Hoi!
Ik heb hier vroeger veel verhalen gelezen en ben een tijd geleden begonnen aan een eigen verhaal. Ik ben wel benieuwd wat mensen ervan vinden, dus tips/verbeterpunten/reacties zijn welkom! Werkt ook motiverend, als ik weet dat mensen het leuk vinden/het lezen.
Er komt later nog een “omslag”, maar daar ben ik nu nog mee bezig. Het zal in het begin misschien een beetje een standaard verhaal zijn, maar dat wordt wel steeds minder (vind ik zelf). Hier in ieder geval de inleiding.
Beauty and the brains
[b]Milan, een knappe jongen van 18 jaar. Omdat hij nog niet precies weet wat hij wil, besluit hij na het behalen van zijn VWO-diploma een jaar te gaan werken in een kroeg. Zijn ouders zijn het er niet mee eens, maar waarom zal hij zich wat van hun mening aantrekken?
Ze zijn tenslotte altijd alleen maar met hun werk bezig. Hij is al van kinds af aan vaak alleen thuis en heeft vanaf jonge leeftijd grotendeels het huishouden moeten doen.
Hij heeft al ruim twee jaar een relatie met de beeldschone Charlotte. De twee lijken voor elkaar gemaakt. Een eigen huis, kinderen… Charlotte ziet het al helemaal voor zich. Ze is zeker van een toekomst met Milan.
Voor buitenstaanders klinkt het misschien als een sprookje. Welk meisje wil dat nou niet? Een jongen die van haar houdt en er ook nog eens goed uit ziet! Maar wat als er iets gebeurt wat alles kan verpesten? Charlotte probeert te redden wat er te redden valt, maar heeft niet het idee dat het helpt. Ze besluit over te gaan op een andere aanpak…[/b]