Hallo allemaal (:
Sommige van jullie kennen hem waarschijnlijk al. James Oakley. De jongen waarmee ik speel in het RPG: Cruise around the world. Toen ik met hem begon te spelen kreeg ik al heel snel een goed beeld van hem en zijn leven, wat me heeft geïnspireerd tot het maken van dit verhaal. Het is compleet anders dan het gene wat in het speeltopic gebeurt aangezien het zich niet afspeelt op de cruise.
Ik hoop dat jullie het wat vinden en tips en opmerkingen zijn welkom! Dit is de eerste keer dat ik een verhaal post op girlscene dus hopelijk doe ik het een beetje goed.
Veel lees plezier (:
http://i55.tinypic.com/iz3jib.jpg
Angels of fake dreams
[i]James Oakley is een doodgewone jongen van zeventien jaar. Hij leidt een simpel en normaal leven met zo zijn ups en downs. Als hij op zijn zeventiende een relatie krijgt met Audora Leaf –een meisje die hij via via heeft leren kennen- staat zijn wereld compleet op zijn kop. Hij weet voor 200% zeker dat dit de liefde van zijn leven is en dat hij nooit meer iemand anders zou willen. Als hij merkt dat Audora niet stevig in haar schoenen staat probeert hij haar alles te geven om haar leven te verbeteren, wat niet altijd wilt lukken. Het leven lijkt nu voor beide goed te gaan. Audora voelt zich steeds beter en James zijn opleiding blijkt aardig in de smaak te vallen. Totdat Audora op een avond in haar eentje gaat slapen, om vervolgens op mysterieuze wijze haar leven te laten ontnemen. Wanneer de doodsoorzaak niet bekend wordt gemaakt, en James Audora om een of andere nooit meer mag zien, blijkt zijn leven in elkaar te storten. Als hij na anderhalf jaar een meisje ontmoet, die werkelijk precies op Audora lijkt, stort hij zijn hoofd vol met vragen.
Wie zegt dat ze wel echt dood is?[/i]