[Verhaal] Dit wil ik niet meer

Ik ga nu beginnen met een klein stukje niet veel en dan kunnen jullie oordelen of ik verder zal gaan of niet ik zou advies heel erg leuk vinden

Intro

Ik voel zijn adem in mijn nek, bang dat hij me iets zal doen.
‘‘Ben je bang?’’ zegt hij terwijl zijn hand naar mijn kont gaat,
‘‘Wil je alstjeblief weggaan?’’ vraag ik zonder twijfels.
Opeens voel ik dat zijn hand mijn kont al bereikt heeft ‘‘Mooie kont schatje’’
Ik word bang voor hem ‘‘Ga weg Conner’’ zeg ik.
Een jongen komt aangelopen ‘‘Gast ze vind het niet leuk kun je dat niet zien?’’ zegt de jongen droogjes
Conner draait zich rustig naar de jongen om en zegt ‘‘Wat moet je maat?’’.
De jongen geeft een neppe glimlach en zegt rustig ‘‘Dat je haar netjes behandeld’’,
Conner staat nu op het punt de jongen een flinke klap te geven.
Opeens ruk ik me uit Conner’s greep en ren zo snel mogelijke weg ik ren zo snel mogelijke naar huis naar men ouders en men broer, als ik thuis kom zie ik dat alleen de motor van men broer er staat.
Ik loop verder de trap van de veranda op en de deur open
Ik stap naar binnen en sluit de deur en loop door naar de woonkamer men broer zit op de bank doelloos naar de tv te staren ‘‘Hoef jij niet te werken?’’ vraag ik aan men broer terwijl ik naast hem zitten ga ‘‘Nee morgen weer’’ zegt hij terug zonder ook maar een keer van de tv op te kijken.

Dit is een intro als je het 1ste deel wilt zien zeg het dan maar eventjes :grinning:

En je wisselt van tt naar vt. Je schrijft of in tt of in vt, niet in beiden.
En ik vind het nogal cliché klinken, misschien een proloog en inleiding maken?

Haha,
sorry merkte ik niet maar bedankt dat je het eventjes zei :grinning:.

Het staat nog steeds gedeeltelijk in vt. en gedeeltelijk in tt…
Ik wil niet zeuren, maar je schrijft óf in vt. of in tt.

Nevermind :slightly_smiling_face:

Ik hoop dat het nu weer goed is :grinning:

&Bedankt nog voor het advies.

Ja volgens mij wel nu (: En misschien is een proloog maken + een inleiding wel handig.

Haha is goed het is nu soort intro achtig iets :slightly_smiling_face:

I see :slightly_smiling_face:
Je kan misschien nog een inleiding maken (zodat ze lezer weet waar het verhaal heen zal gaan) en de proloog/intro wat langer maken, zo ziet het er meestal beter uit - vind ik, dat is wrsl persoonlijk. Maar al met al, het is niet een verhaal wat ik zou volgen. Ik vind het iets te cliché, sorry. Succes met schrijven!

Dankjewel ik zal je raad opvolgen :grinning:

Ik ben benieuwd welke kant je opgaat!
Dus ik volg:)

Dit is net het type verhaal dat ik wel zou volgen, al zou ik de stukjes wel wat langer maken want anders heb je de kans niet om je echt in te leven… (persoonlijke mening, natuurlijk)

is goed dankjewel allemaal voor het advies :grinning:

K wol eigelijke morgen verder gaan maar ik zal nog wel 1 deel schrijven

Deel 1

Ik maak me gewoon zorgen om hem hij is zo verslaafd aan die tv,
ik zoek de afstandsbediening eindelijke daar ligt ie ik duw rustige op het uitknopje.
‘‘Hey!’’ roept men broer beetje snauwend ‘‘Zet die tv maar weer eens aan!’’ ik zeg niks en sta rustig op ‘‘Hier’’ snauw ik terwijl ik de afstandsbediening in zen schoot gooi en rustig de naar de trap loop, als ik op men kamer ben ga ik meteen op skype ik klik op selina en stuur een aanvraag voor een videogesprek ze accepteert de aanvraag en we praten gezellige uren en uren.
Opeens roept mijn moeder ‘‘Coco eten!’’ ik zet men computer uit en storm de trap af, ik ga aan de eettafel zitten en begin te eten en alweer is er een ruzie aan tafel tussen men broer en men vader.
Opeens vraagt mijn moeder aan mij ‘‘Hoe was jou dag liefje?’’, ik begin met volle mond te praten ‘‘Leuk’’ de brokjes aardappel vliegen uit mijn mond ‘‘Bah Coco’’ zegt men broer met een vies gezicht, ik word rood en eet maar snel verder opeens belt iemand aan men moeder staat op en loopt naar de deur toe.
‘‘Coco het is voor jou’’ roept ze vanuit de gang ik trek mijn wenkbrauw op en loop rustig naar de gang, shit daar staat Conner ‘‘hey’’ zegt hij rustige met een boos gezicht ‘‘Ik laat jullie maar alleen’’ zegt men moeder die terug loopt naar de keuken, ‘‘Wat wil je van me!?’’ ik sta met mijn armen over elkaar Conner komt dichter bij en sluit de deur ‘‘Ga weg pedo’’ zeg ik rustig hij barst in lachen uit en trekt mij naar zich toe en gaat rustige met zen hand onder mijn truitje ‘‘Zeg tegen je moeder dat je met me meegaat’’ dwingt Conner, ik slik en roep ‘‘Mam ik ga mee met Conner tot strakjes’’ we lopen rustig naar zen auto ik stap in dat was mijn grootste fout ooit…

Deel 1 ik ga de volgende langer maken maar dit is voorproefje ook nog deel 2 word langer beloof k :slightly_smiling_face:

Lijkt me leuk verhaal!

Heey leuk stukje! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Alleen erger ik me aan je men, zelf vind ik het fijner als je men verandert in mijn. Ook vind ik sommige zinnen te lang.

Oki is goed bedankt voor de tip ik let er niet op als k men tiep haha :grinning:.

Nieuw stukje??:slightly_smiling_face:

Ik ben benieuwd hoe het verdergaat.
Probeer wel wat meer leestekens en alinea’s te gebruiken.
Bijvoorbeeld:

‘‘Coco het is voor jou,’’ roept ze vanuit de gang. Ik trek mijn wenkbrauw op en loop rustig naar de gang. Shit, daar staat Conner.
‘‘Hey,’’ zegt hij rustig met een boos gezicht.
‘‘Ik laat jullie maar alleen’’ zegt mijn moeder en loopt terug naar de keuken.
‘‘Wat wil je van me!?’’ Ik sta met mijn armen over elkaar. Conner komt dichter bij en sluit de deur.
‘‘Ga weg pedo!’’ zeg ik rustige. (rustige? waarom die e? en er staat een uitroepteken, dan zegt ze het neem ik aan toch niet rustig?) Hij barst in lachen uit en trekt mij naar zich toe. Hij gaat rustige(?) met z’n hand onder mijn truitje
‘‘Zeg tegen je moeder dat je met me meegaat’’ dwingt Conner. Ik slik en roep: ''Mam ik ga mee met Conner tot strakjes." We lopen rustige naar zijn auto en ik stap in. Dat was mijn grootste fout ooit…

Sorry ik heb best veel verbeterd, maar kijk er even naar! Ook valt me op de je vaak het woord rustig(e?) gebruikt, wat een beetje onnodig is. Varieer met woorden! Ik hoop dat je er wat aan hebt.