[Verhaal] Don't give up just because things are hard. Olivia Jones.

Dit verhaal gaat over Olivia Jones, het is altijd al een bijzonder meisje geweest, heel lief en aardig. Ze heeft dan ook al twee jaar lang met haar vriend Jamie Lewis. Het is bijna haar verjaardag, kerstmis en oudjaar komen er ook aan, en hele leuk tijd dus, maar niets is wat het lijkt, er gebeuren dingen die al de vrolijkheid weghalen en dan ook nog het probleem of ze wel bij elkaar zullen blijven? Benieuwd? Lees dan dit verhaal!

Het is de eerste keer dat ik echt een verhaal schrijf en dat dan ook ergens op een site zet. Ik schrijf wel al een tijdje wat verschillende verhalen, dus ik hoop dat jullie dit verhaal leuk gaan vinden, maar reacties, tips of kritiek is altijd welkom, dan kan ik mijn verhaal verbeteren! =)
Vergeet niet om te reageren als je mijn verhaal volgt!

Enjoy.
x

Cover:

Klein stukje van het eerste hoofdstuk. :slightly_smiling_face:

“Olivia?” vroeg een stem voor mijn deur, ik rolde slaperig om en deed mijn ogen open. “Ben je wakker?” vroeg de stem nog een keer, ik herkende de stem, het was Jamie. Ik ging recht zitten en kamde even snel mijn haar door met mijn hand “Ja, ik ben wakker.”
Jamie kwam binnen lopen en ging naast mij zitten. “He, liefje. Lekker uitgeslapen?” en hij gaf mij een kus op mijn voorhoofd. “Ja, heerlijk.” zei ik zachtjes. Ik pakte zijn hand en keek hem verliefd aan. “Ik ben morgen jarig he.”
“Natuurlijk, dat weet ik wel liefje, het word een speciale verjaardag.” zei hij geheimzinnig. Ik keek hem verast aan “Hoezo, speciale verjaardag?” hij glimlachte alleen naar mij, maar hij bleef geheimzinnig “Dat zie je nog wel.” en hij gaf mij een lange kus op mijn mond. Hij legde zijn handen rond mijn middel en trok mij dichter na hem toe. Ik lachte tegen zijn lippen aan, zijn handen streelde zachtjes over mijn rug. Ik verbrak onze kus en keek hem lachend aan. “Ik hou van je.”
“Ik hou ook van jou lieverd, zielsveel.” zei hij zachtjes in mijn oor, zijn handen lagen nog steeds rond mijn middel. We kletsten nog even, ik was heel erg benieuwd wat hij nou bedoelde met mijn speciale verjaardag, maar hij liet niets los, dus ik gaf het maar op

Leuk verhaal!
Ik ga hem volgen :slightly_smiling_face:
xx

Dankje, ik ga er morgen een hoofdstuk opzetten.=)

Ik ben benieuwd :slightly_smiling_face:

sorry dat ik dit opmerk maar er staat we kletste in plaats van we kletsten…

Kheb er nu al zin in :slightly_smiling_face:
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat!
Misschien mag ik je controleren of spelling\grammatica foutjes?
Sorry, dat vind ik leuk :slightly_smiling_face:

Ja hoor, dat vind ik niet erg, het helpt mij alleen maar.=)

Ja, haha ik ziet het. Dankje voor het opmerken. :slightly_smiling_face:
& Welkom nieuwe lezer!

Geen welkom voor mij… :stuck_out_tongue_winking_eye:

haha, sorry. Het was voor ‘Toetsenbord’ x

Haha, ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat :slightly_smiling_face:

Ik ga je even helpen omdat ik je lief vind:

“Olivia?” Vroeg een stem voor mijn deur. Ik rolde slaperig om en deed mijn ogen open. “Ben je wakker?” Vroeg de stem nog een keer, ik herkende de stem, het was Jamie. Ik ging recht zitten en kamde even snel mijn haar door met mijn hand. “Ja, ik ben wakker.”
Jamie kwam binnen lopen en ging naast mij zitten. “Hé, liefje. Lekker uitgeslapen?” en hij gaf mij een kus op mijn voorhoofd. “Ja, heerlijk.” Zei ik zachtjes. Ik pakte zijn hand en keek hem verliefd aan. “Ik ben morgen jarig hè.”
“Natuurlijk, dat weet ik wel liefje, het wordt een speciale verjaardag.” Zei hij geheimzinnig. Ik keek hem verrast aan. “Hoezo, speciale verjaardag?” Hij glimlachte alleen naar mij, maar hij bleef geheimzinnig. “Dat zie je nog wel.” En hij gaf mij een lange kus op mijn mond. Hij legde zijn handen rond mijn middel en trok mij dichter naar hem toe. Ik lachte tegen zijn lippen aan, zijn handen streelden zachtjes over mijn rug. Ik verbrak onze kus en keek hem lachend aan. “Ik houd van je.”
“Ik houd ook van jou lieverd, zielsveel.” Zei hij zachtjes in mijn oor, zijn handen lagen nog steeds rond mijn middel. We kletsten nog even, ik was heel erg benieuwd wat hij nou bedoelde met mijn speciale verjaardag, maar hij liet niets los, dus ik gaf het maar op.

Ik hoop dat je er iets aan hebt Cass! (:

Aaaw, dankje! :slightly_smiling_face:
Ik vind jou ook lief hoor, ja die hoofdletters ect. dat ligt ook aan mijn laptop, hij verbeterd het op een rare manier, ik ga dr nu ook ff zelf naar kijken haha.
Maar bedankt, ga je het verhaal ook volgen?

Hoofdstuk 1.

“Olivia?” Vroeg een stem voor mijn deur. Ik rolde slaperig om en deed mijn ogen open. “Ben je wakker?” Vroeg de stem nog een keer, ik herkende de stem, het was Jamie. Ik ging recht zitten en kamde even snel mijn haar door met mijn hand “Ja, ik ben wakker.”
Jamie kwam binnen lopen en ging naast mij zitten. “He, liefje. Lekker uitgeslapen?” En hij gaf mij een kus op mijn voorhoofd. “Ja, heerlijk.” Zei ik zachtjes. Ik pakte zijn hand en keek hem verliefd aan. “Ik ben morgen jarig he.”
“Natuurlijk, dat weet ik wel liefje, het word een speciale verjaardag.” Zei hij geheimzinnig. Ik keek hem verast aan “Hoezo, speciale verjaardag?” Hij glimlachte alleen maar “Dat zie je nog wel.” En hij gaf mij een lange kus op mijn mond. Hij legde zijn handen rond mijn middel en trok mij dichter na hem toe. Ik lachte tegen zijn lippen aan, zijn handen streelde zachtjes over mijn rug. Ik verbrak onze kus en keek hem lachend aan. “Ik houd van je.”
“Ik houd ook van jou lieverd, zielsveel.” Zei hij zachtjes in mijn oor, zijn handen lagen nog steeds rond mijn middel. We kletsten nog even, ik was heel erg benieuwd wat hij nou bedoelde met mijn speciale verjaardag, maar hij liet niets los, dus ik gaf het maar op.
“Olivia! Ontbijt!” Hoorde ik mijn moeder van beneden roepen. “Ja! Ik kom zo!” Riep ik terug en ik keek wat schuldig naar Jamie. “Ga jij maar vast, ik moet mezelf nog even aankleden.” Hij keek mij glimlachend aan, stond op en liep naar de deur. “Niet te lang lieverd.” En hij verdween naar beneden. Ik zat nog wat verbaasd op mijn bed maar sprong er toen af en liep naar mijn kast. Ik plofte op een stoeltje bij mijn kast en keek naar mijn kleren. Ik had altijd een dilemma met wat ik aan moest doen, ik pakte na een tijdje twijfelen gewoon maar een spijkerbroek en een wit hemdje. Ik keek tevreden in de spiegel en liep vrolijk naar beneden, er kwam gelijk een heerlijke etens geur mijn neus binnen. “Hmm, mam het ruikt echt heerlijk!” Ik liep glimlachend naar haar toe. Ze keek mij dankbaar aan en knikte “Het is jou favorieten ontbijt he.” Ik pakte een paar croissantjes en liep naar Jamie toe. Hij zat aan de keukentafel, ik ging op zijn schoot zitten en zette de bordjes voor ons neer. “Heb je mij gemist?” Ik moest wat lachen toen ik het zei. “Lieve schat, ik mis jou altijd als je niet bij mij bent.” Zei hij zachtjes, hij keek mij veel betekend aan. Ik knikte verlegen en keek snel de andere kant op. Hij pakte zachtjes mijn gezicht, ik sloot mijn ogen en ik voelde zijn lippen op die van mij. Ik draaide een beetje en legde mijn handen in zijn nek. Hij verplaatste zijn handen naar mijn middel en liet ze daar rusten.
“Oh god, wat zijn ze romantisch!” Hoorde ik mijn zussen, Poppy en Taylor, zeggen. “Ja, ze zijn zo lief bij elkaar!” Jubelde Poppy. Ik verbrak geïrriteerd onze kus en keek nijdig naar mijn zussen, ze keken alleen maar lachend terug. “Sorry Jamie, mijn zussen zijn… ja nog al vervelend.” Ik legde opvallend de na druk op ‘Vervelend’. Jamie keek alleen maar lachend naar mij en gaf mij een kus op mijn voorhoofd “Geeft niet, ik zal altijd van je houden.” Ik glimlachte lief naar hem en knikte “Ik ook van jou Jamie.”
Zijn handen streelde zachtjes over mijn rug en keek mij glimlachend aan. Ik hoorde mijn zussen nog steeds giechelen en zachtjes praten, maar ik probeerde ze te negeren en mijn aandacht op Jamie te richten, dus ik sloot mijn ogen en bracht mijn lippen naar de zijne. Ik glimlachte toen ik merkte dat hij mij een beetje op opstand hield en verbrak onze kus “Wat doe je nou?” ik probeerde zo’n lief en schattig mogelijk stemmetje op te zetten. Hij negeerde mij vraag gaf een kus op mijn hoofd, en duwde mij voorzichtig van zijn schoot af. Nu was ik wel oprecht verbaasd en keek hem aan. “Jamie?”
“Ik zei toch dat het een speciale verjaardag werd, maar je bent vandaag nog niet jarig dus ja.” Hij zei het op een speels toontje, waardoor ik weer zo nieuwsgierig werd. Ik stond hem wat verbaasd aan te kijken, maar hij glimlachte alleen maar terug en pakte zijn croissant. “Jamie, kom op nou!”
“Nee, echt niet Olivia. Je verjaardag is over een dag! Heb nog maar even geduld.” Zei hij lachend en ik voelde twee warmen handen om mijn middel. Ik draaide me om en keek hem echt aan. “Mag ik dan wel met je knuffelen?” ik probeerde heel erg lief te klinken. Hij zei niets maar drukte mij alleen tegen zich aan
“Oh my god, gaan jullie hier nou ookal zitten knuffelen?” vroeg mij jongste zus, Lucy, toen ze binnen kwam gelopen. Ze mocht Jamie echt niet, en wou ons dan ook niet samen zien. Ik liet Jamie los en keek haar heel erg boos aan. “Ja, dus? Het is ook mijn huis, houd gewoon op oké.” Ze negeerde mij en liep mokkend naar de keuken, ik keek wat schuldig naar Jamie. “Sorry van Lucy.”
“Geeft niet liefje.” Hij gaf mij even snel een kus op mijn hoofd en ik sprong van zijn schoot af. Poppy kwam ineens vrolijk aangelopen en pakte mijn handen. “Oke zusje lief, we gaan shoppen!” Jubelde ze.
“Shoppen?” Vroeg ik wat verbaasd. “Ja, hallo! Je bent morgen jarig!” Zei ze lachend en trok een beetje aan mijn handen. Ik keek haar even verbaasd aan “Maar…”
“Nee, niets gemaar. Jamie, mag ik haar even lenen?” Vroeg ze poeslief. Hij knikte lachend en draaide zich om. “Oke, kom nou Olivia!” Vroeg ze zeurige. Ik haalde even diep adem en liep met haar mee naar de deur. Taylor kwam ook aangelopen “Ik hoorde dat jullie gaan shoppen, ik ga mee!” Ik moest lachen door hun vrolijkheid. “Oke schat, we gaan leuke jurken scoren voor je verjaardag.” Zei Poppy toen we bij de deur stonden. “Ja, leuk!” ik probeerde zo vrolijk mogelijk te klinken, maar dat lukte volgens mij niet. “Lucy, kom je, we gaan shoppen!” riep Taylor. Ik hoorde voetstappen van de trap afkomen en Lucy kwam naar ons toe lopen. “Gaan we shoppen?” zei ze zuchtend. “Ja, voor de verjaardag van Olivia!” jubelde Taylor en Poppy tegelijk. Ik zag dat Lucy rolde met haar ogen toen Taylor en Poppy mijn namen zeiden, maar ze zuchtte en zette een glimlach op. “Oke, leuk.” Ze deed moeite om blij te doen, maar gelukkig deed ze het wel. We stapte de deur uit en mijn ogen werden groot van verbazing.

Leuk!
Ben benieuwd naar de rest!
Schrijf gauw verder :slightly_smiling_face:

Wauww snel verder! Je hebt een nieuw volgertjj x

Welkom!
Ik zal proberen er weer snel iets op te zetten, heb veel inspiratie dus ik ga nu aan de slag, misschien staat die er vanavond wel op :slightly_smiling_face:

Had veel inspiratie :slightly_smiling_face:
Het hoofdstuk is alleen nog niet helemaal af, maar de rest komt er vanavond op. :slightly_smiling_face:

Hoofdstuk 2.
Er stond een super mooie witte limo voor onze deur, mijn mond vormde een ‘o’ en ik keek mijn zussen aan. “Surprise!” Jubelde Poppy. Ik keek haar nog steeds ongelovig aan “Is… is dit voor ons?”
“Natuurlijk schat, ach kom! Let’s go shopping!” En ze trok mij mee naar de limo. Ik keek nog even achterom en deed een kushandje naar Jamie, hij glimlachte en deed het terug. Ik stapte de limo in, hij was heel modern. Ik keek bewonderend om me heen, het was echt prachtig, Taylor, Poppy en Lucy stapte ook in en keken glimlachend naar mij. “Vind je het wat?” ze vroegen het preciest tegelijk. “Het is echt geweldig, zo erg bedankt!” Zei ik zachtjes. “Oke, we gaan eerst naar the Valentino shop en daarna hebben we nog een verrassing voor onze zus.” Zei Poppy lachend. Ik keek hun verbaasd aan “Nog een verrassing?” Ze knikte “Ja, je bent morgen jarig, dus ja.”
We reden door de stad, het duurde niet lang voordat we bij Valentino waren. Lucy deed de deur open en rende naar de winkel. Poppy en Taylor trokken aan mijn armen en ik vloog zowat uit de limo. “Jongens, doe even rustig!” Lachte ik. “Lieve schat, het is Valentino, ik kan niet rustig zijn!” Zei Taylor opgewonden en ze trokken mij mee de winkel in, ik zag Lucy al bij de jurkjes verdwijnen, Taylor stormde af op de shortjes en topjes en Poppy nam mij mee naar de rekken waar de mooiste jurken hingen “Oke liefje, zoek maar wat uit, wij betalen!” En ze gaf mij een kus op mijn wang. “Jullie?” Vroeg ik
verbaasd. Ze knikte “Zie het maar als een vroeg verjaardags cadeautje lieverd.”
Ik bedacht mij geen tweede keer en ik dook de rekken in. Er hing van alles, van lange gala jurken tot de kortste jurkjes. Ik stond wel minuten lang te zoeken naar wat ik nou wou hebben, maar ik kon het niet vinden. Ineens viel mijn oog op een crème kleurig jurkje, kort, aan de bovenkant straks en de onderkant fladderige en een beetje roze van kleur. Ik pakte het uit het rek en hield het voor mij, ik wist het zeker, dit was mijn droom jurkje. “Ohmygod, die is zo mooi lieverd!”Jubelde Taylor toen ze aankwam gelopen. “Ja, ik zag hem daar liggen!” Zei ik wat afwezig, ik was helemaal overdonderd door deze mooie jurk. “Nou, hup meid. Passen!” Ze duwde mij richting de paskamers. Ik stapte een paskamertje in en hoorde voetstappen voor het kamertje, waarschijnlijk had Taylor, Poppy en Lucy ook geroepen. Ik trok heel voorzichtig het jurkje aan en ik keek tevreden in de spiegel, het stond mij erg goed, al zeg ik het zelf. Het sloot mooi aan om mijn middel, ik keek glimlachend naar mijn spiegelbeeld. “En? Hoe staat het?” Vroegen Taylor en Poppy. Ik deed het gordijn open en ik zag drie paar ogen mij aan staren. “Je… je bent echt prachtig zusje lief.” Stamelde Poppy. “Het staat je echt beeldig, sorry nog he.” Zei Lucy zachtjes. “Dank… je wel.” Ik fluisterde het bijna. Poppy stond op en sloeg haar armen om mij heen. Gelijk daarna voelde ik nog twee paar armen om mij heen. Na een paar minuten zo staan lieten ze mij los, ik voelde dat er een traan over mijn wang liep en ik veegde hem snel weg. “Ben je aan het huilen liefje?” Vroeg Poppy zachtjes. Ik knikte “Jullie… dit alles… het is zo lief!” Er rolde nog een traan over mijn wang toen ik dit zei. “Sst, hoeft niet, we houden van je en daarom doen we dit.” Fluisterde Poppy. Taylor liep ineens weg en ik haar verbaasd aan, maar ze kwam al heel snel weer terug met een paar prachtige blauwe pumps. “Hier, neem deze er ook bij. Dat zal Jamie ook wel heel leuk vinden.” Haar stem klonk opgewonden en vrolijk. “Ja, neem die ook!” Jubelde Lucy en Poppy in koor. Ik knikte en pakte de pumps dankbaar aan.
“Oke liefje, deze jurk die nemen we.” Zei Poppy heel serieus. Ik keek op het prijskaartje en keek twijfelend naar mijn zussen “Maar… deze is tweehonderd euro…”
“Maak je daar geen zorgen over, hup omkleden en dan gaan we hem betalen!” zei Lucy lachend. “Dank je.” Mijn stem klonk twijfelend maar ik zuchtte en verdween weer in de paskamer. Ik trok mijn mooie jurk uit en hing hem voorzichtig op. Ik deed mijn kleren weer aan en stapte uit de paskamer. “Oke, kom we gaan betalen.” Mijn zussen glimlachte en trokken mij mee. Poppy betaalde voor mij en zich zelf. Zij had blijkbaar ook wat leuks gevonden. We liepen de winkel uit en ik wou al naar de taxi stand plek lopen, maar mijn zussen hadden nog een verrassing. “Liefje, ik zei toch dat we nog een verrassing voor je hadden!” Ik hoorde een opgewonden toon in haar stem en ik werd nu ook wel nieuwsgierig. “Waar gaan we dan heen?” Vroeg ik verrast. Ze zeiden niets maar pakte mijn handen en trokken mij mee naar een grootte winkel aan de overkant. “Wat… is dit?”
“Kijk maar.” En Poppy duwde mij voorzichtig de winkel in. Het was een van de grootse lingerie winkels in heel New York.

Hopeyoulikeit.=)

Zijn er nog lezers? :flushed:

Ik haal de foutjes eruit. :slightly_smiling_face:
Sorry, dat vind ik leuk om te doen… :stuck_out_tongue:

Er stond een super mooie witte limo voor onze deur, mijn mond vormde een ‘o’ en ik keek mijn zussen aan. “Surprise!” Jubelde Poppy. Ik keek haar nog steeds ongelovig aan “Is…is dit voor ons?”
“Natuurlijk schat, ach kom! Let’s go shopping!” En ze trok mij mee naar de limo. Ik keek nog even achterom en deed een kushandje naar Jamie, hij glimlachte en deed het terug. Ik stapte de limo in, hij was heel modern. Ik keek bewonderend om me heen, het was echt prachtig, Taylor, Poppy en Lucy stapten ook in en keken glimlachend naar mij. “Vind je het wat?” ze vroegen het precies tegelijk. “Het is echt geweldig, zo erg bedankt!” Zei ik zachtjes. “Oké, we gaan eerst naar the Valentino shop en daarna hebben we nog een verrassing voor onze zus.” Zei Poppy lachend. Ik keek ze verbaasd aan “Nog een verrassing?” Ze knikte “Ja, je bent morgen jarig, dus ja.”
We reden door de stad, het duurde niet lang voordat we bij Valentino waren. Lucy deed de deur open en rende naar de winkel. Poppy en Taylor trokken aan mijn armen en ik vloog zowat uit de limo. “Jongens, doe even rustig!” Lachte ik. “Lieve schat, het is Valentino, ik kan niet rustig zijn!” Zei Taylor opgewonden en ze trokken mij mee de winkel in, ik zag Lucy al bij de jurkjes verdwijnen, Taylor stormde af op de shortjes en topjes en Poppy nam mij mee naar de rekken waar de mooiste jurken hingen “Oké liefje, zoek maar wat uit, wij betalen!” En ze gaf mij een kus op mijn wang. “Jullie?” Vroeg ik
verbaasd. Ze knikte “Zie het maar als een vroeg verjaardags cadeautje lieverd.”
Ik bedacht me geen tweede keer en ik dook de rekken in. Er hing van alles, van lange gala jurken tot de kortste jurkjes. Ik stond wel minuten lang te zoeken naar wat ik nou wou hebben, maar ik kon het niet vinden. Ineens viel mijn oog op een crème kleurig jurkje, kort, aan de bovenkant straks en de onderkant fladderige en een beetje roze van kleur. Ik pakte het uit het rek en hield het voor mij, ik wist het zeker, dit was mijn droom jurkje. “Oh my god, die is zo mooi lieverd!” Jubelde Taylor toen ze aankwam gelopen. “Ja, ik zag hem daar liggen!” Zei ik wat afwezig, ik was helemaal overdonderd door deze mooie jurk. “Nou, hup meid. Passen!” Ze duwde mij richting de paskamers. Ik stapte een paskamertje in en hoorde voetstappen voor het kamertje, waarschijnlijk had Taylor Poppy en Lucy ook geroepen. Ik trok heel voorzichtig het jurkje aan en ik keek tevreden in de spiegel, het stond mij erg goed, al zeg ik het zelf. Het sloot mooi aan om mijn middel. Ik keek glimlachend naar mijn spiegelbeeld. “En? Hoe staat het?” Vroegen Taylor en Poppy. Ik deed het gordijn open en ik zag drie paar ogen mij aan staren. “Je… je bent echt prachtig zusje lief.” Stamelde Poppy. “Het staat je echt beeldig, sorry nog he.” Zei Lucy zachtjes. “Dank… je wel.” Ik fluisterde het bijna. Poppy stond op en sloeg haar armen om mij heen. Gelijk daarna voelde ik nog twee paar armen om mij heen. Na een paar minuten zo staan lieten ze mij los, ik voelde dat er een traan over mijn wang liep en ik veegde hem snel weg. “Ben je aan het huilen liefje?” Vroeg Poppy zachtjes. Ik knikte “Jullie… dit alles… het is zo lief!” Er rolde nog een traan over mijn wang toen ik dit zei. “Sst, hoeft niet, we houden van je en daarom doen we dit.” Fluisterde Poppy. Taylor liep ineens weg en ik keek haar verbaasd aan, maar ze kwam al heel snel weer terug met een paar prachtige blauwe pumps. “Hier, neem deze er ook bij. Dat zal Jamie ook wel heel leuk vinden.” Haar stem klonk opgewonden en vrolijk. “Ja, neem die ook!” Jubelden Lucy en Poppy in koor. Ik knikte en pakte de pumps dankbaar aan.
Oké liefje, deze jurk die nemen we.” Zei Poppy heel serieus. Ik keek op het prijskaartje en keek twijfelend naar mijn zussen “Maar… deze is tweehonderd euro…”
“Maak je daar geen zorgen over. Hup, omkleden en dan gaan we hem betalen!” zei Lucy lachend. “Dank je.” Mijn stem klonk twijfelend maar ik zuchtte en verdween weer in de paskamer. Ik trok mijn mooie jurk uit en hing hem voorzichtig op. Ik deed mijn kleren weer aan en stapte uit de paskamer. “Oké, kom we gaan betalen.” Mijn zussen glimlachten en trokken mij mee. Poppy betaalde voor mij en zichzelf. Zij had blijkbaar ook wat leuks gevonden. We liepen de winkel uit en ik wou al naar de taxi stand plek lopen, maar mijn zussen hadden nog een verrassing. “Liefje, ik zei toch dat we nog een verrassing voor je hadden!” Ik hoorde een opgewonde toon in haar stem en ik werd nu ook wel nieuwsgierig. “Waar gaan we dan heen?” Vroeg ik verrast. Ze zeiden niets maar pakten mijn handen en trokken mij mee naar een grote winkel aan de overkant. “Wat… is dit?”
“Kijk maar.” En Poppy duwde mij voorzichtig de winkel in. Het was een van de grootse lingerie winkels in heel New York.

Ik volg je nog steeds :slightly_smiling_face:
xx

Oh haha, thankyouu. :slightly_smiling_face:
Ja dat met die ‘Oke/He ect.’ daar doet mijn computer dat streepje niet op, dus xd.