Hee meiden,
ik heb geen freaking idee waar ik mee bezig ben,
aangezien ik mijn verhaaltjes voor mijzelf houd ivm baggerinhoud.
Maar ach, let’s give it a try!
Amnesia.
Als de achttienjarige Marley wakker wordt uit een coma waarin ze zich drie weken bevond, zit ze vol raadsels. Ze kan zich niet meer herinneren wat er voorgevallen is, tot haar beste vriend Joey haar meeneemt naar vertrouwde plekken. Als na een tijdje de puzzelstukjes grotendeels in elkaar passen, wordt ze achterdochtig. Waarom weet helemaal niemand van het ongeluk af? Is Joey wel de vriend die ze dacht dat hij was?
Hoofdstuk 1. We are strangers with memories
Boem. Boem. Boem.
Pijnlijke scheuten verspreiden zich door Marley’s hoofd als bliksemschichten.
Langzaam opent ze haar ogen, maar sluit ze weer als de witte heldere flits de scheuten doet versnellen.
Boem. Boem. Boem. Boem.
Het lijkt alsof haar hersenen nu pas beginnen te werken. Het doffe gevoel in haar hoofd verdwijnt naar de achtergrond en de geluiden en geuren worden steeds duidelijker.
In de naar rozen geurende kamer is het stil, op haar hevige ademhaling na. Marley hoort mensen mompelen en weet dat ze niet alleen in het gebouw is.
Voorzichtig probeert ze langzaam haar ogen weer te openen. Het voelt alsof ze in duizenden zonnen tegelijkertijd kijkt, maar de pijn wordt steeds draagbaarder.
De rode rozen steken fel af bij het witte interieur van de kamer. Na enig observeren komt Marley tot de conclusie dat ze in een ziekenhuiskamer ligt.
Ze weet niet wat er gebeurd is, maar door de doffe pijn en alle indrukken is ze niet in staat hier over na te denken.
De half omgeslagen dekens trekt ze om zich heen, waarna ze terug in een diepe slaap zakt.
Ja het is een klein stukje, maar er komt meer aan als er animo voor is :'D