verhaal: Blog

Ik heb altijd wel een paar vragen die niet beantwoorden zijn zoals; Waarom besta ik en wat is het nut van mijn bestaan? Maar van sommige vragen weet je gewoon niet of ze te beantwoorden zijn. Zoals deze vraag; Waarom doet de leukste jongen uit de klas na een week in een keer zo raar? Antwoord heb ik niet, dit zou ik hem moeten vragen. Maar daar krijg ik weer problemen van, maar dat kan ik natuurlijk nog niet weten. Ik heb het niet meegemaakt. Misschien weet hij niet hoe hij zich moet gedragen tegenover meisjes. Of wil hij gewoon stoer doen tegenover zijn vrienden. Of ik verbeeld het me gewoon…

Ik sluit de computer maar af het is al de zoveelste keer vandaag dat ik naar dit verhaal van haar kijk. En ik weet dat ik dat ben. Ze heeft het over mij! Niet om op te scheppen over “de leukste jongen van de klas”. Eerder over dat ik me anders gedraag enzo. Maar het antwoord staat er inderdaad niet bij. Ik doe het voor haar! Ik dacht dat ze me leuker zou gaan vinden daardoor. Ben ik mooi dom geweest, ze is op me afgeknapt! Ik moet echt me weer normaal gaan gedragen.En daar ga ik morgen mee beginnen! Ze zal zien dat ik nog steeds die aardige jongen ben als aan het begin van het schooljaar!

En?? Tips? verder?

xxxAmber

Ik vind het vaag, maar dat kan ook wel liggen aan het feit dat ik al meer dan een uur met mijn voeten tegen de muur ‘‘lig’’

haha kan zijn best ingewikkeld:P

haha ik heb ook iets verkeerd gedaan