verhaal gezocht meisje raakt geheugen kwijt door verkrachting

hey

ik heb een paar weken terug een verhaal gelezen, maar echt geeeen idee hoe het hete of wie de schrijfster was.

Het gaat over een meisje die het uitmaakt met d’r huidige vriend en na een avondje stappen het gezellig heeft met een anderen jongen/vriend (geen idee meer precies). Maar dan komt dr ex met wat vrienden die de jongen neer slaan en het meisje proberen te verkrachten maar krijgt ze black out. Erna komt ze terecht in het ziekenhuis en is ze haar geheugen kwijt. Haar ex komt en neemt haar mee naar een huis waar ze niet uit mag.

Hoop dat julie het beetje snappen en me kunnen helpen

Eventuele onbekende spoiler

Komt ze er dan later ook achter dat haar verkrachter ook haar man is omdat ze een dagboek bijhoud ofzo?

Stond het verhaal op girlscene of was het een al uitgegeven boek?

Het verhaal stond hier op Girlscene, meisje was nog niet getrouwd want zat nog op school. Die ex die haar meeneemt uit het ziekenhuis neemt haar mee naar een huis en mag ze niet uit. Maar omdat ze haar geheugen kwijt is gelooft ze alles wat hij zegt. Totdat ze een foto vind van haar en een vriendin en die verstopt ze en een dag later is die foto weg. Ze mag ook geen telefoon of iets.

Maar wil dus graag verder lezen maar geen idee hoe het heet of wie het geschreven heeft

En toen was het voorbij. Zo heet het verhaal. De schrijfster heet volgens mij Noëlle. Maar ze schrijft maar geen vervolg. IK WIL EEN VERVOLG!

Okee dankjewel haha ja idd dat ze doorschrijft will echt weten hoe het afloopt