[VERHAAL] Come with me.

hi gurls,
ik zit nog niet zo lang op girlscene, maar ik ben gek op schrijven.
het is een tijd geleden dat ik geschreven heb, maar toen ik dit tegen kwam wilde ik
gelijk weer gaan schrijven :slightly_smiling_face:
ik ben dus bezig met een verhaal, die ik hier ga posten. ik ben op zoek naar opbouwende kritiek
waar ik echt iets aan heb en wat ik kan toepassen.
ik hoop dat jullie het leuk vinden en me kunnen helpen :slightly_smiling_face:
x

‘Zo, deze dag zit er ook weer op.’ Josie loopt naar haar kluis en pakt haar spullen. Deze dag duurde veel te lang. Verzonken in haar gedachtes heeft ze niet door dat Nina naast haar komt staan en tegen haar begint te praten. ‘Josie, hallo, ben je er wel helemaal bij?’. Josie schrikt op en kijkt Nina geschrokken aan. ‘Sorry ik heb zoveel aan mijn hoofd, ik had niet door dat je er stond.’ ‘Maakt niet uit hoor, ga je vanavond ook naar het feestje van Jessy ?’ ‘Shit, helemaal vergeten. Hoe laat begint het?’ ‘Om acht uur geloof ik, zal ik je op komen halen?’ ‘Is goed, tot vanavond.’ Ze propt snel haar laatste boek in haar tas en loopt naar buiten. Als ze op kijkt, valt haar iets vreemds op. Ze kan het niet helemaal plaatsen. Er lijkt wel iets anders aan buiten. Het zal wel, denkt Josie, ik ben moe, dus het ligt vast aan mij. Met die gedachten in haar hoofd pakt ze haar fiets en fietst ze weg. Toch klopt er iets niet, dat weet ze zeker.

upje :upside_down_face: