‘’Kijk jongens, dat is Noa. M’n kleine zusje.’’ Thomas slaat met zijn flesje bier op tafel om stilte te krijgen. Alle jongens, wat er zo ongeveer 12 zijn, kijken naar mij.
[size=1em] ‘’Ja ik wist ook niet dat je een zusje had,’’ gaat een andere jongen verder,’’ Maar ze is wel knap. Daar wil ik wel een beschuitje mee eten!’’ De jongens brullen het uit van het lachen. Ik loop naar thomas en ga naast hem staan. Ik bekijk alle jongens eens goed. Sommige ken ik wel, dat zijn bovenbouwers van mijn school. Maar er zijn er ook een paar die ik niet ken. Waarschijnlijk van zijn rugbyclub. Op de tafel staan veel bierflesjes en andere drankflessen zoals rode vodka, malibu en bacardi.
[size=1em]Rond half 11 komt Finn naar beneden. Ik heb niks door want ik ben ondertussen al aardig aangeschoten. De vrienden van Thomas zijn heel aardig, vooral Tim. Daar heb ik de hele avond bij opschoot gezeten, omdat er te weinig stoelen zijn.
[size=1em]‘’Ja ja wachten op jou, want je bleef maar boven.’’ Mompel ik. Ondertussen ga ik gewoon verder met het gesprek met Tim.
[size=1em]‘’Noa, kom we gaan naar boven.’’ Finn trekt me aan me arm mee. Paar jongens fluiten en roepen dingen maar Finn kan het blijkbaar niks schele.
[size=1em]‘’Doei, Thoom, Tim en de rest. Ik vond het heel gezellig. Jammer dat Finn het weer moet verpesten. Morgen weer hé !’’ Roep ik nog. Ik word ruw mee getrokken naar de trap. Finn tilt me op en legt me boven op zijn schouders. Hij loopt stampvoet de trap op. Als we op zijn kamer zijn valt hij bijna over z’n eigentroep.
[size=1em]‘’Finn, als je zo boos kijkt, heb je echt prachtige ogen.’’ Fluister ik.
[size=1em] ‘’Slaaplekker.’’ Ik mompel iets terug. Finn gaat naar beneden. Waar gaat hij vanavond slapen? Ik lig in zijn bed, niet dat hij er niet bij past. Hij heeft toch een mega groot tweepersoonsbed. Veel tijd heb ik niet om na te denken want het word al snel zwart voor m’n ogen.