[Verhaal] Bloedspetters

-------------

-

Grammaticaal gezien kloppen je zinnen hier en daar niet (tevens schrijf je verleden tijd maar dat vergeet je hier en daar).
Als voorbeeld:

Ik moet toegeven dat er een gemene glimlach rond mijn lippen speelde toen ik Jaden zag gemarteld worden op de stenenvloer.

Dit moet zijn:

Ik moest toegeven dat er een gemene glimlach rond mijn lippen speelde toen ik zag hoe Jaden gemarteld werd op de stenen vloer.

Daarnaast - er zijn hier binnen GS voor zover ik weet geen regels over - vind ik je verhaal persoonlijk nogal heftig. No offense hoor, heeft ook met mijn persoonlijke smaak te maken natuurlijk. Maar gezien het feit dat ik bijna 20 ben en er hier ook meiden zitten van een jaar of 12/13/14 vraag ik me af of het dit wel geschikt is… For example: Ik lees zelf ook Steven King en de hele rambam, maar ik vind dit heftig. Vooralsnog: Het is persoonlijk, iemand anders kan daar totaal anders over denken :slightly_smiling_face:.

Ik ben 13 eh…

Voor alsnog, zoals ik al zei, het is vooral persoonlijk. En 13 of niet, ik probeer je alleen tips te geven. Grammaticaal klopt er een hoop niet en dat leest gewoon heel lastig.

Ik citeer:
“Met mijn laatste beetje energie duwde ik mijn lange naaldhakken in haar gezicht. Nog een keer, en nog een keer. Er stonden deuken in haar gezicht en langzaam maar zeker spleet het in tweeën. Ik zag alleen nog een grote plas bloed liggen. Haar lichaam was in enkele stukken verdeeld, weer bekeek ik het resultaat.”

Dit zijn nou niet bepaald fragmenten die je in een 12+ boek tegenkom. Eerder 16+.
Nu doet dat niks aan jou af, natuurlijk. Ik bedoel, het feit dat jij erover schrijft zegt al dat jij er wel tegen kan, maar ik ken genoeg mensen van jou leeftijd die behoorlijk moeten slikken bij het lezen van zo’n stukje.

Precies, persoonlijk vind ik het gewoon op eigen risico, en over die 16+ boeken heb ik geen idee, zelf lees ik ze niet ;p.
Verder schrijf ik ook nog niet zo lang, maar ik vind het fijn dat je me citeert. En weetje, ik denk dat mensen aan de eerste zin bij een verhaal wel weten of ze het wel of niet willen lezen (:

Mooi geschreven <3 en verder

(Ik ben ook 13 en ik kan er tegen haha:))

misschien kan bij de titel, zou als heftig ervaren kunnen worden ofzo… maar ik vind het spannend ! upje !

----