[verhaal]de meer van problemen

luca komt thuis .'hoiii!!! is er iemand huis!!!'zegt luca.Luca’s moeder zegt"sgat ik ben boven ,kom je me even helpen"."ja ,hoor voor wat?'zegt luca.Tot haar schrik ziet ze allemaal dozen en dat bijne alle spullen er in van haar moeders kamer.wat heeft dit te beteken ,denkt luca.“gaaan gaan we wwe…” luca begint te stotteren en begint te huilen.waarom nu ,net dat de leven fijn was ,denkt luca.ze smijdt haar rugzak op de grond en rent naar haar kamer.waaarom net …

ik wil het niet eens lezen xD

bedankt

graag gedaan.

ik meen het trouwens het is echt heel onoverzichtelijk

luca komt thuis ‘hoi! is er iemand huis?!’ zegt luca.
Luca’s moeder zegt “schat ik ben boven, kom je me even helpen?”
"ja ,hoor voor wat?’ zegt luca.
Tot haar schrik ziet ze allemaal dozen en dat bijna alle spullen er in van haar moeders kamer. Wat heeft dit te beteken, denkt luca.
“gaan gaan we we…” luca begint te stotteren en begint te huilen. Waarom nu, net als het leven fijn is, denkt luca. Ze smijt haar rugzak op de grond en rent naar haar kamer.
Waarom net …

iets beter get it?

Ok laat ik eerlijk zijn , het is slecht

Begin tenminste met een stuk waarin je vertelt waarover het gaat , en dit is totaal niet boejend

waarschijnlijk gaat ze verhuizen.
voor hoeveel wedden we? :'D

jup verspelbaar als hell , en dan komt ze in een nieuwe stad waar ze foute vrienden krijgt of aan de drugs gaat of anorexia krijgt of een loverboy tegenkomt .

boring.

en dan komt het uiteindelijk weer goed
jeej

waarom nouw net ,ik was eidelijk een beetje gewend een leven zonder iets ehel belangrijks,waarom ik,waarom ik nouw weer,denkt luka ,ik haat mijn moeder ,ik haat haar zo,zij wilt alllen haar leven verbeteren en die van mijn verpesten.met al haar woede gooit ze de spiegel op de grond en rent naar buiten en pakt haar fiets en gaat weg van haar huis.
eidelijk weer eens alleen,ze gooit haar fiets tegen de boom en gaat naar de meer.dit was de plek die haar vader had laten zien voor hij overleed aan kanker.de tranen gaan over haar wang ,haar vader had haar gezegd als ze problemen had dan moest ze hier naar toe komen,ze weet niet waarom,maar jaah,dit is de enige plek waar ze haar vader goed heriner en waar ze goed kan denken.na een tijdje stilte komt haar tot haar door dat als ze verhuist niet naara de meer ,waarom nouw weer ik ,denkt ze.moet ze zeker uren gaan fietsen voordat ze er is ,lekker zeg.maar waarom wilt haar moeder nouw opeens verhuizen,nee wacht eens even ,haar moeder was van plan om met haar vriedin te wonen,haar moeder was na de dood van haar moeder een lesbi geworden,ow nee moet ik met die stom joch gaan wonen van mijn moeders vriendin,dara heb ik geen zin in ,hij zal net als elke jongen stom zijn,wat moet ik doen ,denkt luca

o god. het ziet eruit als 1 grote blur van woorden.

en bytheway, ik denk dat je bedoelt: het meer van problemen

bednakt dta ik alle maar gezeur krijg,geen enkel compiment

vind je het gek?

Als je misschien hoofdletters gebruikt, goede interpunctie en alinea’s gebruikt wil ik er nog naar kijken. En oja: als je nederlands gewoon normaal is.

maar nog: je hebt geen schrijftalent. sorry.

leer dan goed schrijven zonder spelfouten en met goede opbouw.

ik probeer iets bijzonders in het verhaal te krijgen,dus ik vertel je dat het niet zo verspelbaar is

nou en ik wil het niet lezen zoals het er nu uit ziet

dan lees je het toch niet,ik weet zelf wel of ik wel of geen schrijftalent heb,want ik heb meer verhalen geschreven op een andere site ,jullie kunnen zeiken wat jullie willen,maar dit is mijn verhaal,punt uit,als je er niet tevreden mee bent ,ga je maar bij iemand anders zitten klooien :fu:

haha nee want ik heb geen leven dus val jou lastig
enne: minder komma’s en meer enters.