[center]http://i60.tinypic.com/23v013o.png[/img]
cover gemaakt door TheOneThatGotAway
Synopsis
Mary’s leven was perfect, maar ze had andere gedachten over hoe haar leven
eruit moest komen te zien dan andere mensen. Ze had geen zin in eeuwenlang
gezeur over het perfecte leven met een man, kinderen en een baan. Ze wilde iets
anders.
Toen ze Ana tegen kwam, en ze erachter kwamen dat zij en Ana precies hetzelfde dachten
over hun verdere leven, werden ze beste vriendinnen, maar dit alles leidde ertoe dat Mary veranderde in een psychisch wrak, en iets deed wat ze nooit verwachtte dat ze zou gaan doen.
[size=12pt]Klein stukje van de proloog
Ik had vragen over de wereld en over mijzelf. Iedereen had dat, het was normaal, maar het aantal vragen wat ik had was niet normaal in combinatie met alle problemen. Mijn psychische gestoordheid en mijn op zijn kop gezette leventje.
Ik had gezocht naar de antwoorden, maar ik kreeg alleen maar meer vragen waarop het onmogelijk was om antwoord te krijgen. Ik had het hele land afgestruind, opzoek naar oplossingen, maar ik had niets gevonden.
Mijn leven veranderde steeds meer in een grote puzzel van 1000 stukjes, die over de hele wereld verspreid waren. Ik moest ze zoeken en dan nog allemaal aan elkaar zien te leggen.
Een totaal onmogelijke klus, die ik toch moest zien te klaren.
Ook hulp van andere was ver te zoeken. Ze begrepen niets van mijn situatie en deden er hun best ook niet voor. Ze waren alleen maar bezig van met egoïstische zelf.
Hoe moeilijk het ook was, ik had me erover heen gezet. Langzaam begon ik te begrijpen dat mensen om me heen hebben die alleen maar aan zichzelf denken en om zichzelf geven, niet helpt, en ervoor zorgt er alleen maar voor dat ik me niet meer kan concentreren op het belangrijke. Het onmogelijke, waar niemand iets van begreep.
Ondanks dat het moeilijk was, had ik me erover heen gezet en accepteerde ik het. Je afvragen waarom iets zo is zoals het is, werkt niet mee aan het veranderen van de situatie. Daarom was ik er al gelijk mee gestopt. Tegenslagen waren juist precies de dingen die ik niet gebruiken kon.
De proloog is nog veel langer, maar dat post ik als er interesse is naar het verhaal.
Laat een reactie achter en zeg wat je er tot nu toe van vindt!