[Verhaal] Cruel

Het verhaal even kort samengevat gaat over Bram een jongen die echt behoorlijk veel meisje met een doel versiert, een echte player. En Arjan de vriend van Bram die ook een behoorlijk apart verleden heeft. Samen proberen ze zoveel mogelijk meisjes te krijgen en ze daarna weer te dumpen. Maar plotseling mislukken hun plannen. Ze kunnen Eline allebei maar niet uit hun hoofd zetten en zouden echt alles voor haar over hebben. Eline heeft niet echt interesse in Bram, dit zorgt voor problemen tussen de 2 vrienden. Beide doen ze steeds meer dingen om haar aandacht te trekken, maar dan gaat het te ver…

Eline en Noor:

http://data1.whicdn.com/images/172802117/large.jpg

(Links) Eline (Rechts) Noor

Ik heb van de jongens nog geen goede foto gevonden, maar die plaats ik nog :cold_sweat:

Bram:
Ik wil graag een biertje, zeg ik tegen de barman. Er kwam een onwijs lekkere chick op me aflopen. Maak er maar 2 biertjes van, roep ik tegen de barman en ik geef hem een knipoog. Het was me al gelijk duidelijk waar ze op uit was, ik heb die chick voor vanavond al geregeld daar zorg ik in ieder geval wel voor. Ik kijk grijzend naar Arjan en ik zie hem met een jaloerse blik kijken. “Hey, zullen we buiten een rustig plekje opzoeken” fluistert ze in mijn oor. “Je kan ook met mij mee naar huis gaan” fluister ik terug. “Laten we eerst gaan dansen” zegt ze met een grijns. Achja die biertjes kunnen wel wachten, ik trek haar mee naar de dansvloer dichtbij Arjan om hem voor de zoveelste keer jaloers te maken. Ze begint uitdagend tegen me aan te dansen, mijn handen glijden over haar lichaam steeds verder naar beneden. Ik stop mijn tong bij haar naar binnen en ik voel hoe onze tongen in elkaar verstrengeld raken. " Laten we naar mijn huis gaan" zeg ik. “Is goed, ik haal even mijn jas” zegt ze. Ik loop naar buiten, na een tijdje vraag ik me af of ze nog wel komt. Ik zou woedend zijn als ze niet komt, ze heeft me al duidelijk genoeg gemaakt wat ze wil. Ik bedoel ze is leuk voor een avondje maar meer niet. Daar komt ze aanlopen, ze ziet er wel echt onwijs lekker uit in haar te korte rokje. We kwamen bij mij thuis aan, de deur vliegt open en we kunnen niet van elkaar afblijven. Ze begint me hevig te zoenen en haar handen gaan steeds lager en lager. Ik neem haar mee naar boven en duw haar op mijn bed. Mijn handen glijden langs haar benen steeds verder naar boven. Ik trek haar rokje uit en ze begint steeds harder te kreunen. Even wat condooms pakken en het was dan wel leuk geweest. Ik ben dus waarschijnlijk in slaap gevallen, shit het is al 11 uur ik had allang op school moet zijn. Snel doe ik mijn kleren aan en doe ik wat gel in mijn haar. Daarna leg ik een briefje op het kussen langs haar “Het was leuk vannacht, neem geen contact meer met me op” Nu snel naar buiten voordat ze wakker wordt, ik spring op mijn fiets en race naar school. In het park stop ik even, ik heb een berichtje van Arjan: “Waar ben je? er zit een nieuw meisje in onze klas Eline, ze is echt lekker” dat wordt weer feest, ik fiets snel door naar school.

Bram:
Ik parkeer mijn fiets in de fietsenstalling en open mijn rooster. We hebben scheikunde in lokaal 2:03, sjezus wat haat ik die vent. Ik loop snel naar het lokaal en op de deur. Iedereen kijkt naar me, meteen zie ik Eline. Ik heb nog nooit zo’n mooi meisje gezien. ‘‘Bram, waar kom jij vandaan je bent meer dan een halfuur te laat!’’ brult meneer Kneepkens. ‘‘Ik… eh… heb me verslapen’’ zeg ik dan maar eerlijk. ‘‘Verslapen, ja vast. Ga je maar melden, als jij niet geïnteresseerd bent in mijn lessen heb ik jou hier ook niet nodig.’’ zegt Kneepkens boos. Ik maak de deur open en kijk nog een laatste keer om naar Eline. Als Eline vandaag niet op school was, ging ik nu sowieso naar huis. Maar ik moet een goede indruk op haar maken, nadat meneer Kneepkens zo kwaad op me is geworden. Na 30 minuten wachten zie ik een aantal klasgenoten de kantine binnenkomen, nog steeds geen Eline. Daar is Arjan en Eline loopt langs hem. Ik voel een steek van jaloezie door mijn lichaam gaan, ze komen mijn kant op. ‘‘Hey Bram, waar was je vanochtend, je was zeker nog met die chick aan het klote?’’ zegt Arjan. Hoe durf t Arjan dit te zeggen waar Eline bij is. ‘‘Nee man, waar heb jij het over!’’ zeg ik woedend. Arjan negeert mijn opmerking en praat rustig met Eline verder. Daar komt ook Noor aangelopen, geweldig mijn dag kan nu niet beter. ‘‘Noor ga je na school mee een ijsje eten?’’ zegt Eline. ‘‘Ja, lijkt me leuk’’ zegt Noor. Dit gaat echt de verkeerde kant op. Eline wordt bevriend met mijn ‘‘ex’’ Noor… waar ik nou niet bepaald aardig voor ben geweest. ‘‘Arjan, misschien kan jij vanmiddag na school ook mee?’’ zegt Eline. Ik geef Arjan een schop onder de tafel. ‘‘Ja, ik ga zeker mee!’’ zegt Arjan dan. ‘‘En jij bent?’’ zegt Eline en ze kijkt mij aan. ‘‘Ik ben Bram’’ zeg ik en ik steek mijn hand uit. Ze pakt mijn hand niet aan. ‘‘Oh oke, wil jij vanmiddag ook meekomen?’’ vraagt ze dan. Ik zie Noor haar gezicht vertrekken. Ik zie Eline naar Noor kijken. ‘‘Uhm, laat maar… het lijkt me beter als ik gewoon met Arjan en Noor ga.’’ zegt Eline dan. ‘‘Oke geeft niet, veel plezier’’ zeg ik dan. Vanbinnen ben ik echt woedend, hier gaat hij spijt van krijgen. Ik ga Eline de waarheid vertellen over Arjan.

Eline:
Nu begrijp ik waarom Noor haar gezicht daarstraks zo vertrok. Wat die jongen haar heeft aangedaan is vreselijk. Dit is echt typisch zo een player, maar dit keer gaat hij er niet mee wegkomen. Dat hij zomaar alle meisjes belazert en ze stuk voor stuk laat zitten. Eindelijk school is afgelopen, Arjan is eigenlijk best wel een leuke jongen. Ik loop naar mijn fiets, Noor staat er al zo te zien. Nu alleen nog wachten op Arjan. Ik zie Bram mijn kant op komen, ik rol met mijn ogen wat zou hij nu weer te melden hebben. ‘‘Eline, kan ik je even spreken?’’ zegt hij. ‘‘Bedoel je praten, of wil je gelijk je lul erin steken’’ zeg ik sarcastisch. Hij negeert mijn opmerking en begint te praten. ‘‘Het gaat over Arjan, je moet iets over hem weten… vorig jaar in de zomer toen wij op vakantie waren heeft hij een meisje aangerand dus ik zou voor hem oppassen.’’ Dit kan niet waar zijn denk ik, hij liegt. ‘‘Je liegt!’’ schreeuw ik dan fel. ‘‘Nee, ik lieg echt niet als jij er zo over denkt, kom je er zelf nog wel eens achter. Ik val je verder niet meer lastig, maar ik waarschuw je’’ zegt hij dan. Iets in zijn ogen zegt me dat hij dit keer de waarheid spreekt, maar door het verhaal van Noor geloof ik geen woord van wat hij zegt. ‘‘Je bent mijn moeder niet, dus je hoeft me niet te waarschuwen.’’ zeg ik fel. Ik loop terug naar Noor, Arjan is er nog steeds niet. Ik kan maar niet loslaten wat hij me heeft vertelt over Arjan. ‘‘Waar ging dat over?’’ vraagt Noor. ‘‘Niet bijzonders.’’ zeg ik afwezig. Daar kwam Arjan aangelopen, ik kon hem op dit moment wel uitkotsen. Hoe leuk ik hem daarstraks ook vond, dat is nu in een klap verdwenen. ‘‘Zullen we gaan, sorry dat ik wat later ben.’’ zegt Arjan. ‘‘Ja, laten we gaan’’ zeggen Noor en ik. Op weg naar de ijssalon toe heb ik geen woord tegen Arjan gezegd, Noor vroeg ook al wat er aan de hand was. Ik weet niet of ik Bram nu moet geloven of niet, door het verhaal van Noor geloof ik hem eigenlijk niet. Maar als dit niet waar was, dan kon hij wel heel goed liegen. Ik heb geen zin meer in dit gedoe. ‘‘Mijn moeder stuurde me net een berichtje dat ik naar huis moet komen, ik moet nog helpen met wat dozen uitpakken. Ik voel me ook een beetje misselijk’’ zeg ik dan. ‘‘Oke, jammer beterschap!’’ zeggen ze dan beide. ‘‘Nog veel plezier, doeg!’’ en ik loop naar buiten. Ik gris mijn telefoon uit mijn zak, ik ga naar de klassengroepsapp en zoek daar Bram zijn nummer. ‘‘Hey Bram, sorry van vanmiddag. Ik wil graag meer weten over wat er die zomer is gebeurd’’ ik klik op verzenden. Nog geen minuut later had ik een bericht terug. ‘‘Maakt niet uit, ik begrijp het. Kom maar naar mijn huis om te praten. Het adres is Nieuwenberg 22.’’ Ik stap op mijn fiets en stel het adres in op google maps, het is 5 minuten fietsen vanaf hier. Eenmaal voor zijn huis aangekomen twijfelde ik even, zou ik wel aanbellen. Ik wil antwoorden weten, ik haal diep adem en druk op de bel. De deur vliegt open. ‘‘Hey Eline, kom binnen’’ zegt hij. ‘‘Eh… is goed, ik wil graag weten wat er die zomer gebeurd is.’’ vraag ik dan. ‘‘Oke is goed, Arjan en ik kennen elkaar dus al 5 jaar. Die zomer mochten we samen naar Spanje we bleven daar 3 weken, we gingen bijna iedere avond naar feesten. Daar heeft hij het ongeveer anderhalve week leuk gehad met een meisje, toen zij hem vertelde dat het niks voor haar had betekent en ze die dag weer terug naar Engeland vloog. Ging hij bijna helemaal door het lint, ik was echt bang dat hij haar wat aan ging doen. Ik heb hem toen gekalmeerd, omdat hij zijn agressie vaker niet goed onder controle kan houden. Die week begon hij zich ineens heel anders te gedragen, hij kreeg niet meer veel aandacht van de meiden en raakte hierdoor helemaal gefrustreerd. Die laatste avond heeft hij daar dus een meisje aangerand. Ik vond dat je dit moest weten.’’ zegt hij dan. ‘‘Wow heftig, bedankt dat je het me vertelt hebt. Maar ik moet nu gaan, ik voel me niet zo lekker’’ zeg ik dan. ‘‘Oke is goed, geen dank. Beterschap!’’ zegt hij dan. Eenmaal buiten gris ik mijn fiets uit het rek, ik kan dit gewoon niet geloven.

Nieuwe volger!

Arjan:
Noor is zo mooi, maar Eline is nog mooier. Ik heb nog nooit zo’n meisje gezien. Eline doet iets met me, ik kan het niet beschrijven maar ik zou werkelijk tot alles in staat zijn om met haar samen te zijn. Het doet me bijna weer denken aan die ene zomer, woede komt weer naar boven. Noor staat teveel in de weg en Bram ook, ik wil Eline voor mezelf. ‘‘Zullen we gaan?’’ vraagt Noor na een eindeloze stilte. Mijn hersenen beginnen te kraken, zal ik het nu doen. Nee, dat is te opvallend en gaat argwaan bij Eline en Bram trekken. ‘‘Ja, ga maar alvast ik ga zo meteen’’ zeg ik. Voordat ik mijn agressie niet meer onder controle kan houden, kan ik maar beter zorgen dat ze weg is. ‘‘Oke, doei tot maandag’’ zegt Noor dan. Ik blijf maar voor me uit staren, denk na Arjan denk na. Ineens schiet me een geweldig idee te binnen. Ik probeer Bram te bellen, maar ik krijg de voice mail. Godverdomme, waarom neemt hij nou niet op. Ik besluit om Eline een bericht te versturen. ‘‘Hey Eline, ik vond het jammer dat je vandaag zo snel weg moest. Gaat het al beter met je? Moet ik anders even komen helpen met het uitpakken van de dozen? xx Arjan.’’ Opnieuw begon ik na te denken, gaat dit plan niet iets te ver. Ja, dit gaat te ver. ‘‘Hoi Arjan, Nee bedankt dat is niet nodig.’’ stuurt Eline terug. Godverdomme, wat is er met haar. Vanmiddag was ik er zeker van dat ze mij eindelijk leuk vond en niet Bram. Nu wist ik het zeker dit plan ging niet te ver, vanavond moest het gebeuren.

Hey, wat leuk! :slightly_smiling_face:
ik heb vandaag een minder lang stuk geplaatst, omdat ik weinig tijd heb.