Hello!
Sommigen kennen mij misschien wel van mijn andere verhaal Daniël, wat ik gisteren eindelijk na maanden zwoegen af heb gemaakt! Ik ben in november ook met een nieuw verhaal begonnen. Die maand deed ik mee aan een schrijfwedstrijd, genaamd de National Novel Writing Month (ook wel: NaNoWriMo) en daar is dus een nieuw idee ontstaan. Mijn NaNoverhaal heeft nu al behoorlijk wat bladzijdes en ik was er zo enthousiast over dat ik besloten had het hier te gaan plaatsen als ik klaar was met mijn vorige verhaal. Dat is nu dus af en daarom begin ik nu met mijn nieuwe verhaal!
http://i1177.photobucket.com/albums/x358/NikkiCornelisse/DePerfecteTien-voorkant2.jpg
Inleiding:
Het verhaal gaat over drie vriendinnen: Emily, Isle en Natasha. De drie leiden een redelijk normaal leven. Emily werkt als journaliste voor de krant, Isle is een evenementenmanager en Natasha heeft een baan in het grootste modewarenhuis in de stad. Soms komen er jongens in beeld die meestal even snel weer verdwijnen. De vriendinnen zijn het er overeens dat hun vriendschap veel belangrijker is dan de liefde.
Maar wat als opeens een man in hun leven verschijnt die de perfecte tien plus lijkt te zijn? En wat als ze daar dan alledrie als een blok voor vallen? De regel dat vriendschap altijd boven liefde moet worden gesteld, lijkt volledig uit het zicht verdwenen. De meiden doen er alle drie alles aan om deze man voor zich te winnen, ten koste van hun vriendschap.
Het klinkt misschien een beetje als een standaard chicklit verhaal en misschien zal dat het in sommige opzichten ook wel zijn, maar ik wil het toch met jullie delen. Hopelijk valt het in de smaak.
Dus, lijkt het wat en zal ik het eerste stukje posten?