[Verhaal] De strandtent.

Haaii, ik ben bezig met ene verhaal, die ik op mijn usb heb, nou eigenlijk niet, maar het staat dus op school, daar was ik begonnen. Morgen kan ik het eerste stukje plaatsen, ik schrijf nu alvast de samenvatting :slightly_smiling_face:.

Er komt eerst een heel stuk voor :slightly_smiling_face:

Juliet en Rochelle zijn goede vriendinnen en gaan verhuizen. Ze vinden het eerst natuurlijk niet leuk omdat ze het niet weten van elkaar. Ze verhuizen naar dezelfde stad. Die gaan ze verkennen en daar zien ze een strandtent. Ze heropenen de strandtent en er komen veel bezoekers het eerste feestje, maar dan gebeurd er iets wat ze nooit hadden verwacht…

Reacties please :grinning:

En natuurlijk volg ik :slightly_smiling_face:

Yaayy :grinning:

Ik volg ook! altijd! :wink:

‘’ :grinning:

Ik bedenk me nu net dat het een stomme titel is. :slightly_smiling_face:

Zijn ze goede vriendinnen ofzo?

Ik volg ! :dancing_women:

Ohja duhh dat moet er ook nog bij :slightly_smiling_face:

haha, liz!

Ik volg!
Als je mij blijft volgen, gnagnagna…

Hihih :slightly_smiling_face:

ik volg:)

Ik moestgewoon even uppen, ook al staat er nog geen verhaal.
De derde lagina is gewoon niet leuk :slightly_smiling_face:

Ik heb vroeger boeken gelezen die de strandtent heten! Was een serie.

Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ik wil allerlei uitleg vragen haha, maar ik zal eerst braaf op het verhaal wachten :slightly_smiling_face:

Sorry voor mensjes die wachtten, maar mijn usb deed het de hele tijd niet dus heb ik maar naar mezelf gemaild, hier komt even een heel kort stukje! Morgen komt meer!

‘‘Yes!’’ riep ik. Rochelle en ik renden de school uit. ‘‘Eindelijk vakantie!’’ riep Rochelle nog eens. ‘‘Juul, kom, we gaan winkelen, we moeten nog wat leuks halen voor Doris’ verjaardag!’’ riep Rochelle. Ik stapte op mijn fiets. Rochelle ook en we fietsten naar onze favoriete winkel. Daar aangekomen slaakte ik een opgewonden gil. ‘‘Ro!’’ gilde ik. ‘‘Kijk nou!’’ Ik staarde ademloos naar het leuke jurkje dat voor me hing. ‘‘Wow, Juul! Dat jurkje is fantastisch!’’ Ik knikte hevig en pakte het jurkje om hem te passen. ‘‘Hij past!’’ gilde ik. Rochelle kwam aanlopen en deed het gordijntje oen. Trots poseerde ik voor haar. ‘‘Wow Juul, hij staat je gewéldig!’’ zei Rochelle. Ik duwde har het pashokje uit en kleedde me weer om. Ik betaalde ijn jurkje alvast. Rochelle had ook een jurkje gevonden en vloog in het pashokje. Ze deed de gordijnen open. Er stond een mevrouw die zich om zat te kleden. Rochelle deed gauw het gordijntje dicht, de mevrouw had haar gelukkig niet gezien. Ik kreeg de slappe lach. ‘‘Ro, je, je deed…’’ zei ik lachend.

Vraag maar :slightly_smiling_face:

Ik vind het opzich wel een leuk bedacht verhaal, alleen ik heb wat aanmerkingen!

• Spellingfouten van “har” en “ijn”
  • Heel veel komma gebruik in bepaalde zinnen
  • Herhaalde woorden. Er komt best veel “gilde” in voor

En ik denk dat iets grote stukjes leuker zijn

De spellingfouten komt omdat ik op mijn iPod zat, en het kleinere stukje komt omdat ik had beloofd om een stukje te posten die dag, alleen ik had nog niet zo veel.

Ik zal wel letten op de herhaalde woorden en de vele komma’s, bedankt! :slightly_smiling_face:

Haha, mijn naam komt er in voor! Waar heb ik dat aan verdiend? XD