Ik heb besloten aan een nieuw verhaal te beginnen! Ik heb wel een idee hoe het ongeveer zal verlopen, maar waarschijnlijk krijgt het uiteindelijk een andere wending die ik door een ingeving schrijf. Ik hoop dat jullie het wat vinden! Hier is in ieder geval al een proloogje. Tips en ideeën zijn altijd welkom!
Prologue (Hoofdstuk 1.1)
[b]Mijn hart bonkt in mijn keel als ik het kleine pad volg dat naar de ingang van het vliegveld leidt. Mijn handen rusten op mijn dikke buik, ik ben hoogzwanger, als ik om me heen kijk of ik hem al ergens zie. Niet mogelijk, want zijn privévliegtuig is waarschijnlijk nog niet eens aangekomen. Mijn korte beentjes lopen snel en maken kleine stapjes. Het zal er vast belachelijk uit zien, vooral met die grote buik, maar het boeit me niets. Ik zal hem eindelijk weer zien, na 7 maanden vol hormonen. Bij de ontvangst hal aangekomen blijf ik wachten en kijk naar buiten. Zijn kleine vliegtuigje is nog niet aangekomen, zoals ik al had verwacht. Minuten gaan voorbij, en dan een uur. Na drie uur wordt het me te veel. Heb ik me dan vergist in de datum? Nee onmogelijk, dat doe ik nooit. Vermoeid en met tranen in mijn ogen loop ik naar mijn auto en rijd naar huis.
Na mijn thuiskomst heb ik meteen mijn moeder gebeld, en daarna het vliegveld voor meer informatie. Ze konden me nog geen informatie verschaffen over de vlucht, en zouden me een dag later terug bellen. Natuurlijk las ik voor die tijd al op internet dat een privévliegtuig vanuit een militaire basis was gekaapt en neergestort voordat het in Eindhoven zou landen.
[/b]