[Verhaal] Chaunnies.

[i]09072012

Wauw. Ik heb net zo’n romantische film gezien. Het heet Angus , Thongs and Perfect Snogging. Echt zo lief allemaal! Gewoon hoe een plan van vier vriendinnen om een jongen te krijgen werkt! En hoeveel moeite die jongen deed voor haar. Je zag ook echt aan hem dat hij haar écht leuk vindt.

Het deed me echt denken , waarom zijn de jongens van nu niet meer zo? Ze doen echt niet meer zoveel moeite voor een meisje hoor. Nou ja ik heb het tenminste nog niet gemerkt , maar ik heb dan ook nog nooit een échte échte relatie gehad. Dus misschien ligt het wel gewoon aan mij. Er zijn natuurlijk wel jongens die moeite voor me doen , maar dat zijn mijn beste vrienden. En ik zou niks liever willen , want ze zijn echt superlief. Kan alles bij ze kwijt en ik weet ook alles over hun.

Maar gewoon , het gevoel dat je van een vriendje krijgt. Ook al weet ik niet echt hoe het voelt , ergens van binnen mis ik het wel. Dat je zeker weet dat iemand echt heel veel van je houdt en bang is om je te verliezen. Dat je gewoon altijd bij iemand terecht kan en die gene echt van jou is. Dat je weet dat alles wat die zegt , dat hij het meent. En al die lieve dingen die hij dan tegen je kan zeggen waardoor je steeds weer opnieuw verliefd op hem wordt.

Zal er ergens op de wereld iemand zijn die echt z’n best zal doen om me als z’n vriendin te krijgen? Misschien wel iemand die ik ken? Maar ja daar kom ik later wel achter. Ik ben al blij dat ik super vrienden heb!

Tijdens de film dacht ik er wel over na van vanavond ga ik zoiets romantisch dromen. Oke dat klinkt best stom , maar ja boeit niet. Maar toen dacht ik dus , maar over wie moet ik dan dromen? Ik weet dus wel dat ik niet meer verliefd ben op Jack , want anders kwam hij wel in mijn gedachtes toch? En dat gebeurde dus niet. Gelukkig maar. Hij doet ook niet eens moeite voor me ofzo , niet eens om vrienden te worden. Ja dan niet toch.

Maar weetje ik moet gewoon geduld hebben , de juiste persoon komt nog wel. God is saving me for someone special , hihi i hope.

Kon je maar in de toekomst kijken en weten of het het wachten waard is. Of je er nog voor moet vechten of niet. Maar dat kan niet , dus moeten ik het gewoon afwachten. Wij allemaal. En genieten van ons leven. We zijn pas tieners toch , we moeten alles nog niet zo serieus nemen. We moeten juist van deze tijd genieten en er de tijd van ons leven van maken. Want je kan de tijd niet terugdraaien. Dus maak er wat moois van en wees geduldig. Ooit zal je snappen waarom alles gebeurd.

Kus chaun J.[/i]

Geen hoofdletters in de titel.

Topic titel aangepast. Titel in hoofdletters is niet toegestaan.

ik snap het niet zo goed. komen er nog meer stukjes, of is dit een soort column? daarbij gebruik je veel spreektaal in je stuk, en dat leest niet zo prettig. ook moet je op je interpunctie letten! :slightly_smiling_face: