VERHAAL (doorgaan of gelijk stoppen?)

[b]Het eerste waar ik me bewust van was, waren hele irritante piepjes. Na een tijdje had ik door dat het precies zo klonk als het geluid wat je altijd hoort bij de hartbewaking in een ziekenhuis. Waarom ik die piepjes hoorde, wist ik niet. Het enige wat ik wist, was dat ik wilde dat het op zou houden, want ik had knallende koppijn. Nou, die vreselijke piepjes hadden geen zin om naar me te luisteren en kwamen juist sneller achter elkaar. Fijn, nu kwamen er ook nog allemaal stemmen bij. Achja, erger kon het niet worden, dus deed ik mijn ogen maar open. Nadat ik aan het licht gewend was, zag ik een paar mannen. Wie waren die gasten? Na een tijdje drong het tot me door dat het ambulancemedewerkers waren. Wat deed ik in een ambulance?

Langzaam kwamen de herinneringen terug. Pim die het uitmaakte, huilend van de trap af rennen, zo snel mogelijk weg proberen te fietsen. Was ik aangereden? Dat kon ik me niet herinneren. Eigenlijk klonk dat best logisch, er zijn toch wel meer mensen die zich niets meer weten van een ongeluk?

De ambulancemedewerkers waren naar me aan het staren. Waarschijnlijk wachtten ze tot ik wat zei, maar daar had ik geen zin in. Pim had het uitgemaakt! Het drong nu pas echt tot me door. Waarom had hij het gedaan? Had ik wat fout gedaan? Was er een ander? Of was hij gewoon op me uitgekeken na al die tijd samen?[/b]

doorgaan (A)

het klinkt leuk! Alleen zou ik woorden als ‘kut’ vermijden in je tekst, en het is waarschijnlijk wachtten, maar verder leuk!

Verder [:

hahaha dankjexD
ik dacht al doen of niet doenxD ik haal het wel even weg (A)
en dat van die N wist ik dus niet meer maar met n vond ik zo raar staan maar dat klopt wel ja:’) verbeter wel even(A)

VERDER VERDER VERDER VERDER xD

komt eraan nog even controlerenxD

DOORGAAN aub

[b] Ik was me er vaag van bewust dat de ambulancebroeders tegen me praatten, maar ik werd helemaal overspoeld met verdriet en had de energie niet om terug te praten.

‘Anna, lieverd, kan je me horen?’ Ik herkende mijn moeders stem en bedacht me dat ik waarschijnlijk mijn bewustzijn weer was verloren in de ambulance. Ik raapte de moed bij elkaar, ja ik vond het eng om alles uit te moeten leggen aan mijn ouders, en deed mijn ogen open. Het eerste wat ik zag waren de rode ogen van mijn moeder en schuin achter haar zaten mijn vader en mijn broer. ’Hoe gaat het, lieverd? Heb je veel pijn? Hoe kan het dat je die vrachtwagen niet gezien hebt? Zat je weer eens te dagdromen?Of had je je Ipod te hard staan?’ Mijn moeder bleef allemaal vragen op me afvuren, maar ik wist dat het gewoon de bezorgdheid was, dus ik liet haar maar gaan. Toen ze even een adempauze nam zei ik ’Het is uit.’ Het hardop zeggen maakte het nog definitiever en ik begon hysterisch te huilen.[/b]

Mijn moeder (die ondertussen al met mijn vader en broer naar huis is gegaan) heeft me, na mij getroost te hebben, uitgelegd wat er gebeurd was. Het kwam er dus op neer dat ik was aangereden door een vrachtwagen. Ik had door het ongeluk een gebroken been, vier gekneusde ribben en een gebroken rib en alsof dat nog niet genoeg was, had ik ook een zware hersenschudding. Dat verklaarde de hoofdpijn in de ambulance. De dokters hadden gezegd dat ik waarschijnlijk 3 dagen in het ziekenhuis moest blijven en daarna twee weken thuis moest uitrusten. Dat uitrusten was een goed idee, want ik was vreselijk moe. Of dat kwam door de hersenschudding, of door mijn verdriet wist ik niet, maar ik ging maar wel slapen en hoopte dat het morgen beter zou zijn.

oke ik geloof dat het verhaal bij het 1e stukje nog intressant is en daarna niet meerxD

mensen moet ik alles dikgedrukt doen of allen het verhaal en zegmaar wat er gezegd word niet?

Gebruik wel spaties bij gesproken zinnen he xD En het is fijner als je bijvoorbeeld vier gekneusde ribben typt. Tussen de haakjes beginnen met een hoofdletter, je hebt daarvoor een punt neergezet. Liever eigenlijk niet tussen haakjes xD
Doktors xD Dokters

VERDER xD

alles of niets (A)

leuk, verder :slightly_smiling_face:

woow ik heb reacties:D die zag ik niet aankomen:D

morgen ga ik verder schrijven (heb toch 3 tussenuren(A))

schat, ckv en bio
en je gaat zeker meewerken aan bio! xD vooral omdat ik ckv nog niet afheb xD

ckv moet ik nog aan beginnen bio komt goed. heb 3 tussenuren en in een kwartiertje heb je zo’n 150-250 woorden dus ik kan best snel een stukkie schrijven(A) ik ga nu slapenxD

Die spaties vergeten kwam doordat ik er tekens bij zette om het dikgedrukt te krijgen en vergat daarna de spatie (A)
is geregeld en ik doe nu gewoon alles dikgedrukt (tenzij iemand daar bezwaar tegen heeft?)

btw (opbouwende) kritiek is heel erg welkom, dit is namenlijk mijn eerste verhaal(A)

Ik vind het best wel leuk geschreven! Inderdaad soms iets meer opletten op spaties, hoofdletters en punten. Ik vind t altijd fijner om 't niet dik gedrukt te lezen, maar dat je moet zelf weten hoe je dat doet;)

i like it :grinning:
het maakt me niet uit of het dikgedrukt is of niet. Als maar duidelijk is wanneer je iets heb geschreven en wanneer iets is dat je zegt… :wink: