Verhaal geschreven.

Hee !
Is dit trouwens de goede rubriek om het in te zetten ?

Ik had weer inspiratie op een verhaal te schrijven, maar ik weet niet of het een goed begin is, zouden jullie er commentaar op willen geven ? :grinning:

Hier :

[b]Vrolijk loopt Masha verder. Ze schopt tegen elke steentje die ze tegenkwam, weg. Wat moet ze anders doen, als ze alleen thuis is, haar zusje in de kinderopvang, en haar ouders aan het werken zijn. School heeft ze geen zin in, het is de derde dag dat ze spijbelt. Ze word alleen maar uitgescholden op school, voor haar kledingstijl, ze zou het nog bijna veranderen, maar daar is ze te slim voor. Dan krijgen de pesters hun zin. Masha loopt verder, tussen de windvlagen heen. Haar zwarte met roze rok, gaat steeds met de windvlagen mee, en houd het tegen met haar klamme handen. In de verte ziet ze een paar auto’s over de snelweg heen rijden. Ze is dus bijna, aan de kinderopvang voor haar kleine zusje. Haar zusje Sanne lijkt ook sprekend op haar. Zwarte haren, groene oogjes en eigenwijs. Een glimlach verschijnt op haar gezicht, haar zusje is het enige die haar begrijpt.

Bijna aangekomen, klopt ze op de deur. ¨ Binnen ! ¨ het was een zachte, maar luide stem.Ze gaat rechtstreeks naar naar haar zusje. ¨ Sanne is heel blij Masha zien ! ¨ Sanne spartelt met haar handjes heen en weer, en ging op haar knieën slenteren naar Masha. Ze moest altijd lachen met haar woorden, dat kan ze nog niet goed, maar wat wil je met een 4 jarig meisje. Ze pakt haar op, rekent af en gaat gelijk naar buiten. Ze voelt zich in de ruimte waar Sanne zit, altijd heel naar, net alsof er iemand haar achtervolgde. ¨ Doeii ! ¨ Masha zet haar zusje in haar rug, dat vind ze altijd geweldig ! Terug loopt ze dezelfde weg als wat ze net liep. De windvlagen waren er nog steeds, en gingen door hun haren heen. Eigenlijk wou ze niet naar huis. Ze zou maar weer een klap krijgen, dat ze weer gespijbeld heeft. Haar moeder begrijpt Masha ook nooit, ze zit aan de alcohol. Dat verklaart het misschien. [/b]

x.

Upjeee.

Volgens mij kan je dit topic beter bij schrijfsels zetten, daar wordt het wel gelezen