Hey hey,
mijn laatste verhaal, Grandioos Goud, bleek toch niet zo’n succes te zijn. Daarom dacht ik er over na om een nieuw verhaal te maken.
Ik heb veel inspiratie opgedaan en I’m back!!!
Oke, hieronder zal ik even kort vertellen waarover dit gaat.
Kitty leidt een leven als normale tiener. Naar school gaan, uitgaan met vrienden en slapen. Op een dag gaat de deurbel. Ze denkt dat het haar moeder is, maar dan ligt er een ukulele voor de deur. Kitty pakt hem op en neemt hem mee naar binnen. Vast van haar buurjongetje, denkt ze. Die gedachte verandert snel als spongebob voor de deur staat. Wat als Kitty nou de uitverkorene is om the rocket monkeys hun ukelele terug te geven die ze kwijt geraakt zijn in de ruimte? Wat dan? Samen met spongebob gaat ze op onderzoek uit. Ze moesten the rocket monkeys vinden in de ruimte. Met Patrick, Spongebob en meneer Krabs bouwt ze een raket. Als ze dan uiteindelijk oog in oog met the rocket monkeys staat, bloeit er iets op tussen haar en Gus?
Dus, wat vinden jullie? Supaaaaah of locaaaaah?
Shout out to my monkeysssss!
And of course nickelodeon is da bom!
Alsjeblieft girlzzz, ga naar nickelodeon en bekijk the rocket monkeys. They are so awesomeeee! luv you guyzzzz! Natuurlijk, also luv the girlscene girlzzzzz!