[Verhaal] Drie handen op één buik.

Dit verhaal gaat over drie zussen, ze zijn heel erg close met elkaar. Mackenzie, Kimberly en Emily. Als je geïnteresseerd bent moet je het maar lezen, :stuck_out_tongue: Oja, ik zocht op weheartit een foto van drie meisjes. En heel toevallig kwam ik op dit plaatje, ik keek naar de titel en zag dat het meisje waarvan de foto was Emily heette! Hoe toevallig! XD

http://data.whicdn.com/images/9464816/190352_1936681180510_1346784895_32153708_2077904_n_large.jpg?1304562649

Mackenzie
Vandaag ging ik eindelijk voor het eerst alleen, samen met mijn twee zussen, op vakantie. Met het vliegtuig naar Corfu, een Grieks eiland. Het was een grote stap, want eigenlijk zijn onze ouders heel erg moeilijk als het over dit soort dingen ging. Vooral onze moeder, zij is een echte hou-vast. Ket kan soms best vervelend zijn, maar meestal is ze super lief en behulpzaam.
Ik sjouwde mijn koffer naar beneden, en liep naar de taxi die ondertussen was aangekomen. De taxi, of eigenlijk de taxichauffeur zou ons naar Schiphol brengen. Ik leg mijn koffer met moeite in de achterbak. Mijn beautycase volgde, maar die was stukken lichter. Één van mijn zussen kwam met haar trolley, beautycase en handbagage aanlopen. Ook zij legde met moeite haar Trolley in de achterbak, en de beautycase erna. De taxichauffeur bleef rustig staan kijken. ‘‘Is dat nou een vent?’’ fluisterde Emily naar mij. Ik moest bijna hardop lachen, maar ik kon het nog net binnen houden. ‘‘Em, doe normaal… Straks hoort hij ons nog.’’ fluisterde ik terug en gaf Emily een por in haar zij. Emily was de oudste van de drie, maar zeker niet de meest volwassene. Ze was dan wel twintig, maar soms had ze van die rare kinderlijke gedachtes. Haar motto was dan ook: ‘Eens een kind, altijd een kind.’ Terwijl ik en Emily de taxi instapte - de taxichauffeur was al gaan zitten - kwam de laatkomer van het stel aanlopen met haar koffer, beautycase en handbagage. Haar naam was Kimberly en zij was achttien, bijna negentien. Onze ouders stonden bij de voordeur en onze moeder veegde een klein, eenzaam traantje weg. Ik en Emily hadden haar al een kus gegeven. Snel gaf Kimberly onze moeder, Hellen, ook een kus. Daarna gaf ze onze vader, Marco een knuffel en rende met haar koffer en beautycase naar de taxi. Ze legde haar koffer en beautycase in de achterbak en gooide hem dicht. Ze zwaaide even naar onze ouders en stapte daarna ook in. ‘‘Daar ben je eindelijk.’’ zei ik en lachte. Emily deed het raampje open en zwaaide ook even, daarna volgde ik en Kimberly. ‘‘Sorry. Maar hebben jullie alles?’’ vroeg Kimberly. ‘‘Ja, alles zit in mijn handbagae; Mijn paspoort, ticket, portemonnee en de rest.’’ Antwoordde ik. Emily knikte. ‘‘En jij?’’ vroeg ik aan Kimberly. ‘‘Ja, alles.’’ antwoordde Kimberly en ritste haar nieuwe handtas open. ‘‘Paspoort, portemonnee, ticket, make-up… O ja, deoderant.’’ Ik en Emily keken elkaar aan, en we schoten vervolgens in de lach. ‘‘Lieve schat.’’ Zei ik lacherig. ‘‘Je mag maar 100 ml aan vloeibare dingen, zoals make-up en drinken in je tas hebben. Ik bedoel je handbagage.’’ zei ik en schudde mijn hoofd, nog lachend. ‘‘Shit! Dat was ik helemaal vergeten! Ik doe het straks wel in mijn koffer.’’ zei ze alsof er toch niks aan de hand was. ‘‘Wat ben je toch ook een doos…’’ zei Emily en keek naar buiten. Ze reden over de snelweg dicht bij Amsterdam. Ik keek ook naar buiten en zag de vliegtuigen en de verkeerstoren al. Kimberly daarentegen zat zoals gewoonlijk te pingen op haar Blackberry. ‘‘Kijk!’’ riep Emily en wees naar Schiphol. ‘‘Corfu, here we come!’’ zei ik uitbundig en Kimberly keek eindelijk op. ‘‘Yeah!’’ zei ze en glimlachte. Ze deed haar Blackberry in haar tas… Dat werd tijd.

Ik weet het, ik weet het. Het klinkt soms wat kinderlijk, maar wat moet je ook als je dertien bent. Ik zou kritiek erg fijn vinden. Dan kan ik mijn manier van schrijven ook verbeteren!

super leuk! :grin:
en haha, mijn hond komt van Corfu!

haha serieus! Wat grappig XD Ik ben daar trouwens 2 jaar terug, in 2009 (geloof ik) heen geweest in de zomervakantie, wat een mooi eiland!

ik ben er zelf nog nooit geweest. maar we hebben er een boek van gekregen. en daar ziet het er inderdaad heel mooi uit!

Het is echt heel erg groen en je ziet Albanië als je bij de juist kustlijn bent, heel dichtbij. Maar eigenlijk is het wel een eindje zwemmen, lmao.

up!

lol, iedereen slaapt al. XD

Ga maar verder. (:

Btw, ik heb gedaan of Drew aan boord is, want de boot is vertrokken, maar aangezien je nog niet in het speeltopic hebt geplaatst en niet hebt gereageerd op mijn GB berichtje, heb ik het maar zo gedaan.

oh sorry! HELEMAAL VERGETEN XD

Nja geeft niet, je kunt zo inspringen als je wilt. Dus geen probleem.

okay! Na, weet niet of ik nog vandaag kom, heeft niet veel nut meer, moet zo ook weg dus ja xd

VERDER!
haha :blush:

NOG NIET SUKKELS XD

NOG WEL SUKKEL :grin:
ahaha :blush:

hahahah, ik zal straks schrijven!

hahah. maar ik ga nu toch weg.
dus, je hoeft niet te haasten van mij hoor ;p.
bye!:heart:

haha! byee!

vanavond komt er nog een stuk! (=

up!

Leuk leuk! ^^.