[verhaal] dromen zijn bedrog

Na het lezen van veel verhalen, heb ik besloten zelf ook wat te posten op girlscene, hoop dat jullie het leuk vinden! ik begin niet met een inleiding, gewoon meteen het eerste verhaal (:

Ik zal eerst even de personen vertellen:
Lauren (15) : Het meisje waar het over gaat.
Meldoy (15): De beste vriendin van Lauren
Bruin haar, blauwe ogen, veel jongens vinden haar knap.
Sarah(16): Een vriendin van Lauren
Claire(15): Vriendin van Lauren
Marleen(16): Vriendin van Lauren
Nicky(15): Vriendin van Lauren
Raquel(16): Vriendin van Lauren uit de klas
Rosanne(15): Vriendin van Lauren uit de klas
Belle(15): Vriendin van Lauren uit de klas
Rutger(16): Beste vriend van Lauren
Crush(16): Youri
Crush bf(17): Remon

[i]‘Lauren, De les is afgelopen!’ Zegt Melody tegen me. Ik schrik wakker en kijk haar met slaperige ogen aan. ‘Je lag te slapen schat.’ Ik kijk haar aan en begin te lachen. ‘Waarom heb je me niet wakker gemaakt’ zeg ik half lachend, half slapend tegen haar. ‘Je lach zo lief te slapen, dan kan ik je toch niet wakker maken!’ Ik doe mijn boeken in mijn tas en loop naar de volgende les. ‘Hoe gaat het met Youri?’ Vraagt Melody aan me. ‘Ja ik weet het echt niet meer met hem hoor, het ene moment doet hij zo aardig tegen me en denk ik even dat hij mij ook wel ziet zitten, maar de andere keer negeert hij me half!’ ‘Ja dat heb ik dus ook met Remon’ zegt ze tegen me. Op dat moment botste ik tegen iemand aan. Ik zei sorry en keek hem recht in z’n ogen aan. Het was Youri. ‘Hoi’ zeg ik half stotterend tegen hem. ‘Hee Lauren! Sorry ik zat even niet op te letten.’ Zegt hij tegen me. Ik begin te lachen en weet nog even een ‘het maakt niet uit’ uit mijn mond te krijgen. Hij lacht en loopt verder. ‘Zie je, dit bedoel ik nou! Het ene moment heel aardig en het andere moment niks. Ik snap niks van jongens’

‘Triiiiiiing’ De bel gaat. ‘Eindelijk zijn we uit!’ zegt Raquel tegen me. Ik zat naast haar deze les. ‘Zullen we iets met z’n allen gaan doen?’ Vraagt Rosanne. ‘Ja leuk!’. Samen met Raquel, Rosanne, Belle en Melody loop ik de school uit. We besloten om naar piet te gaan. Piet is een plek waar veel jongeren komen. We weten niet waarom het zo is genoemd, maar iedereen noemt het zo. Het is een plek met water en een grote speeltuin, eigelijk een soort meertje waar iedereen naartoe kan gaan. ‘Hmm wat is het heerlijk weer buiten’ zeg ik tegen Melody. Het is hartje zomer dus het is warm buiten. Samen fietsen we naar piet. Toen we er waren, zag ik dat Youri er ook was, samen met zijn vrienden. Ze stonden een beetje te roken en te lachen, zo populair lijken ze. Opeens tikt Belle me aan. ‘Waar zit jij met je gedachten?’ ‘Ja, sorry ik was een beetje aan het denken’ oeps, betrapt, dacht ik. Ik was zo aan het staren dat ik me helemaal niet meer realiseerde dat ik met mijn vriendinnen was. ‘Waar was je dan over aan het denken?’ even was het stil ‘Over Youri’. Verder wordt er niks meer over gezegd en gaan mijn vriendinnen en ik gewoon verder met kletsen en praten. Ineens werd ik aangetikt. Het was Youri. ‘Hee Lau, ik moest van een van die jongens daar zeggen, dat ze je wel een mooi meisje vinden.’ Ik begon te blozen en zei niks terug. ‘Heb je zin om even bij ons te zitten?’ Vroeg hij. Ik schrok en wist niet wat ik moest zeggen. Ik keek mijn vriendinnen aan en Rosanne zei ‘ga maar’ en ze knipoogde naar me. Ik ging met Youri mee en ging tussen al de jongens zitten. [/i]

zal ik verder gaan of vinden jullie het niks?

Ik vind het leuk! verderr!

beetje standaard verhaal…

ik weet dat het een best standaart verhaal is, maar het is nog maar het begin :slightly_smiling_face:

[i]‘Lauren, er is bezoek!’ ik loop naar beneden. Wie kan dat nou zijn? Dacht ik nog. Ik doe de deur open en daar is Melody. ‘Heeee’ zeg ik vrolijk tegen haar. Ze kijkt me boos aan en zegt vervolgens heel chagerijnig ‘hoi’. Heel droog, zo is Melody helemaal niet. ‘Wat is er? Is er iets gebeurd?’ Melody loopt verder. ‘Kunnen we even boven praten?’ ‘Ja tuurlijk’ zeg ik. We lopen naar boven en ik bedenk me wat er kan zijn. Zou ze het erg vinden dat ik bij Youri en zijn vrienden ging zitten? Nee dat kan niet daarnet vond ze het nog leuk voor me.
Toen we boven waren deed ik de deur dicht. Ik plofte neer op mijn bed en vroeg vriendelijk ‘wat is er mopje?’ Melody keek me verdrietig aan. ‘Noem me geen liefje’ zei ze en begon een beetje te snikken. ‘Wat is er gebeurd? Is het Remon?’ ‘Nee’ zegt ze. Ze kijkt me aan en begint te vertellen. ‘Vanmiddag toen jij naar huis ging, bleven ik, Belle en Rosanne nog even zitten. Youri kwam toen naar ons toe en zei tegen mij, wil je even meelopen ik moet je iets vertellen. Ik liep mee en hij zei’ op dat moment stopte het. Het bleef even stil. ‘Wat zei hij?’ ‘Hij zei dat jij vorige week dinsdag met Remon had gezoend.’ Even keek ik haar aan. Maakte ze nou een grapje? Dacht ze nou echt dat ik met haar crush zou gaan zoenen? Ik keek haar met open ogen aan. ‘Wat?’ Was het enige wat ik uit wist te kramen. ‘Ja dat is wat hij zegt, maar nu wil ik jou kant van het verhaal natuurlijk horen.’ ‘Ik heb nooit met Remon gezoend, en dat weet jij dondersgoed want wij vinden elkaar helemaal niet zo aardig. Waarom zou ik dat doen Mel!’ ze keek me aan en ik hoorde haar al denken, wat moet ik nou? ‘Je hebt gelijk’ zei ze nadat het een poosje stil was geweest. ‘Je bent mn beste vriendin en ik vertrouw je’ ‘gelukkig’ zei ik nog en ik gaf haar een knuffel.

Toen Melody weg was, ging ik even achter de computer zitten, ik ging op MSN. Meteen kwam er een schermpje omhoog van Youri. ‘Hee schoonheid, vond je het leuk vanmiddag?’ yes! dacht ik. Ik begon te stralen en kreeg het er helemaal warm van. Sjonge wat was die jongen mooi. Met z’n lange bruine haren en ze lichtblauwe ogen waar je al van begon te kwijlen als je ze voor de eerste keer zou zien. In een woord, die jongen was wauw. Dé hunk van de school. ‘Hoi’ zei ik. ‘Ja het was gezellig’ ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, nadat hij tegen mijn beste vriendin zij dat ik met haar crush had gezoend. Na ongeveer 10 minuten kreeg ik eindelijk een antwoord. ‘Oke’ was het enige wat hij zei. Op dat moment snapte ik weer helemaal niets van hem.

‘Lauren, er is bezoek!’ Schreeuwde mijn moeder voor de 2e keer op deze avond. ‘Laat maar naar boven komen’ zei ik tegen haar. Toen de deur open ging keek ik op. Ik schrok me dood. ‘Wat doe jij nou hier?’ Zei ik. ‘Hoe weet jij waar ik woon?’ [/i]

jaaaaa ga maar verder :grinning:

nog een klein stukje haha omdat ik niets te doen heb (:

‘Wat doe jij hier?’ Zei ik nog een keer, vol spanning stond ik te kijken wat hij ging zeggen. Het was Remon die ineens in mijn deuropening stond. ‘Melody, ik zocht haar ze zei dat ze boos op me was, ik wist niet waarom dus vroeg waar ze was en ze zei dat ze bij jou was.’ Even dacht ik na. ‘Maar hoe weet je dan waar ik woon?’ Vroeg ik. ‘Ik ging op MSN en vroeg aan Rosanne of zij wist waar je woonde en dat wist ze.’ Oh lekker is dat dacht ik even, een vriendin die aan een jongen verteld waar je woont! ‘Oke, maar ze is niet hier dus je kan weer gaan denk ik.’ Even was het stil. ‘Nee.’ Zei hij. Ik schrok ervan. ‘Waarom niet? je hebt hier toch niets meer te zoeken?’ ‘Dat heb ik zeker wel.’ Ik dacht na, heeft Melody ooit iets gegeven aan mij wat van hem was? ‘Dat ben jij.’ Hij pakte me vast en voordat ik het wist

up

[i]Voordat ik het wist stond hij mij te zoenen. Ik duwde hem weg ‘WAT BEN JE AAN HET DOEN!’ schreeuwde ik tegen hem. Verschrikt keek hij me aan. ‘Eh, ik ehm.’ Was het enige wat hij tegen me te zeggen had. Hij liep de deur uit en zonder iets te zeggen ging hij weg. ‘Zo die is boos’ zei mijn moeder.

‘Kijk eens wie we daar hebben, het schijnheiltje van de klas.’ Zei Melody tegen me. Ik keek haar verschrikt aan, ik liep de klas binnen en meteen zei ze dit tegen me. ‘Waar heb je het over?’ Vroeg ik verbaasd aan haar. ‘Vieze slet, ga eerst nadenken voordat je dingen doet’[/i]

verder!