[Verhaal] Alles veranderde

Hallo,

Ik ben bezig met een verhaal die ik hier ga posten!
Hopelijk vinden jullie het leuk en als jullie tips hebben hoor ik het graag!

Nadat Esthers vader aangereden word, kan het fout of goed aflopen. Gelukkig komt Esthers vader er bovenop en gaan ze van blijdschap op vakantie naar Afrika. Esther is dol gelukkig met het nieuws, maar weet niet wat er allemaal in Afrika op haar te wachten staat.

x

Dagboek,
Het gaat goed met me.
Met mij.
Niet met mijn vader. Hij ligt op de intensive care. Stom ongeluk. Stomme auto. Alles is stom.
Mijn moeder is dag en nacht bij hem. Ik kan er niet tegen om zo tegen mijn zwakke vader aan te kijken.
Niet omdat ik het vader beeld misschien ga vergeten, het is gewoon… Te pijnlijk. Dat is het.
Ik moet weg. Mijn moeder heeft nieuws.
Doei

Klein stukje maar, volgende keer post ik meer!
Doei.

Mijn vader is dag en nacht bij hem? Uuh, hij kan toch niet bij zichzelf zijn? Maar verder ben ik benieuwd!

Mam was enthousiast. Dit moest goed nieuws zijn.
‘Gaat het goed met pap?’ vroeg ik hoopvol.
‘Goed? Helemaal top, hij mag over een week al naar huis!’ Ik schrok van het nieuws. Ik had pap weer terug!

[size=1em]‘Sorry lieverd, het is nog geen bezoek uur, we gaan samen vanavond langs.’ Ik werd al helemaal opgewonden van het idee.‘Kom mam, we gaan even relaxen. Een rondje door de stad?’

‘Ik wil niks liever!’ Mam en ik pakte allebei onze spullen en gingen op de fiets naar de stad vlakbij ons huis. We waren allebei in een goed humeur. De laatste week was spannend geweest, ik had net zo goed zonder mijn vader door het leven kunnen gaan. Maar hij bleef bij me. De stad was in zicht, ik sprong van mijn fiets en sleepte hem achter me aan. Mam deed hetzelfde. We slenterde door de straten en zagen vele leuke dingen. Dit was weer even een dagje relaxen.

Ja sorry! Was een beetje te vlot, ga het meteen veranderen. Bedankt voor het opletten!
x

Leuk verhaal, ben benieuwd naar de rest.
Ik heb nog een klein foutje gevonden:

Het gaat goed met me.
Met mij.
Niet met mijn moeder. Hij ligt op de intensive care.

Niet met mijn moeder, hij ligt op de intensive care?

Schrijf wel gauw verder :slightly_smiling_face:

xx

OW heb je al veranderd^^

Ja…

Verder!