Verhaal ; De Beruchte 3e klas!

Heeee people, weer een nieuw verhaal… Lees het maar en vertel me wat je 'r van vind :slightly_smiling_face:

[b]De nacht voor mijn eerte dag in de derde klas kon ik niet slapen. Waarom weet ik niet. Het was niet zoiets als de eerste dag in de brugklas. Of de eerste dag op een nieuwe school. Gewoon weer een jaar middelbare school Wel het laatste jaar onderbouw, maar dat was eniet echt iets om wakker van te liggen. En toch lag ik te woelen en te draaien in mijn bed tot het laken als een verfrommelde rol onder me lag.

Tegen drieën besloot ik eruit te gaan voor een boterham en een glas melk. Tarzan keek verbaasd op van zijn kussen toen ik langsliep, maar hij kwam me niet achterna naar de keuken. Kennelijk bestond er zelfs voor hem een tijdstip dat hij het geen goed idee vond om op te staa. Op tafel lag een van Viktors stripboeken en ik bladerde er wat in terwijl ik mijn boterham at.

Beneden op straat was het doodstil en verlaten. Maar in het huis aan de overkant scheen achter twee ramen licht. Voor het ene waren groene gordijnen dichtgetrokken en ik bedacht dat er vast eenvurige liefdesaffaire aan de gang was daar achter die gordijnen. Het andere raam stond wijdopen. Daar zat een man met donker haar en een bleek gezicht te roken. In de vensterbank stond een grote asbak. Af en toe tikte de man met een ongeduldge beweging zijn as af. Zodra zijn sigaret op was, stak hij een nieuwe op. Het zag er vastberaden uit. Alsof hij had besloten zich deze nacht kapot te roken. Misschien was hett zijn droomvrouw die daar achter de gesloten gordijnen gezellig lag te doen met een andere mand, een verdieping hoger naar links. [/b]

Heerlijk die uitdagende titels; UP!

Please continue.

Leuke titel! Lekker geschreven!! Up en more more more!

leuk, meer :grinning:

Wel leuk ja :wink:.

leeuk maar waarom schirjf je niet door?

het is wel een leuk idee, maar als ik eerlijk ben is je tekst nogal gebrekkig. Her en der mis je letters van een woord. Verder zou ik zeggen door gaan en ontwikkel je eigen schrijfstijl :wink:

dit topic is al uit 2008, hè? dat jullie het even weten. ^^

Leuk verhaal, lekker kort

Faaaaaaaaail. :'3

WHAHAHA, ik zie het nu pas :blush: