(verhaal) De stille liefde van Eva <3

Opeens hoor ik het weer; ‘fietfieuww’ fluit iemand achter me.
Met een ruk draai ik me om, pff het is Mike weer.
‘Eva lekkerding praat nou tegen me’ zegt hij. Stiekem moet ik erom lachen maar ik laat niets merken. ‘Mike, jongen houd je kop! ‘ roep ik naar hem. Ik kan mijn lach niet meer inhouden en we gaan samen stuk.

Mike is mijn klasgenoot, hij is 17 en heeft een gruwelijk mooie sixpack; stiekem vind ik hem de knapste van de hele school, maar dat mag niemand weten. Hij zou mij toch nooit leuk vinden. Zie je het al voor je; Mike de knapste jongen met Eva (ik dus) dat dacht ik niet!
‘opletten nu!’ zegt onze docent scheikunde boos. ‘Mike ga jij maar 2 plekjes naar voren’.
Mijn hart bonkt in mijn keel; nee, dit kan niet waar zijn. Mike die moet naast me komen zitten. Ik krijg het warm en word helemaal rood. ‘Hee hallo Eva’ zegt hij met z’n flirterige stem. het enige wat ik kan uitbrengen is ‘iieeh’. ‘Sorry, wat zei je?’ Hij komt dichterbij met zijn gezicht, te dichtbij als je het mij vraagt. ‘Ik verstond je niet, zeg t nog eens’ zegt hij nu. Snel draai ik mijn hoofd, ik ben bang dat hij zo direct nog het kloppen van mijn hart gaat horen. ‘Hoi, ik zei hoi’ zeg ik snel.
‘Oké leerlingen, nu gaan we atoommodellen bouwen; per groep 1 bakje met balletjes en 1 bakje met staafjes, oké aan de slag!’. Zegt mevrouw Horndra luid
Mike staat op en haalt alle beide bakjes. ‘Eva, welke moesten we ook al weer na bouwen?’
‘Magnesiumchloride’ zeg ik en ik wijs het aan in mijn boek. Mike pakt mijn hand vast waarmee ik in het boek wijs en zegt ‘slimpie dat is Natriumchloride, dit is magnesiumchloride’ en hij legt mijn vinger op de juiste formule.
Ik loop rood aan. Pfieuw saved by the bell. Ik loop snel door naar de meisjes wc om vervolgens mijn gezicht te wassen met koud water.

wat vinden jullie ervan, zal ik verder gaan? :slightly_smiling_face: kritiek en tips zijn altijd welkom

xx

upje

Leer wat beter leestekens gebruiken en je mag verder :3

oke bedankt, ik zal er de volgende keer op letten

upupup =)

Leuk geschreven! Maar ik vind het verhaal een beetje te standaard, dat trekt me niet zo…

Hee,
ja t is nu nog standaard, maar dr zit een grote wending in.
en ik dacht er net aan om mijn eigen leven erin te verwerken.
dus ik ga maar weer aan het schrijven :grinning:

verder :}