[b]Om kwart voor 8 stappen we op de fiets, Dion heel erg vrolijk, en ik nog steeds geirriteerd omdat hij om half 7 mijn kamer in kwam stormen. Het enige vooruitzicht wat ik heb na deze lange schooldag is dat ik Jasper weer zie, daarom denk ik ook dat Dion zo vrolijk is hij heeft zijn Madelon al 2 weken niet gezien. Want normaal is hij niet zo vrolijk, niet echt een ochtendmens.
Dion zit niet bij mij in de klas dus op de gang namen we afscheid en we zien elkaar in de pauze weer. Ik loop de klas in en ga naar mijn beste vriendin, Nina. Het eerste uur hebben we scheikunde, dus we zitten aan die mislukte aanrechtjes met wasbakken. We moeten een heel uur lang luisteren naar het geneuzel van die vent. Het is zo dodelijk saai. Een zucht van verlichting gaat door de klas als de bel gaat. Hoewel we nu een uur Nederlands hebben zal het wel niet veel beter worden. Het enige wat ze kan is zeuren dat wij niets doen. Eindelijk na nog een uur aanhoren hoe vervelend wij wel niet zijn gaat eindelijk de bel.
Ik loop met Nina richting de deur, wij staan altijd buiten omdat Dion en Nina roken. Jasper rookte eerst ook maar hij is voor mij gestopt zo lief. Madelon rookt ook. Maar voordat we hun zien moeten we eerst nog 5 onmogelijke uren naar school. Na de pauze hadden we Economie en Wiskunde. Daarna weer pauze en dan nog Levensbeschouwing, Natuurkunde, weer pauze en dan nog Engels.
Eindelijk ging de bel om tien over 3 dat betekende… JASPER!!. Eindelijk mijn schatje weer zien. Ik storm de klas uit en op de gang kom ik een al even blije Dion tegen. Samen rennen we naar buiten, en daar staan ze dan met zijn tweeën. Ik hoor Madelon roepen:“Schatje, eindelijk zie ik je weer.” Ik hoor Dion’s antwoord niet want ik stort me in Jaspers armen, en hij begint me te zoenen en fluisterd:“Lief, ik heb je zo gemist, en dan moet ik je vanavond weer missen.” Want vanavond hebben Madelon, Dion, Nina, en ik schoolfeest. Madelon zit op de ander locatie van onze scholengemeenschap maar Jasper niet. Maar hij heeft van zijn school ook schoolfeest. Dus we zien elkaar wel in de stad, maar ik kan niet met hem dansen hem zien, hem knuffelen, hem kusjes geven. Alleen SMS-en, maar op dat moment weet ik niet dat mijn zo lieve broertje een geweldig plan heeft bedacht, en dat ook nog voor elkaar heeft gekregen. [/b]