[Verhaal] Door zijn ogen.

Ik ben bezig met een verhaal en omdat mijn verhalen tot nu toe niet gelezen worden. :blush:
Probeer ik het nog een keertje, ik hoop dat jullie het wat vinden?
Dus door of niet?
Zeg het maar.

Lijkt het idee jullie wat?

Waar gaat het over?
Een jongen vrouw, Belle Raston, is zolang ze zich kan herinneren helderziend, sinds een aantal jaar werkt ze bij de politie en ondersteund bij het opsporen van mensen. Vele zaken zijn door haar hulp opgelost, maar nu zit ze wel in een hele bijzondere zaak. Langzaam aan breid haar gave zich uit en kan ze zien door de ogen van de moordenaar. Ze raakt steeds meer begaand met hem, ze raakt te betrokken en de moordenaar lijkt zo dichtbij en kwetsbaarder dan het slachtoffer.

x’

Waar gaat het over?
Een jongen vrouw, Belle Raston, is zolang ze zich kan herinneren helderziend, sinds een aantal jaar werkt ze bij de politie en ondersteund bij het opsporen van mensen. Vele zaken zijn door haar hulp opgelost, maar nu zit ze wel in een hele bijzondere zaak. Langzaam aan breid haar gave zich uit en kan ze zien door de ogen van de moordenaar. Ze raakt steeds meer begaand met hem, ze raakt te betrokken en de moordenaar lijkt zo dichtbij en kwetsbaarder dan het slachtoffer.

even verbetert. Er is een tv programma dat er veel op lijkt. Psyche of zo heet dat, op comedy central

Of het mij wat lijkt?
herrinderen = herinneren. Hoe kun je het zo fout spellen?
ondersteunt = ondersteunt. Ze doet het, nog steeds dus tt.
breid = breidt. haar gave is het onderwerp, 3e persoon enkelvoud
Zonder de spelfouten zou het een aardig beginnetje kunnen zijn.

met een d :flushed:

OH fail haha :flushed:
nou maakt niet uit ik ben de schrijver niet :x

[i]het lijkt in het begin een beetje op Monk,
hij is dan wel niet helderziend maar hij is autistisch - volgens mij -
en hij lost zo ook alle zaken op

maar het lijkt me wel interessant.[/i]

Sorry voor de spellings fouten. :blush:
Ik zag ze echt niet, ik probeer mijn volgende stukje echt zonder fouten!
Bedankt voor het verbeteren.

Ik ken de monk wel maar psyche(?) niet. Uhm, ik hoop dat het niet te veel op iets gaat lijken. Ik doe mijn best het zo orgineel mogelijk te houden! :'D

Ga maar verder, en er is nóg een programma ervan Missing alleen het is dan dat zij droomt over de moordzaken. Maar probeer je er eigen draai aan te geven dan valt er niets te oordelen :wink: Ik ben benieuwd!

Oke thanks ! :’)

post maar snel een stukje. (: