[verhaal] Een zomer om nooit te vergeten

@ missCrete. ben blij dat je het leuk vind haha!
zijn er meer mensen die het volgen?

ja, ik
echt leuk verhaal

fans krijg je vanzelf als ze ontdekken wat voor geweldig verhaal je aant schrijven bent XD

“Ja!” zeg ik verrast. Inke kent Shane dus, denk ik.
Maar inke kijkt een stuk minder blij dan ik, ze kijkt mij ernstig aan.
Een misselijk gevoel gaat er door mijn maag, wat is er mis? Wat zou er aan de hand zijn? Inke kijkt nooit zo ernstig. Ze is altijd heel vrolijk, vooral als ze met mij is.
“Wat is er Ink?” vraag ik bezorgd.
“Hoe lang ga je met hem om?” vraagt Inke, haar stem klinkt een beetje apart, een beetje bang zelfs.
“Ik ga nog niet met hem om, ik heb hem pas 1 keer gesproken joh.” Probeer ik een beetje positief te zeggen.
“Wat is er dan met die Shane? Is hij een crimineel ofzo?” en ik moet erbij lachen, zie je het al voor je? Zo’n leuke jongen, een crimineel. Yeah right, dat zal wel niet.
Inke zwijgt en kijkt nog steeds ernstig. Ik besef dat er iets goed mis is met die Shane.
Waarom zou Inke anders zo raar doen?
“Ik zou maar voorgoed uit de buurt blijven van die jongen als ik jou was.” Zegt Inke zachtjes.
Dan gaat de bel, Inke pakt haar boeken en staat meteen op van haar plaats.
Alle mensen in de kantine beginnen luidruchtig door elkaar heen te lopen.
“Wat is er dan Inke?.” Probeer ik door de herrie heen te komen.
Maar Inke loopt al door naar het lokaal, waarom doet ze nou toch zo raar?
Ik probeer Inke bij te houden, maar wordt dan ineens door iemand bijna om ver gebotst.
Geïrriteerd kijk ik naast me wie het is, het is Joey die weer eens leuk probeert te zijn.
“Kijk is uit man, je liep me zo wat om ver.” En ik kijk Joey boos aan.
Hij knijpt in mijn wang , en lacht alleen maar.
“Wat is er nou? “ vraag ik Geïrriteerd. “Niks hoor, je bent zo schattig als je boos kijkt.” Lacht Joey.
Ik loop door, maar ben Inke al uit het oog verloren door die stomme actie van net.
Als Joey niet zo melig had gedaan, had ik nu waarschijnlijk geweten wat er met die Shane aan de hand was.
Nu kan ik het niet meer vragen, Inke moest na de pauze weg want ze had een afspraak bij de Ortho.
Erg leuk dat haar beugel er uit mag, maar nou zit ik de hele dag met een naar gevoel op gescheept.
Als ik vanuit het klaslokaal naar buiten kijk zie ik Inke in de fietsenstalling lopen.
Ik klop nog op het raam in de hoop dat ze het ziet, maar ze reageert niet.
Misschien mag ze wel niks zeggen? Denk ik nog. Straks is het zó erg dat het niet gezegd mag worden.
Dat zal heus wel niet, Shane ziet er helemaal niet uit als een engerd, en al helemaal niet als iemand die iets geflikt heeft.

haha! wie weet

dit topic valt echt stil, dus even een up ;d

oeh, i like it!

ZIE JE! EEN NIEUWE FAN! =D ik had gelijk hihi

Up up up! :grinning:
I want more haha

upje!
leuk verhaal

upupup :flushed: superleuk verhaal! :slightly_smiling_face:

Up ! :tipping_hand_woman:
Een nieuwe lezer en je verhaal is echt top ! :flushed:

Leuk verhaal! Snel verder gaan.

leuk verhaal!:smiley:

leuk verhaal joh ! snel verder gaan

nieuwe lezer!
stukje?

Iedereen bedankt voor de positieve reacties!
ben net meteen weer bezig geweest, dus hier een stukje!

’S Avonds gaat de deurbel, “Daan, het is voor jou!” Roept mama.
Ik ren de trap af naar beneden. In de hal staan Natscha en Kiki te wachten.
“Je was zeker de afspraak vergeten? Wij stonden al in de stad, maar toen jij niet kwam opdagen besloten we je maar eigenhandig uit huis te sleuren, waar was je nou joh?” vraagt Kiki.
“Oh sorry, ik was het inderdaad echt helemaal vergeten!” zeg ik, en ik pak snel mijn jas en tas van de kapstok.
“Doei mam! Ik ga naar de stad!” Roep ik nog snel, en trek dan de deur achter me dicht.
Natascha, Kiki en ik zouden vanavond naar de stad toe gaan om een nieuwe Bikini te kopen.
Aangezien we alle 3 niet meer tevreden waren over de oude.
Ik zet mijn fiets op slot, en loop achter Kiki en Natascha aan die al 2 meter voor mij uit lopen.
“Deze is best leuk.” Zeg ik, en ik pak een zwarte bikini uit de rekken.
De andere 2 bestuderen hem, en dan krijg ik een goed keuring.
“Als Shane je in die bikini ziet, kan hij je echt niet weer staan!” en Kiki Knipoogt erbij.
Mijn hele humeur maakt een draai, en mijn vrolijke gezicht betrekt weer.
“Wat is er Daan? Voel je je niet lekker?” Vraagt Natascha bezorgd.
“Oh nee, ik heb de hele avond al een beetje buikpijn, niks ernstigs.” Verzin ik snel.
Ik ga ze nu maar niet ongerust maken over Shane, ik weet ten slotte zelf niet eens wat er met die jongen aan de hand is.
Misschien valt het allemaal wel mee, en dan heb ik ze voor niks ongerust gemaakt.
Nee, laat ik het maar gewoon op een buikpijntje houden.
“Kan ik deze hebben?” vraagt Natascha aan Kiki, maar Kiki let niet op. Die is weer veels te druk met haar zelf bezig.
“Volgens mij wil jij er gewoon helemaal top uit zien, in de hoop dat je Aaron tegen komt hé!” Lach ik, en ik geef haar stoot tegen haar elleboog.
Aaron is een jongen die Kiki vorig jaar op vakantie ontmoet heeft, we hebben haar 3 maanden lang over hem gehoord, en daarna was het wel weer afgelopen.
Maar nu ze 2 weken geleden heeft gehoord dat hij dit jaar ook alleen naar Lloret gaat met vrienden, is ze weer helemaal hotel de botel over die jongen.

veduuur ! :dancer:

haha ik ga nu weer proberen een stukje verder te schrijven !