[Verhaal] Dromen Bestaan

heeey girlz
ik droomde vanacht wat en dat leek het begin van een verhaal… ik wil het gaan uitwerken,

ik schrijf vanaf de ik persoon, en een kleine vriendengroep er om heen. het begint misschien wat heftig waardoor het einde misschien een beetje saai kan worden maarja je weet het nooit :grinning:

ik post zo het eerste stukje!

het eerste stukje.
het is nu nog niet zo heftig maar dat komt nog;)
hope you enjoy :couplekiss_man_woman:

[b]Dan stormt ineens je beste vriend 's morgens vroeg om half 7 je kamer in. Hij is mijn beste vriend, en tegen de meeste mensen zeggen wij gewoon dat we broer en zus zijn. Ook omdat we beide ook nog een relatie hebben en anders mensen vreemde ideeën krijgen. Hij slaapt nu al een week bij mij omdat zijn ouders voor zaken weg moeten en ik gewoon praktisch niet zonder mijn broertje kan. Dion schreeuwt:"Zusje! Opstaan het is al half 7, we moeten nog naar school, en daarna komen Jasper en Madelon naar school en vanavond hebben we schoolfeest. “Schiet op!” waarop ik antwoord:“Dion kom op, het is Half 7! Als jij nou eerst gaat douche ga ik straks wel. Oh trouwens wie van ons is het vaaktst te laat. Juist jij niet ik! hou van je broer.”

Mijn telefoon gaat en ik heb een smsje van mijn Jasper:
“Daniëlle mijn meisje.
lekker geslapen.
hou van dit lieve meisje
tot vanmiddag schat
heel veel kusjes je Jasper.”

Dion gromt:“Het is mijn beste vriend maar ik moet hem toch eens leren niet zo bwleegh klef te doen.” Hij loopt richting de douche, en gaat douchen. [/b]

reacties?? verdergaan?? dr komt zo ngo een stukje;)

[b]Om kwart voor 8 stappen we op de fiets, Dion heel erg vrolijk, en ik nog steeds geirriteerd omdat hij om half 7 mijn kamer in kwam stormen. Het enige vooruitzicht wat ik heb na deze lange schooldag is dat ik Jasper weer zie, daarom denk ik ook dat Dion zo vrolijk is hij heeft zijn Madelon al 2 weken niet gezien. Want normaal is hij niet zo vrolijk, niet echt een ochtendmens.
Dion zit niet bij mij in de klas dus op de gang namen we afscheid en we zien elkaar in de pauze weer. Ik loop de klas in en ga naar mijn beste vriendin, Nina. Het eerste uur hebben we scheikunde, dus we zitten aan die mislukte aanrechtjes met wasbakken. We moeten een heel uur lang luisteren naar het geneuzel van die vent. Het is zo dodelijk saai. Een zucht van verlichting gaat door de klas als de bel gaat. Hoewel we nu een uur Nederlands hebben zal het wel niet veel beter worden. Het enige wat ze kan is zeuren dat wij niets doen. Eindelijk na nog een uur aanhoren hoe vervelend wij wel niet zijn gaat eindelijk de bel.

Ik loop met Nina richting de deur, wij staan altijd buiten omdat Dion en Nina roken. Jasper rookte eerst ook maar hij is voor mij gestopt zo lief. Madelon rookt ook. Maar voordat we hun zien moeten we eerst nog 5 onmogelijke uren naar school. Na de pauze hadden we Economie en Wiskunde. Daarna weer pauze en dan nog Levensbeschouwing, Natuurkunde, weer pauze en dan nog Engels.

Eindelijk ging de bel om tien over 3 dat betekende… JASPER!!. Eindelijk mijn schatje weer zien. Ik storm de klas uit en op de gang kom ik een al even blije Dion tegen. Samen rennen we naar buiten, en daar staan ze dan met zijn tweeën. Ik hoor Madelon roepen:“Schatje, eindelijk zie ik je weer.” Ik hoor Dion’s antwoord niet want ik stort me in Jaspers armen, en hij begint me te zoenen en fluisterd:“Lief, ik heb je zo gemist, en dan moet ik je vanavond weer missen.” Want vanavond hebben Madelon, Dion, Nina, en ik schoolfeest. Madelon zit op de ander locatie van onze scholengemeenschap maar Jasper niet. Maar hij heeft van zijn school ook schoolfeest. Dus we zien elkaar wel in de stad, maar ik kan niet met hem dansen hem zien, hem knuffelen, hem kusjes geven. Alleen SMS-en, maar op dat moment weet ik niet dat mijn zo lieve broertje een geweldig plan heeft bedacht, en dat ook nog voor elkaar heeft gekregen. [/b]

leuk!

[b]We fietsen naar mijn huis omdat daar toch al zo veel spullen van ons liggen, ik sluit me met Madelon op in de badkamer voor onze make-up en haar. Madelon is in die korte tijd dat ze nu iets heeft met Dion(zo’n anderhalve maand) toch een hele goede vriendin van mij geworden. Ze vraagt:“Ga je het niet moeilijk vinden dat je vanavond zonder Jasper bent?” Waarop ik antwoord:“Ja tuurlijk wel, maar gelukkig blijft hij slapen.” Dan wordt er op de deur geklopt en je hoort Jasper zeggen:“Dames een beetje opschieten, wij willen er ook goed uitzien!” “Jasper, jij mag er niet goed uitzien, anders moet ik op je voorhoofd schrijven dat je van mij bent” Roep ik terug en doe lachend de badkamerdeur open. Hij kijkt me met grote ogen aan en vraagt:“Kusje?” en ik geef hem een zuigzoen in zijn nek en zeg:“Zo nu durft niemand jou meer aan te raken.” Dion voorziet de gevaren van een hevige zoenpartij voor zijn neus, en neemt Madelon mee naar beneden waar ze op ons wachten. Als we nog geen 5 minuten later beneden komen kijkt Dion geergerd op de klok en zegt:“Jemig, kan het nog langer duren.” Ik gooi een kussen naar zijn hoofd,“Daniëlle was dat nodig?” Roept Dion van onder het kussen “Ready to go? Let’s party!”

Eenmaal in de stad aangekomen en bij disco waar ons schoolfeest is, is het moment aangebroken om afscheid te nemen van Jasper. We zonderen ons een beetje af van de groep, en ik zie nog net dat Dion met de uitsmijter bij de deur staat te praten. Voor Jasper tegen mij begint, ik weet niet wat me overkomt maar hij gaat op zijn knieën en houd een doosje voor mijn neus. hij zegt:“Lieve Daans, we hebben nu 4 maanden verkering, en ik heb iets voor jou.” Uit het doosje haalt hij een kettinkje met een hartje, waar zijn naam in staat. Ik val hem om zijn hals en geef hem zo veel kusjes. “Maar lieve Jas, ik heb ook wat voor jou.” van mij kreeg hij een kettinkje met een dogtag waar mijn naam in staat. Nadat we de kettingen om gedaan hebben lopen we terug naar de groep. Waar Dion ons met een heel blij gezicht staat op te wachten, zodra we dicht bij genoeg zijn roept hij"Jasper jij gaan vanavond lekker de hele avond met jou meisje dansen, Daan zeg maar dank je wel tegen jou lieve broer!" en met een grote grijns geef ik mijn broertje een knuffel “Dank je wel broertje.” en we lopen de disco binnen.[/b]

graag reacties ofzo:) Enjoy