[Verhaal] Alle Mannen Zijn Klootzakken

Alle mannen zijn klootzakken

Heeeeeei!
Dit verhaal is geïnspireerd op verschillende liedjes van Taylor Swift (en op mijn moeder, die mij laatst vertelde dat alle mannen klootzakken zijn :’), haha). Dus Swifties: als je iets uit een liedje herkent, vertel het me, dan weet ik dat ik het er goed in verwerkt heb :wink: (Dit verhaal is trouwens ook leuk voor niet-Swifties, hoor! Het heeft verder namelijk niks met Taytay temaken.)
Veel leesplezier!

Madison

http://data3.whicdn.com/images/44242759/tumblr_mcm8bc0nSz1qdwmtyo1_500_large.gif

Sophia

http://data1.whicdn.com/images/49744221/tumblr_mgwp76XQmx1rijmvyo1_500_large.gif

Max

http://data1.whicdn.com/images/70415536/large.gif

Hoofdstuk 1 – Picture to Burn
You’re just another picture to burn,
Burn, burn, burn, baby burn.

Langzaam ging de foto in vlammen op. De foto die maanden lang op mijn nachtkastje had gelegen. Eigenlijk stond ik eerst ook op de foto, maar ik had mezelf eruit geknipt omdat ik er lelijk opstond, dus het was nu alleen een foto van hem. Het vuur had nu bijna zijn gezicht bereikt. Zijn stomme, schijnheilige lachje werd binnen een paar seconde verslonden door het vuur, wat een heerlijk idee. Toch stonden de tranen me in de ogen. Ik kon niet geloven dat ik zoveel tijd aan die sukkel verspild had. We hadden bijna vier maanden verkering gehad. Vier maanden! Ik kon mezelf wel slaan; hoe had ik zo blind kunnen zijn. Shit, heet. Ik liet de foto, of wat er nog van over was, voor me op de straat vallen en gooide mijn aansteker woedend naar het grasveldje aan de overkant van de straat. Ik had die aansteker van hem gekregen –als verjaardagscadeau… Wie geeft dat nou als verjaardagscadeau?- dus het leek me wel lekker ironisch om zijn foto te verbranden met die aansteker. Ik pakte een sigaret uit mijn kleine handtasje en vervloekte mezelf, nu kon ik die aansteker weer gaan halen. Langzaam stond ik op van de stoeprand en slenterde naar het grasveldje. Het gras was nat van het dauw en mijn voeten bevroren zo’n beetje. Al snel zag ik de aansteker glinsteren in het licht van de lantaarnpaal en pakte ik het uit het natte gras. Met kleine sprongentjes om mijn voeten nog enigzins warm te houden, liep ik weer terug naar de stoep en stak ik mijn sigaret aan. Dit was mijn eerste peuk in vier maanden, aangezien Max niet wilde dat ik rookte. Deels deed ik dit nu gewoon om te laten zien dat Max de pot op kon –laten zien aan wie? Het was vijf uur ‘s ochtends…- maar stiekem had ik het ook gewoon even nodig op dit moment. Even rust in mijn hoofd. Ik nam langzaam een trekje en ademde genietend in. Wat had ik dit gemist zeg, gewoon even kunnen roken. Ik staarde naar de zwarte pump die vlak voor me stond, de andere lag verder op. Ik had mijn hakken maar uitgetrokken, aangezien ik niet helemaal stabiel was op dit moment en ik niet wilde dat er een hak af zou breken of iets dergelijks, daar waren ze een beetje te duur voor. Ik wreef met mijn linkerhand over mijn blote benen heen en voelde de kippenvel. Ik bibberde even en nam snel nog een trekje. Ik had ook niet echt de perfecte outfit aan om rond deze tijd op straat te zitten: een super kort strapless jurkje met zilveren glimmertjes erop. Rond half drie was er een man van een jaar of vijftig langs gefietst en had naar me gefloten. Daarom lag mijn andere pump ook midden op straat, die had ik naar zijn hoofd gegooid –en gemist, helaas. Ik rookte mijn sigaret op en gooide hem naar de dichtsbijzijnde put. Geërgerd keek ik op toen ik mijn mobiel hoorde trillen in mijn tasje en pakte hem er langzaam uit.
Waar ben je?
X

Even verward keek ik naar de afzender. Sophia.
Voor mijn huis. Ben sleutels vergeten en m’n ma slaapt al…
X

Al snel kwam Sophia de hoek om gefietst. Ze gooide haar fiets op de oprit en kwam naast me zitten.
‘Waarom was je ineens weg?’ vroeg ze zacht en sloeg haar armen over elkaar. ‘We zouden toch samen tot vijf uur blijven?’
‘Max zat de hele tijd te kloten met die slet,’ mompelde ik bijna onverstaanbaar.
‘Huh?’ Sophia fronsde haar wenkbrauwen. ‘Max als in jouw Max? Wat moest hij met een ander meisje?’
‘Wie zal het zeggen?’ zei ik hoofdschuddend. ‘Het rare was dat het hem helemaal niets uitmaakte dat ik ze samen zag. Het was echt heel raar.’
Ik hoorde Sophia zuchten. ‘En hij heeft het nooit uitgemaakt met jou? Hij komt gewoon Glamour in lopen met haar en zoent haar terwijl jullie nog iets hebben?’ Ze was duidelijk kwaad en als Sophia kwaad was, dan was ze ook echt kwaad. Ze schreeuwde niet, ze liet niet merken hoe boos ze was, maar ondertussen pakte ze degene op wie ze boos was keihard terug, zonder genade.
Ik knikte en voelde weer tranen opkomen. Ik probeerde ze weg te knipperen, maar al snel rolde er een over mijn wang.
‘Hé, er is geen tijd voor tranen, Madison; we gaan nu meteen bedenken hoe we hem terug gaan pakken.’ Ze gaf me een veel betekenende blik en ik wist dat ze gelijk had.

Klinkt een beetje cliché, maar je schrijft wel leuk! :slightly_smiling_face:

Ik ben je swiftiesis (-en buiten dat klinkt het leuk!) dus ik volg!

Ik vind de titel geweldig en je hebt een lekkere schrijfstijl. Consider me as one of your followers

Ik volg want alle mannen zijn inderdaad klootzakken!

jaaa leuuuk

Alleen de titel vond ik al geweldig haha. Leuk verhaal, ik volg!

Pictuer to burn, ooh heerlijk liedje was dat.

Even een upperdepup :’)

Shame, ik had nog niet gezegd dat ik volg, dus bijdeze: Ik volg!

algishgoaelhvoalsfdc KATY PERRY

Het is een beetje kort, maar ik wilde dit gewoon alvast plaatsen. Hope you like it! :grinning:

Hoofdstuk 2.1 – Better than Revenge
Now go stand in the corner
And think about what you did.
‘Dus ik hoef niks te doen, behalve hem afleiden?’ vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw, nadat Sophia me een flesje Flugel had aangegeven. Ik draaide het dopje eraf en gooide het weg, in plaats van het te doen “zoals het hoorde”.
‘Jup,’ antwoordde Sophia. ‘En ik doe de rest.’
Ik dronk het flesje in een slok leeg en legde het naast me. ‘En wat is “de rest” dan?’
Een brede glimlach verscheen op Sophia’s gezicht. ‘Geloof me, daar kom je snel genoeg achter. Jij leidt hem af, ik doe wat er gedaan moet worden en daarna sms ik je wel wat je verder moet doen,’ zei ze onverschillig. Normaal zou ik mijn twijfels gehad hebben bij zo’n soort plan, maar op dit moment boeide het me geen ene reet wat er zou gebeuren, zolang Max maar leed.
‘Heb je een sigaret voor me?’ onderbrak Sophia mijn gedachten.
Als antwoord deed ik mijn tasje open en pakte uit het doosje twee sigaretten, waarvan ik er een naar haar gooide. Voor de laatste keer pakte ik de aansteker en gooide die ook naar Soph, nadat ik mijn eigen aan had gestoken. Sophia dacht blijkbaar weer precies hetzelfde als ik en gooide de aansteker zo ver mogelijk weg, de mist in, die er inmiddels was.
‘Au, fuck!’ hoorde ik een jongensstem mompelen, waarna Sophia in lachen uitbarstte. De jongen fietste ons voorbij, keek ons met een chagerijnige kop aan en ook ik schoot in de lach.

Leuk :’)
Snel verder Tessaaaa.

Verder! :slightly_smiling_face:

Het lijkt een beetje cliche, maar ik ben benieuwd waar het heen gaat :slightly_smiling_face:

Verder?

Ben benieuwd hoe het verder gaat!!

Laatste reactie 7 september hè…?