[Verhaal] Alles voor de liefde

Ik heb dit verhaal geschreven als verwerkingsproces

1
“Ik ben er over 5 minuten, tot zo! Kus’’
Van, hem…? Nee, van Lindsey. Oké, nog 5 minuten wachten op gezelschap dus! Ik keek weer in mijn aardrijkskunde boek en pakte m’n schrift erbij. Nog even proberen een samenvatting te schrijven voordat Lindsey er is. Weer gaat mijn telefoon;
“Ik rij nu weg, tot straks liefje. X’’
Nu is het wel van hem! Als hij nu wegrijdt, is hij er binnen een kwartier. Er ging een rilling door me heen, eindelijk zou ik hem weer zien! Pff, die samenvatting kan ik wel vergeten nu ik weet dat hij hier straks is. Alsof ik me nog kan concentreren! Ik hoor de zware klapdeuren van de school en ik zie Lindsey al lopen. “Wat een klote weer zeg, jeetje. Ik ben helemaal nat geregend!’’. Ik moet lachen, ik reed net de fietsenkelder in toen het begon te regelen. Ik kijk alsof ik het erg met haar te doen heb en begin te blozen als ik eraan denk dat hij ook zo komt. ‘’Oh nee, niet weer hè. Komt Casey straks ook?!’’, en ik knik beschaamt. Lindsey gaat expres op een ander bankje zitten, om te laten zien dat ze het niet leuk vind. ‘’Ja sorry hoor, maar je weet wat er speelt dus dan kun je het verwachten!’’, zeg ik geërgerd door haar overdreven reactie. Nou ja, Casey komt zo dus dan is het wel weer goed! Op dat moment hoor ik de klapdeuren weer. Ik zie hem lopen, whám, hartslag. ‘’Ah, ben jij ook al zo nat geregend? Lindsey ook, moet je d’r zien zitten, hihi.’’, zeg ik. Lindsey werpt me een dramatisch boze blik toe.