik dat hij eraan komt.
‘Hoi.’ Zeg ik.
‘Hallo.’
Er valt een nare stilte. Ik zie aan Benny’s gezicht dat hij zich ongemakkelijk voelt.
‘Je denkt het zelfde over me.’ Zeg ik zachtjes.
‘Huh, wat?’
‘Je vind me een hoer, ja geef het maar toe. Je vind me een hoer!’
Benny kijkt me aan. Wat heeft hij een lieve blik. Die ogen van hem.
‘Nee, ik vind je geen hoer.’
‘Waarom zeg je dan niks?’
‘Omdat ik na zit te denken.’
‘Over wát?’
‘Over hoe jij niet meer voor die lul hoeft te…’
‘Ik snap het al…’ Zeg ik. ‘Hou er maar over op.’
Benny zet zijn hand op mijn schouder.
‘Het komt allemaal goed. Je moet even geduld hebben. Wanneer komt die Bern weer?’
‘Vandaag.’ Zeg ik.
‘Dan kom ik ook.’
‘Nee! Straks gebeurd er nog iets!’
‘Inderdaad, er gaat iets gebeuren. Iets met hém.’
‘Benny nee! Ik wil het niet.’
‘Dan heb ik een ander plan…’

Vandaag hebben Benny en ik gespijbeld van school. De hele dag lang! We hebben een plan gevonden om Bern te grazen te nemen. We hebben samen heel veel foto’s gemaakt en die moet ik nu weer in mijn kamer ophangen. We hebben er zelfs eentje gemaakt toen Benny me een kus op mijn wang gaf. Ik vond het stiekem wel heel erg leuk. Ik ben een tijdje niet verliefd geweest, al moest ik iedereen voordoen van wel. Betekend dit dat ik op Benny ben? Benny is echt super! Terwijl ik de foto’s overal in mijn kamer ophang denk ik aan de geweldige dag met Benny. Ik heb nog nooit eerder gespijbeld. Wat een avontuur. Plotseling hoor ik de trap kraken. Bern! De foto’s die ik niet kon ophangen spreid ik op mijn bureau, bed, nachtkasje en een paar op de grond. Ik pak een tijdschrift en probeer te doen alsof ik al een hele tijd zit te lezen. Als de deur open gaat kijk ik niet op.
‘Mam ik wil geen spinazie!’ Zeg ik.
‘Van wie zijn die foto’s?’
Als ik van mijn tijdschrift opkijk is het écht mijn moeder!
‘Uh… een vriend?’ Zeg ik stotterend.
Mama pakt de foto op waar Benny me een zoen geeft.
‘Wat zijn jullie close, Joyce is het uit met Bern?’
‘Mam ga alsjeblieft mijn kamer uit, Bern komt zo. Ga jij nou maar werken.’
‘Oké, maar we zijn hier nog niet over uitgepraat. Begrepen?’ Zegt mijn moeder en gaat de kamer uit.
Na een paar minuten gaat de voordeur open. Bern! En deze keer echt. Ik probeer zo gewoon mogelijk te doen. De deur gaat open en hij kom binnen.
‘Lekker aan het lezen?’ Zegt hij.
‘Mhmm.’
‘Heb je er vandaag wel zin in?’
Bern beklimt mijn bed en gaat op me liggen. Hij kreukelt een foto.
‘Hé! Die foto’s zijn heel dierbaar, raak ze niet aan, ga van me af!’
Hij pakt de foto vast waar Benny en ik knuffelend naar de camera kijken.
‘Wie is dit?’
‘Iemand.’
‘Hoe bedoel je iemand?’
‘Waar ben jij voor gekomen? Om mij te ondervragen of om je werk te doen en weg te wezen? ‘
‘Allebei, wie is dat?!’ Schreeuwt hij.
‘Mijn vriendje, nou goed?’
‘Sinds wanneer?’
‘Si…’
Op dat moment komt Benny de kamer in.
‘Waar lag de shampoo ook al weer?’ Vraagt Benny. Als Benny Bern ziet probeert hij zijn meest verbaasde blik te trekken. ‘Joyce, wie is dat?’ Vraagt hij zo serieus mogelijk.
‘Ik… ga wel even weg. Tot over een week.’ Zegt Bern en kijkt me met een scherpe blik aan.
Als Bern het huis uit is beginnen Benny en ik te lachen.
‘Wat is hij daar ingetrapt!’ Zeg ik.
‘Ja, inderdaad. Maar laten we daar maar niet al te veel over praten. Volgende week komt hij terug en of hij er dan intrapt… Ik wil je wel iets beter leren kennen.’
‘Uh…Is goed, wat wil je weten?’
‘Uum… Vind je iemand leuk?’
‘Misschien.’
‘Ben je verliefd?’
‘Misschien.’
‘Wil je met me uit?’
‘Ik denk het.’ Ik geef Benny een duwtje en dan knipoogt hij naar me. Als Benny weg ik zit in de wolken, na de eerste week heb ik al een vriendje! Ga zo door Joyce.

Verder (:

De laatste dagen ben ik erg misselijk, ik ren om de twee uur naar het toilet om te kotsen. Vandaag heb ik een afspraak bij de dokter. Ik hoop dat het niks ernstigs is. Doris komt naast me zitten en haalt me uit mijn gedachten.
‘Hee! Waar zat jij aan te denken?’
‘Oh niks, ik voel me gewoon een beetje misselijk.’
‘Moet je kotsen?’ Vraagt Doris serieus.
‘Ja, hoezo?’ Vraag ik.
‘Oh… nee niks, gewoon.’
‘Ga je mee naar de dokter? Ik heb geen zin om alleen te gaan.’
‘Oké.’

Als Doris en ik in de wachtkamer zitten komt de dokter.
‘Ben jij Joyce? Kom maar mee.’
Doris en ik lopen achter de huisarts aan en gaan in een kamertje zitten. Ik leg de dokter uit wat er is en dan laat ze me een paar bewegingen doen. Ze voelt aan mijn buik en dan vraagt ze of ik in een potje wil plassen.
Als ik een potje met plas aan de dokter geef begint ze het te onderzoeken. Na een paar minuten gaat ze weer zitten.
‘Gefeliciteerd, je bent zwanger.’

Hallooooo, ik kan dit verhaal niet echt spannend maken, dus ik ga verder met mijn eerste verhaal (Vermist) ik schrijf nu een deel twee. LINK:
http://forum.girlscene.nl…el_2/list_messages/189046

Sorry dat ik dit verhaal een beetje achter laat, maar ik kan er niet veel in zien.
Ik hoop dat jullie mijn deel 2 leuk vinden!

^neeee! Ik vind dit verhaal echt leuk! En het is super spannend! please ga verder!!