[VERHAAL] Get back up (doorgaan?)

[b]Hello :grinning:
Ik heb niet veel schrijfervaring maar ik wou dit eens proberen
dus graag wat reacties? Doorgaan of niet doorgaan?

Dus over het verhaal : Het is gebaseerd op wat ik nu doormaak.
De belangrijkste elementen komen overeen. =)
Met dit verhaal zal ik alles een beetje van me af kunnen schrijven.

duss here we go ^^[/b]

“ Luister , Mel, ik denk gewoon dat het het beste is , als we nu ermee stoppen.”

“ Oh , dus nu heet ik Mel? Gisteren heette ik nog schatje.”

“Kan je nu even normaal doen?! Snap het dan… Ik doe dit voor jou!”

“ Oooh , je doet het voor mij! Goh , Bedankt! “

“ Ik doe dit voor je eigen bestwil…Ik wil dat je gelukkig bent.”

“ Ik ben alleen gelukkig als ik jou heb…Zie je niet hoeveel pijn je me doet?!”

Ik zette een stap in zijn richting , Dennis deinsde achteruit.

“ Je liegt , Dennis.”

“Hoezo ik lieg?”

“ Je maakt het niet zomaar uit omdat je verhuist.”

“ Dat doe ik wel! We zullen elkaar amper zien , Mel! “

“ Dat weet ik ook. Maar je geeft toch genoeg om me? Je houdt toch genoeg van me om dat ene weekend dat we hebben per maand… Om ervan te genieten? Het is maar een jaartje! Daarna zijn we oud genoeg…Ik zal bij je in de buurt komen studeren en…”

“ Ja…?Ik weet niet of ik daar genoeg aan heb…Een heel jaar? ”

“ We zijn al zolang samen?! Je kan me toch niet zomaar dumpen. Je houdt toch van me?”
Hij draaide zich om en staarde uit het raam.

“ Je houdt toch van me…?”
M’n stem klonk huilerig en hees. Hij keek me weer aan, kwam me tegemoet, keek me in de ogen.

“Je houdt toch van me, Dennis?” herhaalde ik.

“ Ik zie je morgen, ok.”

Hij gaf me een zoen op men voorhoofd , liep langs me heen , de kamer uit. Ik staarde even voor me uit en liep dan naar het raam om nog een glimp van hem op te vangen. Maar hij was al weg…

ik vind je manier van schrijven best wel goed eigenlijk .
en juaaaa , ga jij maar door . :slightly_smiling_face:

x.’

Jaamaan, ik denk dat ik het wel ga volgen, gewoon doorschrijven, dus!
Alleen:

Hij gaf me een zoen op men voorhoofd , liep langs me heen , de kamer uit.

Moet zijn:

Hij gaf me een zoen op m’n voorhoofd, liep langs me heen, de kamer uit.

doorschrijven =)

[b]Je moet wel doorschrijven.

Maar waarom zet je er steeds een regel wit tussen?[/b]

sal het nimeer doen (a)

Een witte lichtstraal drong de kamer in. Ik opende m’n ogen en vroeg me af of dit allemaal een droom was. Ik keek op m’n mobieltje. 10 u , nog 8 uur en hij vertrekt…Oh en een smsje.

Je weet dat ik van je houdt , prinses. Ik doe dit voor jou. Ik ben er zelf kapot van maar dit is het beste.
X

Pff dit hoorde ik al voor de duizendste keer. Ik doe dit voor jou, ik doe dit voor jou,…Ja hoor! Hoe kan dit nu? Is dit het beste… Ik die gisteren de hele nacht heb liggen huilen, hij die er kapot van is…En we kunnen makkelijk met deze relatie doorgaan! Liefde kent toch geen afstand?
Ik bleef maar piekeren en de uren slopen voorbij. Uiteindelijk had ik de moed om mezelf uit bed te hijsen en ik schuifelde de badkamer in, zette de douche aan en keek even in de spiegel. Vreselijke huilogen…Rode neus… Dit alles is nefast voor m’n uiterlijk.
De bel ging. Zoals altijd waren m’n ouders al aan het werk en hier stond ik mooi in m’n pyjama…Zucht.
Ik ging de trap af en opende de deur. En daar stond hij dan…
“Hee.”
“Hoi.”

Leuke schrijfstijl ,
ga maar verder ^^

Leuke schrijfstijl :slightly_smiling_face:
Je moet je verhalen dikgedrukt doen, dan weten wij wat verhaal is en wat niet :wink:

will do :wink:

“ Lekker geslapen?”
“ Alsof ik geslapen heb, Dennis”
“ Luister, laat het vijandige gedrag vallen. Laten we onze laatste uren doorbrengen op een leuke manier.”
“ Waarom zou ik dat doen als dit onze laatste uren niet hoeven te zijn!”
“ Je weet hoe ik erover denk. Mag ik nu binnenkomen?”
“ Tja , je doet maar. Ik zet even de douche af want door jou verspil ik massa’s water momenteel.”
“ Ik kom wel even mee.”
Ik zei niets en ging de trap op , hij achter me aan. Ik zette de douche af en hij nam me vast. We begonnen te zoenen. Ik zou me sterk moeten houden en hem afwijzen maar wat kan ik zeggen? Als hij bij me is , kan ik hem niet weerstaan…

Hier liggen we .Ik met m’n hoofd rustend op z’n borst, op de badkamervloer. Ik keek ‘m in z’n ogen. Hij glimlachte . Ik wist het… Alles kwam goed. Ik hoefde me nergens zorgen over te maken.

“ Ben je van gedachte veranderd?”
“Nee…”

Dit was de druppel. Ik heb ‘m net getoond hoe intens ik van hem houd en nog denkt hij hetzelfde? Ik sprong op en wikkelde een handdoek om me heen. Hij keek op.

sorry als er spelfouten zijn
ik ben zo eentje die dt schrijft als het niet moet XD

[i]mooi verhaal!
zou graag weten hoe het afloopt…

liefs.[/i]

verderr =D

ja,leuk verhaal

taaltip: na een aanhalings teken (") hoeft geen spatie en voor een komma ook niet. soms gebruik je ook teveel komma’s, maar dat doe ik zelf soms ook :stuck_out_tongue_winking_eye:

verder =D

up

ik ook eigenlijk :grinning:
ik schrijf het ook dag per dag
omdat het over mezelf gaat

en op de komma’s zalk letten!

“Wat doe je nu? Blijf nog even liggen, schat!”
Ik kon niet meer. Ik barstte in tranen uit.
“ Hee , hee , stil maar, niet huilen.”
“ Ga je me eigenlijk missen?! Voel jij je niet zo kut dan?! Je doet hier zo koel over alsof het niets is!”
“ Mel , ik… Tuurlijk voel ik me ook kut. Ik ben gewoon kalmer dan jou.”
“ Kalmer? Je zou hier godverdomme helemaal niet kalm over moeten zijn. 3 jaar, Dennis. Was dat niets? Kan je het zomaar opgeven alsof het niets is? Gewoon omdat we elkaar minder zullen zien?!”
“ We maken het nu uit of later. Wat maakt het uit?”
“Pardon? “
“ Je weet toch dat alles op de klippen zal lopen… We zagen elkaar elke dag en ineens zullen we elkaar zo weinig zien. Dat kunnen we niet volhouden!”
“ Ik wel…”
“Wel ik niet. Ik kan niet de hele tijd wachten. Ik wil iemand in mijn buurt!”
“Fijn. We hebben net liggen… en jij denkt al meteen aan je toekomstig nieuw liefje.”
“Mel…Doe niet zo…”
“ Doe niet wat?! Elk gezond meisje zou hier zo op reageren! Wat denk jij wel?! Ga m’n huis uit! Ik wil je niet meer zien. Je bent een klootzak…Hoe kun je dit…Hoe haal je het in je hoofd?!”

Ik zakte neer op de vloer. Hij stond op, kleedde zich aan en vertrok. Ik hoorde hoe hij de voordeur luid dichtgooide. Zodra ik wist dat hij weg was, begon ik hysterisch te huilen. Hoe kon hij? Betekende ik dan niets voor ‘m? Was ik…Wat was ik voor hem?

Een week later. Niets van ‘m gehoord. Elke minuut kijk ik wel op m’n mobieltje. Elk uur check ik zijn profielsite. De hele dag wacht ik tot hij online komt. Niets. Ik lijk wel paranoia! De bel gaat. Ik spurt naar beneden met de gedachte dat hij het was.
Ach Mel! Doe niet zo Naïef…

Ik open de deur en een glimlach verschijnt op m’n gezicht. De meiden!
“ Héé eenzaat! “ riepen ze .
“ We zijn hier met het break-up pakket ! “zei Else en ze hield de 2 potten Ben en jerry’s triomfantelijk voor m’n neus.
“Snel snel opeten voor het smelt!”
“Snel snel , 2 potten?” vraag ik met een grijns op m’n gezicht.
“Nouja , de niet-gedumpten hebben ook reuzehonger!” zei Anouk
Ze liepen de woonkamer in en ploften neer op de bank.
“Wat willen de dames drinken?”
“Cola , maar light hé! Je weet dat ik op m’n lijn let.” Zei Else
“Sinds wanneer?” vroeg Karen
Else keek even geïrriteerd en dan barstte ze in lachen uit.
“Ja I know, maar die extra kilootjes moeten er echt af…”
“Cola light it is !” en ik liep naar de keuken
In de keuken bedacht ik me even hoe geweldig de meiden zijn, Else, de eeuwige dieëter maar zo ongelofelijk grappig. Anouk, de zelfzekere jongensverslinder en Karen, de romantische ziel die nog in eeuwige liefde gelooft.
Ik balanceerde met de 4 glazen cola LIGHT door de kamer. Al snel kwam Else me te hulp.
“ Nou vertel! Ik wil details! Wat heeft die bastard gezegd ?” vroeg Anouk.
Typisch Anouk, straight to the point .
Ik vertelde wat hij allemaal zei …Wat gebeurde in de badkamer …
Else sprong op

“WAT!? “
“Je hebt het juiste gedaan om hem eruit te gooien!” riep Anouk
“Echt zo’n klootzak…Serieus als ik ‘m tegenkom dan…dan…”
Else werd helemaal hysterisch
Thank god voor de meiden. Dat is zo de onafgesproken wet onder vriendinnen. Als je een nieuwe vriend hebt, is hij geweldig, mooi en jullie passen o -zo goed bij elkaar. Als het uit is is hij de klootzak en is hij jou niet waard. Zo is het.
“ Meisje, stop toch met die vriendjes. We zijn jong! Doe zoals ik , je niet binden aan 1 man , af en toe eens …Casual sex.” Zei Anouk
“ Je kijkt te veel sex and the city.” Merkte Karen op
“ Ja ik weet het, maar het is best leerzaam.”
We lachtten.
“Ik denk echt dat hij nog van je houdt! Je zal zien. Morgen staat hij voor je deur met een grote bos bloemen om te zeggen dat het hem spijt!”
“Serieus,Karen, leven wij in dezelfde wereld?” zei ik
“ Een groffe opmerking tegenover jongens, goed zo Mel.” Lachtte Else
“ Je zal zien! Binnen een week ben je hem vergeten.”